Heb je nog wel vertrouwen in van basten?quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je nog wel vertrouwen in van basten?
Nee joh dat is Sneijder!!!111111!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Van Persie de beste Nederlandse voetballer op het moment
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:45:42Web app update: During a test earlier today, the dev team discovered that we needed to optimize some elements of the FUT Web App. reageer retweet
CL is afgelopen en EA geeft een update en wat voor 1twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 22:46:14We’re currently working to make the web app available to all users. Stay tuned for more info #FUT13 reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Van Persie de beste Nederlandse voetballer op het moment
Huntelaar is als spits niet beter. Tot aan de 5 meter speel je met huntelaar met een man minder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nooit gezegd dat hij er niets van kan. Alleen dat je hem beter niet in de spits kan zetten bij het Nederlands elftal dat is heel wat anders. Als je een team om hem heen bouwt zoals bij Arsenal is hij op zijn best en dat gaat van Gaal niet doen met Oranje.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Timez het volgende:
Is er nog een werkende link? Kom net terug van training en die ik vanmiddag gebruikte werkte niet meer.
jaquote:
Als je met buitenspelers wilt spelen is Huntelaar ideaal voor in de spits hij staat wel op de juiste plek op het juiste moment. van Persie zwerft heel het veld over en staat daardoor vaak niet op de juiste plek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar is als spits niet beter. Tot aan de 5 meter speel je met huntelaar met een man minder.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju....hele middag lijdzaam zitten toekijken hoe jullie de app misbruikten, kom ik nu met alle goede bedoelingen om eindelijk mijn packs eens te gaan bekijken...kan ik er niet in.
EA =2
In principe had tot nu toe er in mogen zitten...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju....hele middag lijdzaam zitten toekijken hoe jullie de app misbruikten, kom ik nu met alle goede bedoelingen om eindelijk mijn packs eens te gaan bekijken...kan ik er niet in.
EA =2
ikke nie snap?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In principe had tot nu toe er in mogen zitten...
Zit wat in...hele dag werken, dus zal vanaf een uur of 6 de netten eens ophalenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Thorb het volgende:
Haal jij morgen toch even die Team of the Week spelers uit je packs.
Ik wilde het net zeggen, hij is 30+quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef DutchSL het volgende:
Commentator: Joaquin een jonge speler
Illegaal of niet, jullie zaten er in. En ik heb er echt om zitten lachen, maar ben het nu wel een beetje beuquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
WIj zaten 'illegaal' in de Webapp. Officieel issie nog niet gereleased.
Hij heeft nog eens een keer trabelsie tuureluurs gespeeld in de arena toen Feyenoord met 3-4 in de arena wonquote:
nopequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef zerokil het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)vgzsulddendfksq6mgve
Werkt niet meer?
vijf_voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef over_hedge het volgende:
Wie heeft er eigenlijk voor elkaar gekregen dat we er in kondenen hoe?
Nicequote:
Normaal gesproken om 16.00 bekend making en om 19.00 in packs.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe laat worden morgen TOTW-spelers bekend gemaakt, en vanaf hoe laat zijn die beschikbaar (ervan uitgaande dat de app dan weer in de lucht is)?
Had vorig jaar IF Cavani in mn starting pack, l'histoire se repete
1 uur en 30 minuten toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Over 30 minuten zou die open gaan
Thanks...als ik dan om 18 uur thuiskom, kan ik dat uurtje geduld ook nog wel opbrengenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Normaal gesproken om 16.00 bekend making en om 19.00 in packs.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Over 30 minuten zou die open gaan
Dat zal de bedoeling zijn geweest ja. Als ie er dan niet is, komt ie morgen pas.quote:
LinkLinkLinkquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef JacobDubbel het volgende:
Zieke TOTWFinal Draft staat al op EA forum.
EA weet het toch wel weer te verneukenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef JacobDubbel het volgende:
Zieke TOTWFinal Draft staat al op EA forum.
Nee. 'Bij een test hebben ze een foutje ontdekt'quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is die app trouwens uberhaupt "legaal" beschikbaar geweest vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |