Ik?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je jezelf zwart wilt noemen, best.![]()
Ja was leuk, heel gezellig ook
Goede reden om met je studie te kappen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh lawd de dokter zei net dat ik wsl na dr operatie een flink blauw oog heb. Lekker vas op dr oog rammen onder narcoseik kom dus echt mn huis niet uit dan he
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh lawd de dokter zei net dat ik wsl na dr operatie een flink blauw oog heb. Lekker vas op dr oog rammen onder narcoseik kom dus echt mn huis niet uit dan he
ik zou nooit durven vechten met vas.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]sterk verhaal van maken over hoe je vocht met een beer
Stoeien perhaps?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou nooit durven vechten met vas.
Haha bedoel je soms omdat je username Chocolatebear is? hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 10:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou nooit durven vechten met vas.
Mijn naam is legion. Wat bazel je.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha bedoel je soms omdat je username Chocolatebear is? haha![]()
Ik heb mijn uiterst primitieve reactie op die post die Whatsapp gestuurd.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand zei net dat ze zin had in stoeien en desbetreffend vriendje reageert er niet eens opHommo
LOLquote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha bedoel je soms omdat je username Chocolatebear is? haha![]()
Echt he. Mannen en hintsquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand zei net dat ze zin had in stoeien en desbetreffend vriendje reageert er niet eens opHommo
wees gwn duidelijk danquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
True story wel Jackie, afentoe denk ik echt dat ze een plaat voor hun kop hebben
Ik vermoed dat ze het op sommige momenten gewoon wel weten, maar heel bewust negeren.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
True story wel Jackie, afentoe denk ik echt dat ze een plaat voor hun kop hebben
wat voor seriesquote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef JackieBrown het volgende:
Heb meer series nodig in mijn leven.
[..]
Ik vermoed dat ze het op sommige momenten gewoon wel weten, maar heel bewust negeren.
#manwhisperer
Coke en shit.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 bijholte is vergroeid en dus bijna dicht. Kan een oorzaak zijn van mijn bijna chronische verkoudheid. Mag na de operatie 2 weken niks
In de richting van californication.. dat soort.quote:
Breaking Bad al gezien?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de richting van californication.. dat soort.
Persoonlijke drama's, intriges etc.
Geen politie-achtige zooi zoals csi enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |