Leuk voor een dag was het meerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die camper is vet!
Kan er alleen verder niet veel mee en zuid-limburg is toch wel een eindje
Succes
Hoe schattigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:05 schreef AppelCake het volgende:
Die knuffel is baas.
Jammer genoeg heb ik al mijn geld uitgegeven aan beltegoed.
Hij is volledig compleet echter zit er een scheurtje in de zijkant van de doos. Hij is overigens uitgegeven in opdracht van asml. Ik kom morgen even terug op het verzendenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef Jambo het volgende:
Oeh, ik zou graag die Monopoly voor mijn zoontje willen hebben. Hij spaart nl Monopolyspellen.
Is ie nog compleet en kan je hem, tegen betaling van de verzendkosten, ook opsturen? Limburg is iets te ver vanaf Utrecht helaas.
Je zou mijn zoontje er echt superblij mee maken. Ik wacht morgen af.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hij is volledig compleet echter zit er een scheurtje in de zijkant van de doos. Hij is overigens uitgegeven in opdracht van asml. Ik kom morgen even terug op het verzenden
PM/DM even het adres waar hij heen moetquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef Jambo het volgende:
[..]
Je zou mijn zoontje er echt superblij mee maken. Ik wacht morgen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |