Ik snap dat ik uiteindelijk alles terug moet betalen en op zich ben ik ook van plan om meer dan minimaal terug te betalen, alleen zou ik het wel fijn vinden om mijn vaste, verplichte maandlasten zo laag mogelijk te hebben. Zo stort ik mijn vakantiegeld en eindejaarsuitkering over naar DUO, staat ook van dit jaar al apart. Maar als mijn auto ermee kapt, ik grote schade aan mijn huis heb ed, dan heb ik momenteel nog niet echt een reservepotje opgebouwd. Dus tot dat op een paar duizend meer dan nu staat, wil ik de verplichtingen zo laag mogelijk houden en meer aflossen wanneer dat kan.
Het is wel een een luxe aanvraag hoor, dat besef ik me ook. Vandaar dat ik me afvraag of het wel mag, omdat ik nu goed verdien.
En waarom wil je weten hoeveel mijn studieschuld is?
Oh en ik heb duo al gebeld.... ze zijn daar in het callcentre niet erg slim sowieso en ik moet wachtten tot het beoordeeld is. Ze konden mijn aanvraag van 4 wk geleden nieteens in hun systeem vinden, dus ik heb geen hoop dat ik hierop snel antwoord krijg. Volgens hen moet ik over 3 wk maar weer opnieuw bellen, de gekkies. Heb voor de zekerheid het dus maar weer opnieuw aangevraagd.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dzjonka op 18-09-2012 18:25:33 ]