In de buurt van Sittard.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:25 schreef MesaJJB het volgende:
Waar in Zuid-Limburg zijn ze op te halen? Ik heb eventueel wel interesse voor de ouders van mijn vriendin maar het hangt een beetje af van hoe ver het is.
Dank je.quote:
Pas begin volgende week komen mijn nieuwe stoelen binnen. dus echt heel veel haast heb ik er niet mee. en als ze dan nog een paar dagen zouden staan is ook niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef MesaJJB het volgende:
De interesse is er! Ze vonden het prachtige stoelen dus ik zou ze graag op komen halen. Enige probleem is wanneer aangezien ik veel moet werken deze week. Wat zou jouw het beste uit komen? Een keer in de avond of in het weekend? En ben je er graag snel van af of kan het ook een week staan?
Ze zijn op dit moment gereserveerd voor jou hoor het verder wel via de PM.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef MesaJJB het volgende:
Dat komt dan in ieder geval erg goed uit. Ik stuur je even een PM met daar in meer gegevens om eventueel verder af te spreken over wanneer ophalen enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |