SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
90+ pace om 50 pacequote:
Dan had ik liever Dijks gehadquote:
Vijf_voor zat zo'n beetje als eerste ter wereld op de web app door een bug.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:40 schreef Maver24 het volgende:
Maar wat was er dan voor bug op de webapp dat ze dat nu gaan fixen ??
Dat niet alleen. Je Internet wordt ook afgesloten en je krijgt een boete. Als je ook nog ingelogd hebt met meerdere accounts, dan krijg je ook nog een elektronische enkelband bij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gaan IP natrekken, je bent alles kwijt man
En een alcoholslot, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je Internet wordt ook afgesloten en je krijgt een boete. Als je ook nog ingelogd hebt met meerdere accounts, dan krijg je ook nog een elektronische enkelband bij.
ownedquote:
hahah fbi zo voor de deur net zoals bij de Cola reclamesquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je Internet wordt ook afgesloten en je krijgt een boete. Als je ook nog ingelogd hebt met meerdere accounts, dan krijg je ook nog een elektronische enkelband bij.
Ja Nee Misschienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Wordt nu reset ofniet had rond de 15k maakt me dus nie heel veel uit
Shit. Ik heb er nu al spijt van...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je computer is al bekend bij hun, je krijgt binnenkort nog wat te heuren!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:42 schreef PlukvdP. het volgende:
Zal ik uitloggen? Ik weet het niet meer
Whahah idiootquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef PeterAdelaar het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zal ik nooit de FUT Webapp kunnen gebruiken? Is telefonisch contact opnemen met EA een idee?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef PeterAdelaar het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zal ik nooit de FUT Webapp kunnen gebruiken? Is telefonisch contact opnemen met EA een idee?
CEquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
Kan iemand mij dmen hoe ik snel bij 59+ kom? Tijd geleden dat ik dit gedaan heb.
Ik hou het niet meer vol!! ZEG GEWOON RESET!! KAULO FLIKKER1twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:44:10Those asking why you can't log on right now, it's deliberate. Will tweet/post/shout as soon as you *should* be on. reageer retweet
Het zijn zo'n 50 pagina's lekker klikken dus, anders CE.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
Kan iemand mij dmen hoe ik snel bij 59+ kom? Tijd geleden dat ik dit gedaan heb.
Ik zou eruit gaan als ik jou was. Ik denk zelfs al dat je te laat bent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik hou het niet meer vol!! ZEG GEWOON RESET!! KAULO FLIKKER1twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:44:10Those asking why you can't log on right now, it's deliberate. Will tweet/post/shout as soon as you *should* be on. reageer retweet
Je piept wel anders als je een Benzema had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef JacobDubbel het volgende:
Mensen doen paniekerig om een fucking spelMaak een nieuw account aan als je fifa eenmaal hebt en begin opnieuw, fuck die 4 packs
Ja, doe maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef PeterAdelaar het volgende:
klap hemquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Fuck die 4 packs zegt iequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef JacobDubbel het volgende:
Mensen doen paniekerig om een fucking spelMaak een nieuw account aan als je fifa eenmaal hebt en begin opnieuw, fuck die 4 packs
Alsof ze EA's troetelyoutubers gaan naaiend door een reset te doen. Die gasten zitten er ook allemaal in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ja dat moet je doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef PeterAdelaar het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef PeterAdelaar het volgende:
Dus jullie advies is telefonisch contact op te nemen en het op te nemen?
Dat laatste niet, maar gewoon bellenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef PeterAdelaar het volgende:
quote:
Moeilijk hoor 5 letterstwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:46:46If I had a time to give you I would, honest. Simply 'as soon as we can' at this point in time. reageer retweet
Serieus?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou eruit gaan als ik jou was. Ik denk zelfs al dat je te laat bent.Degenen die er nog in zitten worden gereset.
Als je kortetermijngeheugen niet zo goed is zo ik dat inderdaad doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef PeterAdelaar het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEE PETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef PeterAdelaar het volgende:
Oke bedankt dan zal ik het forum maar weer eens verlaten. Wellicht kom ik nog eens een keertje terug voor eventuele andere vragen.
Dan rotten ze maar op.quote:
Blijf lekker posten gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef PeterAdelaar het volgende:
Oke bedankt dan zal ik het forum maar weer eens verlaten. Wellicht kom ik nog eens een keertje terug voor eventuele andere vragen.
Nou ja zeg, ik voel me misbruiktquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef PeterAdelaar het volgende:
Fok!Knokploeg gevalletje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een teringhufter die Rob Hodson....
Als je niks weet hou je muil dan gewoon en ga niet steeds tweeten, vuile dikzak dat 'ie is.
Ik hoop het zelfs een beetje. Jammer van Javi Garcia maar ik had toch liever wat betersquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Iedereen die bang is voor een reset
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je niks weet hou je muil dan gewoon en ga niet steeds tweeten, vuile dikzak dat 'ie is.
Dat is jouw probleemquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop het zelfs een beetje. Jammer van Javi Garcia maar ik had toch liever wat beters
Rob Hodson voelt zich misbuikt hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
hebben we hem weerquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Rob Hodson voelt zich misbuikt haha
Blijf gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef PeterAdelaar het volgende:
Wel leuk dat jullie een topic naar mij hebben vernoemd! Een mooi begin om het einde mee af te sluiten.
Blijfquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef PeterAdelaar het volgende:
Wel leuk dat jullie een topic naar mij hebben vernoemd! Een mooi begin om het einde mee af te sluiten.
Tis ook echt een mongooltje gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem juichen dan
Ik mis het plaatje waarbij we inzoomen op een gezicht en iedereen hetzelfde gezicht krijgt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem juichen dan
Komop Peterquote:
quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:44:10don't call me a dirty thick bag reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:44:10don't call me a dirty thick bag reageer retweet
There it is too laat for, scum.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
Die gozer boven je postquote:
Ah, jij bent een xboxer?quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:46:46First I am gonna reset u fags and then I am gonna eat some burgers #YOLO reageer retweet
Kom potje H2H tegen mij nu. Ik verneder je.quote:
ps3 hierquote:
Ja Nee Misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
PEC en Ajax, als de ekte supportersquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg Peter, voor welke club ben jij?
Ik hoop dat City wintquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef PeterAdelaar het volgende:
Trouwens wat is jullie prognose over de wedstrijd van vanavond?
Reset minimaalquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef PeterAdelaar het volgende:
Waarom zouden ze het uberhaupt resetten? Dus wij zijn de dupe van hun foutenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Nee Misschien
Doublepain heeft de messen al klaar liggen voor het geval van een reset iig
He oprotten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PEC en Ajax, als de ekte supporters
Zijn heel wat hamburgers aan het einde van het jaar tochhhhh #yoloquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
Ik pak gewoon 4 coins winst minimaal per keer
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
Zou wel grappig zijn een reset.
Het was leuk om wat eerder te beginnen met klooien, maar we hebben er 0,0 voordeel uit gehaald hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Sinds wanneer kan je die met FUT coins kopen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn heel wat hamburgers aan het einde van het jaar tochhhhh #yolo
1-2 voor Ajaxquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:53 schreef PeterAdelaar het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef PeterAdelaar het volgende:
Ik volg voetbal veel, echter heb ik geen voorkeur voor een club. Wel ben ik een grote fan van Robin van Persie.
Ja maar dat is het toch sowieso altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het uberhaupt resetten? Dus wij zijn de dupe van hun fouten
Oh, ik dacht dat je voor de eagles wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef PeterAdelaar het volgende:
Ik volg voetbal veel, echter heb ik geen voorkeur voor een club. Wel ben ik een grote fan van Robin van Persie.
coins verkopen voor echt geld en daar van naar de febo ja tochhhhquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je die met FUT coins kopen?
Of Vitesse.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je voor de eagles was
Als dit niet was gebeurt dan hadden minimaal 100.000 man een reset gehad ivm die bug..quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat is het toch sowieso altijdHet leek er wel op namelijk dat er wat dingetjes niet helemaal goed gingen, en de makkelijkste oplossing is dan terug naar de backup te gaan van gisteren
Du Nord > febo. Febo is voor de arme tata'squote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
coins verkopen voor echt geld en daar van naar de febo ja tochhhh
Was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was leuk om wat eerder te beginnen met klooien, maar we hebben er 0,0 voordeel uit gehaald hoor.
Rustig grillburgertje en speciaaltje klappen van het uit je luie stoel verdiende geldquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
coins verkopen voor echt geld en daar van naar de febo ja tochhhh
chickenburgerquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rustig grillburgertje en speciaaltje klappen van de uit je luie stoel verdiende geld.
En wie scoort er voor Ajax?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
ik denk 3-1, eigen goal blind:)
Worktwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:55:53To reiterate: If I had a time, be it estimate or precise I'd let you know. The guys are working hard to get it fixed ASAP. reageer retweet
Is dat iets uit Friesland? Hier heb je alleen Febo lekker taaie bami blok uit de muurquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Du Nord > febo. Febo is voor de arme tata's
Dat was pas epic geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dit niet was gebeurt dan hadden minimaal 100.000 man een reset gehad ivm die bug..
Hoi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef PeterAdelaar het volgende:
Ik ga eten bedankt iig voor de hulp.
Hoi
Dunno, in leeuwarden zit er een in de doelensteeg, daar zijn de chillere kroegen. IS er altijd wel ziek druk 's nachts.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat iets uit Friesland? Hier heb je alleen Febo lekker taaie bami blok uit de muur
dat je niet kan inloggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef GuRBuH het volgende:
Wat voor bug fixen ze dan? Ben niks opvallends tegengekomen.
De bug dat alles weg is als je voor de 2de keer je naam kiestquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef GuRBuH het volgende:
Wat voor bug fixen ze dan? Ben niks opvallends tegengekomen.
Lewandowski en Hummels, goaltje Babel gun ik hem welquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En wie scoort er voor Ajax?
En wie scoren de andere 2 goals bij Dortmund?
Kloonalarmquote:
Toen ik in Amsterdam woonde kon je hier bij zo'n tentje beste hamburgers eten stond altijd een rij van een half uur maar was zwaar de moeite waard.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, in leeuwarden zit er een in de doelensteeg, daar zijn de chillere kroegen. IS er altijd wel ziek druk 's nachts.
Ik ben echt benieuwd naar Babelquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lewandowski en Hummels, goaltje Babel gun ik hem wel
Of ze eindigt recht op de deklatquote:
Als je je eigen contract meot afkopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar Babel.
Kijken of hij sinds hij Ajax verliet nog beter is geworden en of hij het CL-niveau aan kan.
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je je eigen contract meot afkopen
Dat heeft hem alleen maar goed gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je je eigen contract meot afkopen
Hey groene kut Hulk ben je dr weer ouwe HBO trekkerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat heeft hem alleen maar goed gedaan denk ik.
Daarom smartphone mee als je gaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef KrAlex het volgende:
Die topics gaan echt veel te snel manals je even naar de plee gaat heb je al een heel topic gemist.
Klaar om afgemaakt te worden door Marseille:)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hey groene kut Hulk ben je dr weer ouwe HBO trekkerd.
Ja, dan moet je eerst weer je browser opstarten en naar het topic gaan en dan heb je alweer 25 posts gemistquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom smartphone mee als je gaat
Klaar om anaal vernederd te worden door GJE?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Klaar om afgemaakt te worden door Marseille:)
Jij met je ekte bazenactie, iPad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom smartphone mee als je gaat
Deze man he.. laat je nakijken aub;)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klaar om anaal vernederd te worden door GJE?
iPad is te groot om mee te nemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij met je ekte bazenactie, iPad.
Beetje mij erbij betrekkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klaar om anaal vernederd te worden door GJE?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef diedjuh het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)orys9s5z9arltro9lsrn
Nooit een Hulk willen vernederen via zijn poepgat? Hier is je kans!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje mij erbij betrekken
Je kan al een hele tijd niet meer inloggen..alleen mensen die er nu nog in zitten hebben "geluk"quote:
Jij bent zeker de leukste thuis? Of is dat 1 van je andere 8 broertjes?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nooit een Hulk willen vernederen via zijn poepgat? Hier is je kans!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis? Of is dat 1 van je andere 8 broertjes?
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Thorb het volgende:
Alle zwakzinnige mensen zijn er ook weer
Sniper only en black ops?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
Drie FFA'tjes gespeeld en drie gewonnen. Wie wil me aanraken?
Nou nou zo goed ben je nou ook weer niet marretjequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sniper only en black ops?
MW3 is voor noobs.
Jammer dat ik de enige ben thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis? Of is dat 1 van je andere 8 broertjes?
Ssssssssshtquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nou zo goed ben je nou ook weer niet marretje
Ik had niet weg moeten gaan ;'(quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan al een hele tijd niet meer inloggen..alleen mensen die er nu nog in zitten hebben "geluk"
black ops zuigt jongeman..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sniper only en black ops?
MW3 is voor noobs.
ik houd er wel van om gezogen te worden. Stofzuiger aan en gaan met die banaan.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik houd er wel van om gezogen te worden. Stofzuiger aan en gaan met die banaan.
Okquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Binnenkort potje blops dan? Beetje blackbirds halen en choppergunner
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik houd er wel van om gezogen te worden. Stofzuiger aan en gaan met die banaan.
Wat heb jij toch met die Luijckxquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verder?
Alles silver graag
Zieke spelerquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die Luijckx
Duarte en Overtoom ruilen. Vormer RCDM en dan gooi je een andere NL CDM ernaast en Mulder op goalquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verder?
Alles silver graag
Ik klik ook mn laatste account net weg GVDDquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan al een hele tijd niet meer inloggen..alleen mensen die er nu nog in zitten hebben "geluk"
Modric en Ben Arfa CDMquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verder?
Alles silver graag
Geen Rickyquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verder?
Alles silver graag
wie is tbsquote:
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Sana, Babel, Boerrigterquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is de opstelling van Ajax bekend?
Allang manquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mo en ik missen nog een GZ op de vleugelquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Borussia DortmundAjaxquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik heb al een Feyenoord team gemaakt op futwizquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Kan niet meer wachten,
ff eredivisie teampje maken met feyenoord spelers en alles wat er nog meer is
Kameroenees;)quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Overtoom geen Nederlandse nationaliteit meer?
Nice. Heerlijk overzichtelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Borussia DortmundAjax
Roman Weidenfeller Kenneth Vermeer
Mats Hummels Daley Blind
Marcel Schmelzer Niklas Moisander
Neven Subotic Ricardo van Rhijn
Lukasz Piszczek Toby Alderweireld
Ilkay Gündogan Christian Eriksen
Jakub Blaszczykowski Christian Poulsen
Mario Götze Siem de Jong
Sebastian Kehl Tobias Sana
Marco Reus Derk Boerrigter
Robert Lewandowski Ryan Babel
Nee, Kameroens international.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Overtoom geen Nederlandse nationaliteit meer?
linkje graagquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al een Feyenoord team gemaakt op futwiz4-1-2-1-2 lijkt mij het beste met Achahbar en Fernandez als spitsen
Ja sorry hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nice. Heerlijk overzichtelijk.
Ik moest trainen en ik ga nu Ajax en Real kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mo en ik missen nog een GZ op de vleugel
Matavz ook links toenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef HulkHeld het volgende:
Hebben ze Clasie deze editie wel gewoon rechtsbenig gemaakt..? Vorig jaar was hij in H2H linksbenig
5* weak footquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef HulkHeld het volgende:
Hebben ze Clasie deze editie wel gewoon rechtsbenig gemaakt..? Vorig jaar was hij in H2H linksbenig
Jup, rechtsbening en 5* weak footquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef HulkHeld het volgende:
Gruwelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, rechtsbening en 5* weak foot
quote:
Hij is gewoon dramatisch man, ga hem niet verdedigenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Clasie niet eens van die heel slechte stats hebben. Goede passing en fysiek ook wel aardig op strength na en goede vision en interceptions!
Je moeder is dramatisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is gewoon dramatisch man, ga hem niet verdedigen.
Je zusje ook.quote:
Maintenance hier nogquote:
mijn dank is groot !!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/squad/35614
Dat zou best kunnen en is niet mijn probleemquote:
Redelijke longshots ook nogquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Clasie niet eens van die heel slechte stats hebben. Goede passing en fysiek ook wel aardig op strength na en goede vision en interceptions!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is gewoon dramatisch man, ga hem niet verdedigen.
Die stats zijn om te janken manquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Redelijke longshots ook nog
[..]
Stats van Daley Blind zijn anders ook wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die stats zijn om te janken man.
Dit is wel een lekker niveau:quote:
no shitquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Maver24 het volgende:
Ea website:, je kan niet eens inloggen nu
Ben gewoon stil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dit is wel een lekker niveau:
[ afbeelding ]
Heb hem hier op de plaatselijke vereniging zien spelen met Oranje onder 19 in de EK-kwalificatie. Heerlijk spelertje met prachtige techniekquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
Tevens zou Achahbar 5* skills moeten zijn maar fucking EA
Als je die wedstrijden altijd van hem ziet, zowel bij Feyenoord als hij even invalt of bij Oranje onder 19.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dit is wel een lekker niveau:
[ afbeelding ]
Goede zinquote:
Als die general manager het niet had gedaan had De Rossi het zelf wel geweigerd, hij wil niet weg, niet voor 30 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef DutchSL het volgende:
We rejected a ¤100m offer for De Rossi, says Roma general manager Baldini
The man behind-the-scenes at the Stadio Olimpico has admitted that the club turned down a nine-figure fee for their captain and cooled reports of any rift between him and Zeman
Roma general manager Franco Baldini has claimed the club rejected a ¤100m offer for star midfielder Daniele De Rossi during the summer.
Sure
Welke plaatselijke jeugd ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb hem hier op de plaatselijke vereniging zien spelen met Oranje onder 19 in de EK-kwalificatie. Heerlijk spelertje met prachtige techniek
Waarschijnlijk pas 0.00quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat denken jullie dat tie officieel open gaat???
Dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Net voor een kratje gewed dat ajax niet meer dan 1 punt gaat pakken in de champions league. Ik ben bang dat ik ga verliezen, maar toen hij over een kratje begon moest ik mijn grote mond ook wel waarmaken.
Heeeel geloofwaardigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef DutchSL het volgende:
We rejected a ¤100m offer for De Rossi, says Roma general manager Baldini
The man behind-the-scenes at the Stadio Olimpico has admitted that the club turned down a nine-figure fee for their captain and cooled reports of any rift between him and Zeman
Roma general manager Franco Baldini has claimed the club rejected a ¤100m offer for star midfielder Daniele De Rossi during the summer.
Sure
Zijn alle bugs er aan het uithalen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
meen je dat nou, waarom zo laat ? :S
Hij weet toch ook niets..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
meen je dat nou, waarom zo laat ? :S
Als ze vanavond winnen, dan ben ik dat kratje al kwijt haha. Al help ik gewoon om hem mee leeg te drinkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdIk wed vaak om kratjes dat Feyenoord hoger gaat eindigen dan ajax. Vorig jaar zei ik minimaal vijfde maar ik weet niet meer met wie
Rustig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen hier je een kutkind vindtd.
Gelukkig vind iedereen jou wel een topgozer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen hier je een kutkind vindtd.
Ik welquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gelukkig vind iedereen jou wel een topgozer.
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 20:02:30I am sorry to say but this fix is hard to fix, it will take maybe 2 or 3 days to fix. Sorry lads. reageer retweet
Ik kan niet oordelen, want hij komt gewoon niet opdagen bij de Fut meetquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gelukkig vind iedereen jou wel een topgozer.
Wat ben jij nou voor een kk peppie zeg, ik zeg in de ek-kwalificatie wedstrijden bij ORANJE ONDER 19, idiootquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ja tochJij zag hem tot zijn 8ste bij VCS spelen en wist toen dat het Achahbar was
Leugenaar
hahahaha wtf ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 20:02:30I am sorry to say but this fix is hard to fix, it will take maybe 2 or 3 days to fix. Sorry lads. reageer retweet
Lolquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 20:02:30O and there will be a reset, sorry for the people with Theo or Karim reageer retweet
FUT meet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen, want hij komt gewoon niet opdagen bij de Fut meet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een kk peppie zeg, ik zeg in de ek-kwalificatie wedstrijden bij ORANJE ONDER 19, idioot
Lastig héquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 20:02:30O and there will be a reset, sorry for the people with Theo or Karim reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[tweet="248119824746676224","19066747","RobHodson_","http://a0.twimg.com/profile_images/992672001/29509_1444597119091_1358021702_1222821_3129377_n_normal.jpg","Tue Sep 18 18:02:30 +0000 2012"]O and there will be a reset, sorry for the people with Theo or Karim[tweet]
HAP HAP MET JE KROKOBILquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Iedereen zit hier zo lekker te trollen en te happen
Men gedraagt zich niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Reemi het volgende:
Waarom al dat gehaat op Geluid steeds de laatste tijd?
Ja fut Bedrijfseconomie meet, en hij verstopte zichquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:25 schreef Reemi het volgende:
Waarom al dat gehaat op Geluid steeds de laatste tijd?
Oh dan mag ik mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja fut Bedrijfseconomie meet, en hij verstopte zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |