Powerlvl naar 70 en 70-80 met jewelcraftingquote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat gedaan
Ben je met crafting begonnen op 70 of zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Powerlvl naar 70 en 70-80 met jewelcrafting
Lijkt me wel cool ja, Asura op een groot karakterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan je eigenlijk het cultural armor van n ander ras dragen?
Jewelcrafting wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je met crafting begonnen op 70 of zo?
Check, duidelijk. Dus twee crafting profs is 20 levels. Geil.quote:
Heeft me wel 3g gekost ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Check, duidelijk. Dus twee crafting profs is 20 levels. Geil.
Meh, ik ben 62 en kan nog steeds mijn laatste prof-book niet betalenquote:
Oh, ik 2g97 en had mn laatste manual al gekocht. Heb bijna al mijn crafting materials verkocht op Cooking na voor JC levelingquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, ik ben 62 en kan nog steeds mijn laatste prof-book niet betalen.
ik snap dat dus niet, waar gaat dat geld dan naar toequote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, ik ben 62 en kan nog steeds mijn laatste prof-book niet betalen.
Salvage kits en trading post voor up to date gear en weapons elke 5/10 levels.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik snap dat dus niet, waar gaat dat geld dan naar toe
Gear koop ik gewoon met karma.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Salvage kits en trading post voor up to date gear en weapons elke 5/10 levels.
trading post zooi kost niet zo veel, veel groen en eventueel blauw spul staat er voor merchant prijs op. Salvagen is het vaak niet waard, de prijzen van bijv ores en de jute/wool lijn stijgen niet met het level van dat materiaalquote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Salvage kits en trading post voor up to date gear en weapons elke 5/10 levels.
Dat wil ik ook wel maar ik ben nog aan het levelen en dan vind ik niet altijd de karma vendor die mijn stats heeft of zelfs de gear verkoopt die ik nodig hebquote:
die spaar ik liever op, daar gaat dadelijk in een keer 200k karma uit.quote:
Goed punt, ik salvage trouwens alleen spul wat ik zelf niet kan dragen natuurlijk. Ik zal er eens goed op letten wat slimmer is.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
trading post zooi kost niet zo veel, veel groen en eventueel blauw spul staat er voor merchant prijs op. Salvagen is het vaak niet waard, de prijzen van bijv ores en de jute/wool lijn stijgen niet met het level van dat materiaal
Dan is het vaak rendabeler om je spullen te verkopen aan de merchant voor 80 copper en dan de mithril ore te kopen voor 28, dan te salvagen en er net 1 mithril uit te krijgen.
Ik salvage eigenlijk alleen de salvage items en dan de lvl 70+ rares en exotics.
daardoor had ik op lvl 60 gewoon constant up to date gear, die skill tomes en ook nog eens 1200 gems. Zonder ook maar een enkele rare te hebben gevonden, dye of armor.
ja, die lvl 375 scepters gaan er nog steeds uit voor 30-40 silver en dat terwijl de materials helemaal niet zo duur zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Giku het volgende:
Grappig, ik heb voor Artificer(typo?) vanaf 115 een guide gevolgd tot 400, uiteindelijk 20s winst gemaakt
Het zijn voornamelijk de pots(vendors) en planken (TP) waar je op terug verdiend, ik heb die laatste scepters van 375 inderdaad ook nog gebouwd, maar dat waren er maar 1 of 2quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, die lvl 375 scepters gaan er nog steeds uit voor 30-40 silver en dat terwijl de materials helemaal niet zo duur zijn.
Hout kost ook geen drol in vergelijking met de rest
die planken? ik snap dat niet, waarom zijn planken duurder dan 2 logs. zelfde geld voor jute of 2x jute scrapquote:Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef Giku het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de pots(vendors) en planken (TP) waar je op terug verdiend, ik heb die laatste scepters van 375 inderdaad ook nog gebouwd, maar dat waren er maar 1 of 2
Je gebruikt 500 logs, je verkoopt 300 planken. Die heb je namelijk verder niet nodig, daar draai je dus bijna quitte meequote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
die planken? ik snap dat niet, waarom zijn planken duurder dan 2 logs. zelfde geld voor jute of 2x jute scrap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |