ja het werken vind ik op zich ook niet zo erg... maar om elkaar dan weer alleen de weekenden alleen te zien is toch wel een ramp... hopelijk heeft mijn werkgever het snel voor elkaar dat ik overgeplaatst wordt...quote:
Ah zo ok. Ja dat is lastigquote:Op woensdag 19 september 2012 07:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het werken vind ik op zich ook niet zo erg... maar om elkaar dan weer alleen de weekenden alleen te zien is toch wel een ramp... hopelijk heeft mijn werkgever het snel voor elkaar dat ik overgeplaatst wordt...
zo kun je het ook zien inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 07:39 schreef bambino het volgende:
De hunt zijn net de verkiezingen.
Het duurt tergend lang voor je weet of je er wat aan hebt.
En uiteindelijk eindig je met minder geld.
ja maar ja, ze verkochten hiervan ook meteen 2 in 1 keer. hoppa dat schiet lekker opquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 07:42 schreef Nizno het volgende:
ja maar ze moeten de productexpert ook betalen...
Wel scherp zo op de vroege ochtendquote:Op woensdag 19 september 2012 07:43 schreef Nizno het volgende:
weg issie al
en een horloge... mooi op tijd
ik hoef morgen pas te werken, maar ja vandaag reizen.... en ik hoorde de eerste wekker al om kwart over 6... vroehoeg!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel scherp zo op de vroege ochtend
Voorbereiden op werk?
Hoe ver moet je reizen dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef morgen pas te werken, maar ja vandaag reizen.... en ik hoorde de eerste wekker al om kwart over 6... vroehoeg!
en dan stop je per ongeluk de verkeerde tablet in de vaatwasser
2.5u...quote:
Damn. In Nederland? Veel langere trip dan dat kun je haast niet makenquote:
ow jawel, van Groningen naar Maastricht duurt langerquote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Damn. In Nederland? Veel langere trip dan dat kun je haast niet maken
ze zijn ook al weg, 8 per keer schiet lekker opquote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef bambino het volgende:
BADEEND HEBBON
oh wacht heb geen bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |