lkkr warme kaas voor jequote:
Nee hoor, toen Ajax werd vernederd in Madrid zij ik nog steeds we.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is triest, 'we' zeggen_
dat doet iedereen altijd totdat ze echt finaal afgemaakt worden, dan is het opeens 'ze'
quote:
Een bitterzoete?quote:
dan douche je niet goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Oceanview het volgende:
ik ga douchen
rebels tegen de stroom in
dan is het goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, toen Ajax werd vernederd in Madrid zij ik nog steeds we.
Ik haat successupporters.
nee iedereen wordt jaloersquote:
huh ik nie ???quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Douchen doe je altijd tegen de stroom in :S
stroom komt van boven tog en die komt op jou dus ga je ertegen ins =s=sssssquote:
Nickquote:
Bio van Franckequote:
op je plaat gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 10:02 schreef Flippiee het volgende:
In de film laten mensen toch wel eens wat vallen en dat een jongen dan dat meisje helpt en dan raken ze elkaars handen aan en raken aan de praat enzo. DAT OVERKWAM MIJ NET OOK. Niet voor een film dan.
Dus nu rest van de dag een grijns op mijn gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
En was hij leuk?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:02 schreef Flippiee het volgende:
In de film laten mensen toch wel eens wat vallen en dat een jongen dan dat meisje helpt en dan raken ze elkaars handen aan en raken aan de praat enzo. DAT OVERKWAM MIJ NET OOK. Niet voor een film dan.
![]()
![]()
![]()
flipselsquote:Op woensdag 19 september 2012 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er viel wat uit elkaar en dus niet mijn lompe lichaam.
En ja Ted. Hij was leuk.
Zo maar eens mijn bed inquote:
1 stoot gehad van een duitse polizei gastquote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je heel?En dan raakt je ritme wel zwaar verneukt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:02 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah Steven leeft nog, ik kan me weer ontspannen
jwtquote:
Zonde wel dat het daar zo doods is.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 stoot gehad van een duitse polizei gast
Verder was het zo dood in die stad s'avonds dat we besloten om om 5uur al te vertrekken ipv tot 15uur te blijven
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]nummers uitgewisseld alles?
Ah jammerquote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.Na de OV poortjes scheidde onze wegen en ik ben te onzeker om dat dan te vragen.
Dorpenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet zo even naar de winkel fietsen![]()
Hier op het dorp is hij dicht
op het dorp? dafuq?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
Jij zegt zeker ook dat een winkel of deur 'los' is in plaats van open.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zit in de trein vanuit tilburg naar huis, met kutbereik that isquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]wat ga/ben je aan het doen?
Brood is op?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet ook zo naar de winkel, brood is op, maar voel me ziek.
Ik heb toevallig op dit moment wel melk in huis, en van t weekend een glas gehad. Maar melk vind ik vies.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Brood is op?![]()
Jij zegt zeker ook dat je melk drinkt ofzo
"per ongeluk "quote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
Kut ik heb perongeluk een topic lopen kicken
Vond ik ook al raarquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef leeell het volgende:
niet je inwerkperiode betaald krijgen
Is dat inwerken onbetaald?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Na 6 uur inwerken en niks verdienen moet ik toch wel geld krijgen voor de 2 uur die ik vandaag zal werken?
gebeurd.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hier in groningen gebeurd niet veel, maar als er wat gebeurd
Pas wanneer je een contract tekent krijg je blijkbaar betaald, en daar wachten ze soms 2 of 3 dagen meequote:
Hier in de AH teken je en dan ga je inwerken, oplichters daar.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pas wanneer je een contract tekent krijg je blijkbaar betaald, en daar wachten ze soms 2 of 3 dagen meeik eis vandaag gewoon dat contract en anders zoeken ze het maar uit.
Over 2 jaar wordt het de AHquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je wilde geen collega met mij zijn.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:42 schreef leeell het volgende:
haha zonder contract gaan werken, waz met jou
Nooit van gehoord, je wilt toch weten wat je gaat doen voordat je werken gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:42 schreef leeell het volgende:
inderdaad, ik weet niet eens of het legaal isquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, je wilt toch weten wat je gaat doen voordat je werken gaat.
Weet ik veel eerste baantje alles.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:42 schreef leeell het volgende:
Snow sleep ze voor de rechterquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad, ik weet niet eens of het legaal is
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:44 schreef Oceanview het volgende:
Als ik de zin 'sleep <persoon/bedrijf> voor de rechter' hoor dan zie ik dat beeld altijd dat je echt zo voor de rechter wordt gesleept.
haha sletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet gemeend lieverd, maar kaart het aan dan?
ik heb het gemerkt ja ......quote:
Ik heb er ook 2 maar mocht eerder weg.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb er 2 nuhad misschien ook beter naar huis kunnen gaan.
Tijd is relatief, school is 7 minuten fietsen, 30 minuten lopen.quote:
Toen ik nog naar de middelbare ging was dit ook mijn probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tijd is relatief, school is 7 minuten fietsen, 30 minuten lopen.
De hele week tot 4:15, voel mij branden.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Snowbells het volgende:
Niet om half 1 al uit zijn
De hele week
bedoelde meer met 'lopenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
Ik moest 15-16 km fietsen naar mijn middelbare school, niet janken.
Ik vind lopen altijd wel chill, beetje rusig nadenken enzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bedoelde meer met 'lopen' dat het zo lang duurt
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Snowbells het volgende:
Niet om half 1 al uit zijn
De hele week
Ik haat lopen, ik heb dan altijd het gevoel alsof ik niet vooruit kom, en als ik dan naar de grond kijk voel ik me zo kleinquote:Op woensdag 19 september 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind lopen altijd wel chill, beetje rusig nadenken enzo.
De hitte, het is te warmquote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De hele week tot 4:15, voel mij branden.
quote:
ja 3cm ofzo boehoequote:Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef leeell het volgende:
ik ben groter en mijn romp is wat korter en benen langer
21quote:
sry niet slaan dit weekend, het spijt mequote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:16 schreef leeell het volgende:
[..]
sry niet slaan dit weekend, het spijt me
Wat een naaiers, wel jammer! Dacht je een leuk baantje te krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Dimens het volgende:
Jezus.
De tweede keer dat een bedrijf faalt. Eerst mij proberen bij Apple te zetten en als ik dan alles gestuurd heb, niet meer bellen of reageren en dan ineens zeggen dat ze iemand met HBO niveau zoeken. En gister aankomen met een perfecte baan en dan vandaag sturen dat ik toch niet ben wat ze zoeken omdat ze iemand uit de omgeving Tilburg nodig hebben.
what doesnt kill you. can only make youuu strongerquote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Dimens het volgende:
Jezus.
De tweede keer dat een bedrijf faalt. Eerst mij proberen bij Apple te zetten en als ik dan alles gestuurd heb, niet meer bellen of reageren en dan ineens zeggen dat ze iemand met HBO niveau zoeken. En gister aankomen met een perfecte baan en dan vandaag sturen dat ik toch niet ben wat ze zoeken omdat ze iemand uit de omgeving Tilburg nodig hebben.
Meh. Nog altijd kans op een baan bij de MM.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een naaiers, wel jammer! Dacht je een leuk baantje te krijgen.
Succes. Vergeet niet te fifo vullen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Snowbells het volgende:
Maarre ik ga werken en mensen in elkaar slaan om loon te krijgen dus tot vanavond!
Ik ben altijd mooi.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je jezelf betrapt op hoe lelijk je kijkt als je achter de computer zit
quote:
ja, watdan?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef LittleBrownie het volgende:
DV DV DV, heb jij de h&m gids?
Lachowskiquote:
He plastic zakje met mooie buikquote:
Macaroni met Spinazie.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik vanavond eten.. altijd een dilemma
Omgquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
heb er nog niet ingekeken
Ik moet altijd wel een beetje lachen om hemquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al die mensen in de comments "Ja maar jongens. Het is Zuid-Korea en niet Noord Korea."
Logica wel.quote:
Goede troll is het wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel een beetje lachen om hem
Is het sowieso wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zeker![]()
naar ik krijg af en toe toch het idee dat het geen troll is
ik ben van 95..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
Die nieuwe generatie, jullie zijn nog luier dan wij 90's kids
Vervelend voor je. hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
Die nieuwe generatie, jullie zijn nog luier dan wij 90's kids
Nee klopt, hoe kon ik zo dom zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad niet van de jaren 90.
Je domheid kreeg je gratis bij je vagina xDquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee klopt, hoe kon ik zo dom zijn
waar heb jij je domheid vandaan dan XDquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je domheid kreeg je gratis bij je vagina xD
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je domheid kreeg je gratis bij je vagina xD
Ik ben niet domquote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar heb jij je domheid vandaan dan XD
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
valt zaterdag onder een werkdag bij postbezorgen?
http://www.postnl.nl/voorthuis/quote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
valt zaterdag onder een werkdag bij postbezorgen?
geen bier voor FL meerquote:Op woensdag 19 september 2012 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
Hier in het dorp is de hoofdkroeg der kroegen kapot gebrand
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
Hier in het dorp is de hoofdkroeg der kroegen kapot gebrand
Hoe veel mensen woon er in jouw dorp?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef FL_Freak het volgende:
Gelijk allemaal geruchten dat die eigenaar het zelf heeft gedaan voor het verzekeringsgeld omdat een nieuwe bar/kroeg alle klanten nu trekt.
Paar duizend.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe veel mensen woon er in jouw dorp?
wonen en 11 FL niet meegerkendquote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe veel mensen woon er in jouw dorp?
geen 071, derhalve verworpenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nuland
Nuland
00110000 00110111 00111001quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef leeell het volgende:
alles zonder een 0 of 1 op het eind is een kutgat
48 55 57 ???quote:
050quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef leeell het volgende:
alles zonder een 0 of 1 op het eind is een kutgat
quote:ik vind het een heel leuk spel maar blijft helaas vaak vastzitten waardoor ik niet verder kan spelen. Bovendien krijg je dan ook nog vaak 0 punten ook al had je wel al woorden gemaakt. Dit is slecht voor je speelniveau! Ik hoor hier meer mensen over klagen en ik hoop echt dat dit soort dingen opgelost gaan worden
Zat net wat gameplay te kijkenquote:
neequote:Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
071 blijft gewoon het beste toch deevee?
heb m alquote:
wrm niequote:
Doe maar rustig ik ben hierquote:Op woensdag 19 september 2012 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
Bijna lapo, wp aanwezig voor de hunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |