Vergeleken met mijn guardian heeft mijn mesmer toch echt meer moeite om in de dagelijkse pve rond te komen. Maar of dat is omdat de guardian overpowered is of de mesmer weak weet ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef Giku het volgende:
Bovendien zijn mesmers verre van weak vind ik zelf
Mesmer is inderdaad wat moeilijk van wat ik tot nu toe gezien, gespeeld en gehoord heb. Maar er is zoveel mee te doen. Kan bijna niet dood, al heb ik 5-10 mobs achter me aan zitten, toevallig laatst in WvWvW groepje van 8 minotaurs tegengekomen, beetje rondkiten en je illusions goed gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn guardian heeft mijn mesmer toch echt meer moeite om in de dagelijkse pve rond te komen. Maar of dat is omdat de guardian overpowered is of de mesmer weak weet ik niet.
Die exit portal ability verschijnt pas als je een entrance gemaakt hebt natuurlijk. Je hebt 60 seconden na je entrance portal de tijd om je exit neer te zetten en dan blijft de verbinding 20 seconden staan.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef EpicKnife het volgende:
Ach, aan balancing word wel geklooit.
Hoe werken die portals? Ik kan alleen een begin entrance maken, geen exit entrance ofzo. Of zit ie bij de ability in. (moet hem nog vrijspelen)
Oh, vet!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Die exit portal ability verschijnt pas als je een entrance gemaakt hebt natuurlijk. Je hebt 60 seconden na je entrance portal de tijd om je exit neer te zetten en dan blijft de verbinding 20 seconden staan.
Er zit dus ook geen range limit op ofzo, alleen 60 seconden en daarna 20 seconden. Dus met blink en wat swiftness abilities kun je zo een halve map of verder lopen voor die portal
Probeer een guardian en verbaas je over het gemak waarmee mobs neergaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:59 schreef EpicKnife het volgende:
Oh, vet!
Ik ben aan het kijken wat ik ga doen, verder gaan op mn lvl 16 mesmer of een necro of thief aanmaken. shit sucks. Ondertussen dat ik twijfel level ik mijn mesmer meestal. Ik zit al 2 dagen te denken ):
Ik denk dat ik mijn Thief alt even links laat liggen en guardian ga proberen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Probeer een guardian en verbaas je over het gemak waarmee mobs neergaan.
Warriors ook toch. Guardian lijkt me gewoon ontzettend saai, geen idee waarom. Ze zijn zo overplayedquote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Probeer een guardian en verbaas je over het gemak waarmee mobs neergaan.
Ik vond het erg prettig om na al dat squishy gedoe met m'n mesmer er gewoon eens op af te stormen en ze weg te rammen met een 2h-hammer. Niks voorzichtig eromheen rennen, gewoon bruut geweld voor de afwisseling.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:08 schreef EpicKnife het volgende:
Warriors ook toch. Guardian lijkt me gewoon ontzettend saai, geen idee waarom. Ze zijn zo overplayed
heuj, ik heb een necromancerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn een stelletje emo's die voornamelijk binnen achter hun pc zitten.
Zelfde hier. Normaal neem ik in RPG's altijd een beetje de buitenbeentjes van classes, ik vind het toch allemaal leuk om te spelen/masteren. Dit keer had de standaard-online-games-groep echter nog geen warrior dus die maar eens gepicked. Bevalt primaquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vond het erg prettig om na al dat squishy gedoe met m'n mesmer er gewoon eens op af te stormen en ze weg te rammen met een 2h-hammer. Niks voorzichtig eromheen rennen, gewoon bruut geweld voor de afwisseling.
Zijn gewoon 2 compleet verschillende characters. Een mesmer is wel wat lastiger om mee te spelen maar als je die onder de knie hebt is het echt tofquote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn guardian heeft mijn mesmer toch echt meer moeite om in de dagelijkse pve rond te komen. Maar of dat is omdat de guardian overpowered is of de mesmer weak weet ik niet.
je bedoelt de asura ultiquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zijn gewoon 2 compleet verschillende characters. Een mesmer is wel wat lastiger om mee te spelen maar als je die onder de knie hebt is het echt tofAoE, Clones..ik kan met gemak groepen van 8-10 mobs kiten en killen, van 2 levels hoger. Als elite skill heb ik dan ook nog eens een robot ( naam even kwijt ) die vrij veel damage doet voor 30 seconden. Poison AoE erbij, en wat evaden en het speelt heel lekker.
Guardian is ook erg leuk, al ben ik zelf niet echt van de heavy armour professions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |