quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef maily het volgende:
met zo'n nick kom je in dit topic NIET serieus over...
moet ik echt uit gaan leggen hoe de werkwijze is ??quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Lijkt me een beetje apart om in je blootje op een website te gaan staan. Ik weet dat de setting niet seksueel is, maar ik zou gewoon die 595 aftikken voor anonimiteit of zelf foto's maken.
Ik heb zelf foto's gemaakt en daar zitten er bij die ik nog niet eens aan familie laat zien, laat staan aan de rest van de wereld. Maar goed, morele staandaarden zijn uiteindelijk toch niet iets universeels.
Precies wat ik ook al dachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef maily het volgende:
met zo'n nick kom je in dit topic NIET serieus over...
Alsof je vrijwillig bij een bevalling aanwezig wil zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan komt die zogenaamde vriendin op bevallingsdag 'ineens' niet omdat ze ziek is en komt geile TS zelf, die toevallig ook fotograaf blijkt te zijn en zijn 'vriendin' uit de brand wil helpen. Jaja.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan komt die zogenaamde vriendin op bevallingsdag 'ineens' niet omdat ze ziek is en komt geile TS zelf, die toevallig ook fotograaf blijkt te zijn en zijn 'vriendin' uit de brand wil helpen. Jaja.
Aan jezelf ken je de wereld...?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
ja hoop ik ook mensen die het zouden doen hebben een kindje wat nu in een stuit ligt ... dat word een keizersnee ..en daar mag je niet bij als fotografequote:Op woensdag 19 september 2012 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Leuk aanbod TS!
Wie weet is er iemand die er -na het maken van onderlinge goede afspraken- graag gebruik van maakt.
Thx gaat denk ik goed komenquote:
Ik overleg even met de collega's.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef SIRfuckalot het volgende:
we hebben nog niemand dus als er mensen intresse hebben ?
@mod mag ik dit topic ook in OUD zetten ?
Door drukte is de mail van je vriendin blijven liggen maar we hebben zeker interesse.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef SIRfuckalot het volgende:
we hebben nog niemand dus als er mensen intresse hebben ?
@mod mag ik dit topic ook in OUD zetten ?
Ik heb al gehoord dat er is gemaildquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:42 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Door drukte is de mail van je vriendin blijven liggen maar we hebben zeker interesse.
Zal mijn vrouw eens even aansporen om een afspraak te maken voor een gesprek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |