Check PMquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Moggûh!
Ik weet niet of ik trots moet zijn of beschaamd
Ga jij eens snel naar KPDquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pics van je tetten, krijg je van mij een box met iets heel speciaals erin.
Bedankt voor je dagboekquote:
Heb jammer genoeg alleen pics van m'n zusje..quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pics van je tetten, krijg je van mij een box met iets heel speciaals erin.
nog beter ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bedankt voor je dagboekJe bent in ieder geval niet voor niks opgebleven, met je Kolonisten
[..]
Heb jammer genoeg alleen pics van m'n zusje..
héhé ja ik wou hem de eerste keer al kopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bedankt voor je dagboekJe bent in ieder geval niet voor niks opgebleven, met je Kolonisten
[..]
Heb jammer genoeg alleen pics van m'n zusje..
Heb al maarliefst 2 dingen gescoord dus valt me nog niet tegen voor 11 uurtjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Duuuuuurt lang tot er wat leuks voorbij komt
Ik heb nog niet gezien wat ik wil hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb al maarliefst 2 dingen gescoord dus valt me nog niet tegen voor 11 uurtjes
Waar staat IPS voor?quote:
In plane switching ofzoiets. Extreme kijkhoeken zonder dat het beeld verkleurt.quote:
Hmm ok. Heb zelf 27" maar zit er toch altijd recht voor dus heeft voor mij geen nutquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In plane switching ofzoiets. Extreme kijkhoeken zonder dat het beeld verkleurt.
Want dat heb je nodig bij een monitor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In plane switching ofzoiets. Extreme kijkhoeken zonder dat het beeld verkleurt.
Hehe tot zo (nu komt boxquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Want dat heb je nodig bij een monitor?![]()
Even koffie zetten, ben brak![]()
quote:
Typfoutje denk ikquote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef pazara het volgende:
Ik heb een scriptje gemaakt dat automatisch een popup (werkt alleen in chrome) geeft als er een nieuw product is bij de iBood hunt. Het enige wat je moet doen is onderstaande code kopiëren en in je adresbalk plakken als je op ibood bent.
Let op: Chrome haalt javascript: aan het begin uit de adresbalk als je de code plakt., die moet je dus nog zelf even toevoegen.
javascript:void(webkitNotifications.requestPermission(function(){ var previousurl=''; setInterval(function(){ if($('div.box_order_btn a').attr('href') != previousurl){ previousurl = $('div.box_order_btn a').attr('href'); webkitNotifications.createNotification($('#main-prod-img').attr('src'), 'Nieuwe ibood', $('a#link_product').text() + ' ¤' + $('div.prices span.price span:first').text()).show(); } }, 100);}))
Maak maar een scriptje die via greasemonkey werkt in firefox 3.6.28 zodat als je op ik neem er een klikt, hij zelf op doorgaan klikt, rabobank selecteerd en bestelling bevestigen klikt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef pazara het volgende:
Ik heb een scriptje gemaakt dat automatisch een popup (werkt alleen in chrome) geeft als er een nieuw product is bij de iBood hunt. Het enige wat je moet doen is onderstaande code kopiëren en in je adresbalk plakken als je op ibood bent.
Let op: Chrome haalt javascript: aan het begin uit de adresbalk als je de code plakt., die moet je dus nog zelf even toevoegen.
javascript:void(webkitNotifications.requestPermission(function(){ var previousurl=''; setInterval(function(){ if($('div.box_order_btn a').attr('href') != previousurl){ previousurl = $('div.box_order_btn a').attr('href'); webkitNotifications.createNotification($('#main-prod-img').attr('src'), 'Nieuwe ibood', $('a#link_product').text() + ' ¤' + $('div.prices span.price span:first').text()).show(); } }, 100);}))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |