Ik zeg toch ook niks tegen jou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
je slaat door knuffeltje, ik heb echt niets tegen een paar flauwe opmerkingen ofzo tussendoor, zeker met een hunt boeit me dat echt niet
* Nizno propt er 3 ijsco's bijquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:59 schreef Melleyn het volgende:
* Melleyn stopt een paar Maltesers in bambino's waffel
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft, ik zeg alleen dat ik me er niet druk om zou maken omdat dit amper voorkomt, max 4-5 keer per jaar, whooptiedoo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef Gutz het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, Heatwave had een punt. de eerste 70 posts gingen niet over ibood. Prima dat er een paar posts tussen zitten, maar ik zit ook voornamelijk in dit topic om te kijken of iets een goede deal is of niet.
Niet de koekjestrommel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 pakt de popcorn
Dank jequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:59 schreef Melleyn het volgende:
* Melleyn stopt een paar Maltesers in bambino's waffel
* bambino Stiktquote:
ga douchen danquote:
nogmaals je slaat door maar dat schijn je niet te willen snappen of je leest er overheen, ik zal het nog een keer speciaal voor jou uitleggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks tegen jou?
Ik heb gewoon geen zin meer dat als we weer ff bezig zouden gaan, dat jij of iemand anders weer komt vragen dat we niet mogen SCen.
Dus waarom niet alles vermijden en lekker naar een SC topic gaan zoals je ons aanraadde.
Jij geen SC vervuiling meer in dit topic, wij zonder problemen SCen.
Win-win toch?
Niet liefquote:
nu genoeg offtopic?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nogmaals je slaat door maar dat schijn je niet te willen snappen of je leest er overheen, ik zal het nog een keer speciaal voor jou uitleggen.
ik heb echt niets tegen een paar flauwe opmerkingen ofzo tussendoor, zeker met een hunt boeit me dat echt niet maar als het meer SC dan over iBood is dan zijn de verhoudingen zoek en verliest een topic zijn nut en dat wil ik juist voorkomen, juist omdat dit topic nuttig is
Ik snap het prima. Maar nogmaals ik ben het niet me je eens dus wil ik een oplossing zoeken die voor ons beide beter is. Jij wilt geen SC, "wij" wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nogmaals je slaat door maar dat schijn je niet te willen snappen of je leest er overheen, ik zal het nog een keer speciaal voor jou uitleggen.
ik heb echt niets tegen een paar flauwe opmerkingen ofzo tussendoor, zeker met een hunt boeit me dat echt niet maar als het meer SC dan over iBood is dan zijn de verhoudingen zoek en verliest een topic zijn nut en dat wil ik juist voorkomen, juist omdat dit topic nuttig is
juist tijdens een hunt zou het dan toffer zijn om de SC te dimmen en vooral met de hunt bezig te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft, ik zeg alleen dat ik me er niet druk om zou maken omdat dit amper voorkomt, max 4-5 keer per jaar, whooptiedoo.
Maar goed, regels zijn regels. Dus ik wil me best aanpassen.
hjmquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Maar nogmaals ik ben het niet me je eens dus wil ik een oplossing zoeken die voor ons beide beter is. Jij wilt geen SC, "wij" wel.
Jij wilt tevens ook geen dicussie meer, dus waarom mogen we niet gewoon naar de SC gaan en daar lekker verder kletsen?
Ja want als je 10 minuten moet wachten op een balkje moeten we stil zijn? C'mon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
juist tijdens een hunt zou het dan toffer zijn om de SC te dimmen en vooral met de hunt bezig te zijn.
zo nu ga ik aan het werk, mijn clienten wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |