Ik zei haastquote:Op woensdag 19 september 2012 07:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jawel, van Groningen naar Maastricht duurt langer

nee, dat was ookniet mijn planning, maar ja ik werkte al in het noorden voor ik lief ontmoette. En in de weekenden woon ik nu in het Oosten, doordeweeks in het Noorden.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei haast
Zijn weinig mensen die helemaal in het zuiden/noorden wonen en voor het werk naar de andere kant moeten

Ah, ook al een twentenaarquote:Op woensdag 19 september 2012 07:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dat was ookniet mijn planning, maar ja ik werkte al in het noorden voor ik lief ontmoette. En in de weekenden woon ik nu in het Oosten, doordeweeks in het Noorden.

ik ben een rasechte Drent die straks verdwaald in Overijssel...quote:Op woensdag 19 september 2012 07:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, ook al een twentenaar
Echt veel in het hunt topic dan
OhNoes koekie (geloof ik) en ik uit enschede

Hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 07:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben een rasechte Drent die straks verdwaald in Overijssel...

ik weet het, heb een jaar in Nijmegen gewoond. Maar het is gewoon wennen, uit een dorp (wel een uit de kluiten gewassen dorp maar toch) naar een stad.... gelukkig wel in het uiteinde van de stad dat het toch erg groen is hier rondom..quote:Op woensdag 19 september 2012 07:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha
Het scheelt, het is hier nog lang niet zo druk als in de randstad

Ah ok. Woon zelf ook redelijk op de rand van Enschede zit nog wel een wijk achter maar kan het bos zien vanaf hierquote:Op woensdag 19 september 2012 07:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet het, heb een jaar in Nijmegen gewoond. Maar het is gewoon wennen, uit een dorp (wel een uit de kluiten gewassen dorp maar toch) naar een stad.... gelukkig wel in het uiteinde van de stad dat het toch erg groen is hier rondom..

Gisteren 25.000 toetsaanslagen en 9.000 muiskliks... dat gaan we vandaag niet halenquote:Nizzno 3.443.418 +25.409 4.012.433 +9.375

hadden ze nog 1 van over..quote:Op woensdag 19 september 2012 07:59 schreef Eenskijken het volgende:
WTF, die pannenset was binnen een paar sec weg

Ja is al 2e of 3e keer dat die langs komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:59 schreef Eenskijken het volgende:
WTF, die pannenset was binnen een paar sec weg

whatpulsequote:Op woensdag 19 september 2012 07:59 schreef bambino het volgende:
Heb geen klik teller, wel toetsenbord teller in me toetsenbord. Maar geen idee waar die op stond voor ik begon
Staat nu op ruim 1,1 mil

die geef ik vaak cadeauquote:Op woensdag 19 september 2012 08:01 schreef Nizno het volgende:
koud water, nah, ik ga zo wel met warm water douchen

Ken het hele topic nietquote:Op woensdag 19 september 2012 08:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
whatpulse
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #214
dan houd ik het nog een beetje bij
En dat was 1 zonnebril.

ik koop momenteel ff helemaal niets aan cadeautjes... dus alleen nuttige dingen nuquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |