quote:Op maandag 24 september 2012 11:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ok, waarom zou ik karma moeten bewaren? Jouw antwoord was dat het T3 armour 20K karma per stuk kost. En ik hoef geen T3 armour. Dus, waarom zou ik karma moeten bewaren?
quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Karma kun je beter niet verneuken.
Waar zie jij dat staan. Dat ik T3 zei?quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef Lamabal het volgende:
Als je levelt vind je toch weer betere gear. Waarom dan verneuken met karma?
Oh, sorry, was Murdera...quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef Lamabal het volgende:
Waar zie jij dat staan. Dat ik T3 zei?
Tjah, dat boeit me echt bijzonder weinig.quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Omdat karma lategame moeilijker te farmen is.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Omdat karma lategame moeilijker te farmen is. En wie zegt dat je T3 moet krijgen?
quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef Lamabal het volgende:
Als je levelt vind je toch weer betere gear. Waarom dan verneuken met karma?
quote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Oh, sorry, was Murdera...
Maar dan heb jij nog geen reden gegeven waarom ik geen (non-max) armour voor karma zou moeten kopen...
legendary weapons hebben het ook nodig en volgens mij kan je ook t1 of t2 kopen en dan armor transmutenquote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn karma moeten bewaren? Vanwege een T3 cultural armour wat ik spuuglelijk vind?
En wat is nou de reden om m'n karma niet te gebruiken? Misschien is het later moeilijker te krijgen, maar als er later ook niet iets waar je het voor zou kunnen gebruiken, maakt dat toch niet uit?quote:
uh ja, dat zei ik toch. Je kan beter je karma bewaren. Wat je met die tip doet moet je zelf weten.quote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
Maar lama en adames,
Ik geloof dat jullie wilden zeggen dat het handig kan zijn om karma te bewaren?
Ipv: Je moet je karma bewaren.
Mooi.quote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Adames het volgende:
[..]
uh ja, dat zei ik toch. Je kan beter je karma bewaren. Wat je met die tip doet moet je zelf weten.
Welke classes?quote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Adames het volgende:
1 lvl 80 met 93% world complete, 1 lvl 30 en 4 onder lvl 10
1. Ranger, lvl57(?)quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe ver zijn jullie, en hoeveel alts hebben jullie?
Welke server zit je?quote:Op maandag 24 september 2012 12:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
1. Ranger, lvl57(?)
2. Elementalist, lvl25
3. Guardian, lvl12(?)
Mijn ranger heeft nu Queensdale, Kessex, Gendarran, Highlands, [ander gebied in de shiverpeaks] en Wayfarer gedaan en is bezig in Lornar.
M'n Charr heeft nu Ascalon en Queensdale gedaan en is naar Diessa gegaan.
M'n Guardian is nog niet verder geweest dan Wayfarer.
Lvl 80 Mesmer: Uhmm ik heb de eerste 5 human zones gedaan, toen een charr zone, en nu net de 50-70 zone onder Lions Arch.quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi.
Opgelost!
Hoe ver zijn jullie, en hoeveel alts hebben jullie?
Hmm, mijn mesmer begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lvl 80 Mesmer: Uhmm ik heb de eerste 5 human zones gedaan, toen een charr zone, en nu net de 50-70 zone onder Lions Arch.
Lvl 6 Thief: eerste zone van de Sylvari zit ik, wordt waarschijnlijk gauw vervangen door een Norn.
mag ik die minion master specs eens zien?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Adames het volgende:
Lvl 80 necro, gespecced op minion master en condition damage icm staff.
Lvl 30 ranger, bijna willekeurige stats.
Ik vond het juist een irritant personage in het begin omdat alles langer duurde maar nu ik em door heb vind ik mesmer juist steeds lekkerder spelen. Oke je damage valt tegen maar je surviveability is geweldigquote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm, mijn mesmer begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk.
Tegen 1 vijand wel, maar tegen meerdere blijf ik het lastig vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond het juist een irritant personage in het begin omdat alles langer duurde maar nu ik em door heb vind ik mesmer juist steeds lekkerder spelen. Oke je damage valt tegen maar je surviveability is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |