Zodra de hunt voorbij is gaat het er wel weer overquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, er zijn genoeg SC op heel FOK! en dit topic is ooit geboren om dingen van en over iBood te bespreken en dat gebeurt hier nog maar heel sporadisch.
en dat stoort me
Dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zodra de hunt voorbij is gaat het er wel weer over
En waar je die het beste op kan bergen in je appartementquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
we kletsen ook over cinderella dekbedhoezen enzo
tempo van het topic moet niets uitmaken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:39 schreef bambino het volgende:
[..]
We zijn ook maar heel ff aan het praten en er komen meteen 2 mensen zeggen dat het geen SC is?
Het is nog nooit zo rustig gegaan met de ibood topics, we mogen toch wel een klein beetje praten terwijl we wachten op de aanbieding?
Ramen zijn denk ik ook wel dichtquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef Nizno het volgende:
ramen dicht had gordijnen dicht moeten zijn trouwens....
pcies! op de kast natuurlijk.... mooi compact in de hoes die al dan niet met stofzuiger vacuüm kan worden gemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En waar je die het beste op kan bergen in je appartement
Azzaro Chrome Sport 100 ml EDT voor mannen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
tempo van het topic moet niets uitmaken.
ik volg het nu mobiel en vind het wel handig om hier af en toe te kijken wat er is, en dan pas naar de site van ibood te gaan, maar ik verdwaal hier nu in een SC
m.ibood.comquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik volg het nu mobiel en vind het wel handig om hier af en toe te kijken wat er is, en dan pas naar de site van ibood te gaan, maar ik verdwaal hier nu in een SC
Ach dat valt wel mee, gewoon paar tabbladen op je mobiel. Zo heb ik de hunt vannacht gevolgtquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat niet om het tempo, gaat om het principe, dit topic en het vorige topic bestonden voor 90% uit SC voor mijn gevoel...quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Azzaro Chrome Sport 100 ml EDT voor mannen!![]()
Nee je hebt een goed punt, maar zo hard gaat het topic toch niet?
Heldquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef 0wen het volgende:
Hier draait IBood lekker de hele dag op de TV, om niks te missen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef 0wen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef 0wen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn pc is ongeveer net zo groot, tv er naast... en ik tik op de laptopquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef 0wen het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:42 schreef 0wen het volgende:
[ afbeelding ]
spemlinkjequote:
Kwil niet heel vervelend doen maar als wij naar een SC verhuizen valt hier helemaal bar weinig te volgen hoorquote:
Oooooh het principe! Nee ja, dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat niet om het tempo, gaat om het principe, dit topic en het vorige topic bestonden voor 90% uit SC voor mijn gevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |