SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Omdat ik zo nu en dan wat nummers van vroeger terug luister en dat dan wel tof vind ben ik in de basisschooltijd blijven hangen? MMkay.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat wat jij bestempelde als 'kut muziek'. Blijkbaar ben jij wel in je basisschooltijd blijven hangen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat werkt niet, je moet hem vasthouden
goed grapje! nu even wachten tot Michhas komt lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
goed grapje! nu even wachten tot Michhas komt lachen
Maar blijkbaar is dat dus wél goede muziek. Ieder zijn smaak hèquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik zo nu en dan wat nummers van vroeger terug luister en dat dan wel tof vind ben ik in de basisschooltijd blijven hangen? MMkay.
Ben benieuwd hoe Blind het gaat doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Sana, Babel, Boerrigter
Babel in de spitta jwt
Absoluut luister nu eigenlijk alleen nog maar techno en shit zoals Gui Borattoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat dus wél goede muziek. Ieder zijn smaak hè
Ligt eraan of Boerrigter mee gaat lopen naar achter anders verzuipt Blind tegen Kubaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Blind het gaat doen
Waarschijnlijk gaat ie blind voetballenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Blind het gaat doen
Dan heb je straks meteen een collectors edition oid. meteen met een dikke sniper beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef Pixell het volgende:
met 8mb/s borderlands 2 binnentrekken
Doe maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef KoningStoma het volgende:
Nog even en dan ga ik Linkin Park posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |