SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik dacht, een naamtopic om mij op te vrolijken. Maar nee hoor!Kut ik wou de tt nog wijzigen. Kan dat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan kun je ook als je geen internetverbinding hebt er naar luisterenquote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het nut van nummers offline beschikbaar maken op Spotify? Ik doe het braaf maar ik vraag me af waarom?
Fiets to the rescuequote:
OK zover was ik ook inderdaad. Ik heb 6 maanden gratis Spotify Premium gekrijgt, maar ik zet ze dus op offline beschikbaar en kan ze overal luisteren zonder ze daadwerkelijk te downloaden?quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kun je ook als je geen internetverbinding hebt er naar luisteren
Trustuh Chickquote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
I goes sleepy now. bye chicks en fietsBambi, verwen jezelf even lekker en rustig aan
quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mag ik je wingman zijn bambs?
Volgens mij welquote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
D'aaawwwwwwwwww TT![]()
![]()
[..]
OK zover was ik ook inderdaad. Ik heb 6 maanden gratis Spotify Premium gekrijgt, maar ik zet ze dus op offline beschikbaar en kan ze overal luisteren zonder ze daadwerkelijk te downloaden?
GOD ik ben echt een n00b![]()
Yeshhhh I iz druk aan het syncenquote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij welWeet alleen niet wat ermee gebeurt na die 6 maanden. Met Premium kun je ook een app downloaden voor je gsm en dan heb je daar ook de muziek tot je beschikking.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
I goes sleepy now. bye chicks en fietsBambi, verwen jezelf even lekker en rustig aan
quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en John Mayerheerlijke muziek voor dit tijdstip
jammer dat hij ook vol zit met Zwaids
Ik vond Zumba op de Wii onzettend ingewikkeld, maar ik heb dan ook nooit eerder ge-Zumbaat.quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
Wat the hell is dat toch met die nieuwe Zumba voor de Wii?
Ik had 'm besteld bij BOL, levertijd meer dan een week...Okayyyyyyyy...komt ie eindelijk binnen heeft 1 of andere Josti er Bowling voor de XBox in gedaan.![]()
Terugsturen dan maar.
Bestel ik 'm nu opnieuw maar dan bij Wehkamp, alwéér en week levertijd!Als het nou maar fokking werkt dat gedans
![]()
Nah ...heb zin om te beginnen geduld is niet mijn ding
Dat is wel fijn aan een studentenhuis, altijd mensen in de buurtquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensjes, ik ga afsluiten. Nog even bij m'n buurvrouwtje langs, m'n hart luchten,en dan proberen te slapen.
Jullie zijn ontzettend lief.![]()
Slaap lekker!
quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
Wat the hell is dat toch met die nieuwe Zumba voor de Wii?
Ik had 'm besteld bij BOL, levertijd meer dan een week...Okayyyyyyyy...komt ie eindelijk binnen heeft 1 of andere Josti er Bowling voor de XBox in gedaan.![]()
Terugsturen dan maar.
Bestel ik 'm nu opnieuw maar dan bij Wehkamf, alwéér en week levertijd!Als het nou maar fokking werkt dat gedans
![]()
Nah ...heb zin om te beginnen geduld is niet mijn ding
Ik haat datquote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg morgen 2 pakjes![]()
Alleen ik ben niet thuisWoensdagavond pas pakjes openmaken
Ja had eigenlijk gehoopt dat ik vandaag die van H&M zou krijgen, maar helaas. Morgen dus H&M en V&D. En dan zit ik bij Sjaan, dusja pas woensdagavond kijkenquote:
Nou, dat valt dus heel erg mee, had donderdagavond besteld, kreeg vrijdag al bericht dat het onderweg was, dus krijg het morgen binnenquote:
Heb je de tieten om 'm zonder BH of met strapless BH te kunnen dragen? Zo ja...dan ja! Anders uhm...nee...BH bandjes zouden de look een beetje verpesten imho.quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
Ik vind dit heel cool van de H&M, maar ik heb géén idee of het me staat...
http://www.hm.com/nl/product/02975?article=02975-B
Nou ik heb hem gepast, en het ding zit echt ontzettend strak, het zag er bij mij niet uit iigquote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
Ik vind dit heel cool van de H&M, maar ik heb géén idee of het me staat...
http://www.hm.com/nl/product/02975?article=02975-B
Strapless heb je in mijn maat niet, en zonder bh gaat het hem denk ik niet worden. Lijkt me ook heel onprettig, geen bh aan. Stuitert alle kanten op.quote:Op maandag 17 september 2012 23:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je de tieten om 'm zonder BH of met strapless BH te kunnen dragen? Zo ja...dan ja! Anders uhm...nee...BH bandjes zouden de look een beetje verpesten imho.
Hangtettenquote:Op maandag 17 september 2012 23:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Strapless heb je in mijn maat niet, en zonder bh gaat het hem denk ik niet worden. Lijkt me ook heel onprettig, geen bh aan. Stuitert alle kanten op.
Why?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef Mirjam het volgende:
Halve avond in de raadszaal op het stadhuis doorgebracht, oh the joy
Gesprek met de burgemeester, over overlast van een cocktailbar hier drie straten verderop. Houten reet, onwijs statige houten stoelenquote:
Hmm okay, en denk je dat het je wat op gaat leveren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gesprek met de burgemeester, over overlast van een cocktailbar hier drie straten verderop. Houten reet, onwijs statige houten stoelen
Ja, de aanvraag voor de terrasboot wordt ws. afgeketst, en dat was wat we wilden. De rest zoeken ze zelf maar uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm okay, en denk je dat het je wat op gaat leveren?
Oh dat is wel chill dan! Maar houten stoelen, zeker met jouw rugquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, de aanvraag voor de terrasboot wordt ws. afgeketst, en dat was wat we wilden. De rest zoeken ze zelf maar uit![]()
Ja, gelukkig met groen 'pluche' , dus redelijk te doen, maar na een uur begon het Grote Draaienquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill dan! Maar houten stoelen, zeker met jouw rug.
Dat heb ik ook vaak. Dan krijg je echt een houten kont en dan blijf je schuiven en draaien inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, gelukkig met groen 'pluche' , dus redelijk te doen, maar na een uur begon het Grote Draaien
je moet elke maand even met spotify online zodat ie kan checken of je een abo hebt. Ben je langer dan een maand niet online, kan je ook de offline nummers niet meer luisteren.quote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij welWeet alleen niet wat ermee gebeurt na die 6 maanden. Met Premium kun je ook een app downloaden voor je gsm en dan heb je daar ook de muziek tot je beschikking.
Mijn moeder zei 'wat een dramaqueen'.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de blogpost van Masja, ga ik nu naar de hel?![]()
Als het maar morgen is, vandaag shoppen aus Deutschland![]()
Ze zijn wel leuk, maar toen mijn hamster dood was heb ik ook niet gehuild. Ik had een lui beest die nooit bewoog en af en toe ontsnapte en zichzelf klem zette achterin de oven... Ze was ook minstens een dag dood voor we doorhadden dat ze wel heel lang op dezelfde plek stillag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Neen, jouw hont is een kavia. Daarbij weet je dat Hamsters maar anderhalf worden en dat hechten aan zo'n beest zinloos is.
Soberso, hamsters
begon het te stinken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk, maar toen mijn hamster dood was heb ik ook niet gehuild. Ik had een lui beest die nooit bewoog en af en toe ontsnapte en zichzelf klem zette achterin de oven... Ze was ook minstens een dag dood voor we doorhadden dat ze wel heel lang op dezelfde plek stillag.
WTF. Die blogpost.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder zei 'wat een dramaqueen'.
Ik wil er niet om lachen want mijn hont wordt ook hamster genoemden ik zou ook janken als hij dood ging.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar we konden haar met een stokje omwippen![]()
We hebben geen tijdsschema gegeven ofzo, maar hij weet wel wat er allemaal moet gebeuren, hoeveel tijd de verschillende onderdelen ongeveer gaan kosten en wanneer we ongeveer wilden beginnen. Als we een heads up hadden gehad hadden we er tijdens hun vakantie misschien harder aan kunnen trekken en zodoende de planning naar voren kunnen halen, of dan hadden we al 3 weken de tijd gehad om een vervanger te zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was die persoon wel op de hoogte van die planning? Dan is het wel lullig.
Maar daar is ook veeeel meeeer interactie mee. Ze gamen met je enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet er nit aan denken dat een van mijn katten of jill dood gaat
GAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar daar is ook veeeel meeeer interactie mee. Ze gamen met je enzo.
QFTquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet er nit aan denken dat een van mijn katten of jill dood gaat
Wat moet er gebeuren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sjaan! Heb jij verstand van dns servers, cnames enzo?
Ik wil mijn blog koppelen aan mijn domein. Maar ik snap er de ballen van.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren?
Ik moet truowens wel nu vergadering in! Nog ff snel koffie halen, gonna need it
Vel rozen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef Incantrix het volgende:
Maargoed, over naar de belangrijkere zaken: wat heb jij dan aan Skjoe?
Ik mag straks naar Amsterdam voor een kwartiertje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:11 schreef Diconnected het volgende:
Onderweg naar school voor 1 college, yayen dat is echt een heel gaar vak
![]()
En daarna maar wat huiswerk doen ergens, wachten tot Melz klaar is met werken
Ook leuk jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag straks naar Amsterdam voor een kwartiertje.
Whaddapquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil mijn blog koppelen aan mijn domein. Maar ik snap er de ballen van.
torrents!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe ik download ook weer eens iets met torrents.... 1j en 11 weken en dan is ie binnen
garpers
Nou, daar wacht je toch wel even op?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe ik download ook weer eens iets met torrents.... 1j en 11 weken en dan is ie binnen
garpers
Aan hammie de hamster? Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind een hond wel iets anders dan een hamster. En jij zou er ook geen artikel aan besteden denk ik
Voor stokoude dingen zijn ze best handig.quote:
HOE KLEIN ZIJN NDS GAMES!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Het is voor nds games. Over een uurke heb ik em al binnen
Of 2j... hij weet nog niet wat ie leukst vindtThehehe...
Die staan ook op nieuwsgroepen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor stokoude dingen zijn ze best handig.
Ik faal gewoon enorm met zoeken op die dingen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die staan ook op nieuwsgroepen!
Zie mijn post hierboven!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik faal gewoon enorm met zoeken op die dingen.Ik heb niet voor niets de nieuwe series op automagisch downloaden staan.
+1quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan alles wat ik nodig heb vinden via torrents, waarom zou ik dan betalen
Omdat automagisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAGISCH JONGEUH WHAOJAAAquote:
Waarom zou je een abbo nemen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben geen account meer en downloaden eigenlijk niks. Waarom zou ik dan nog via nieuwsgroepen iets downloaden.. Ons abo is al een half jaar stop gezet.
Want je moet altijd betalen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niet betalen omdat ik dan zelf niets hoef te doen, alles wat ik nodig heb is binnen 30sec gezochtquote:
Nieuwsgroepen moet je toch betalen, eweka enzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom zou je een abbo nemen?
[..]
Want je moet altijd betalen?
Maar laat maar, ik hou mijn mond al
Dat jij eweka neemt is toch jouw keuze? Of je pakt gratis servers of je pakt payservers, ze dwingen je nergens toe?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen moet je toch betalen, eweka enzo![]()
Sorry dat wij dom zijn ofzo
Ik noem eweka als en voorbeeld, ik wist niet dat er gratis servers waren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat jij eweka neemt is toch jouw keuze? Of je pakt gratis servers of je pakt payservers, ze dwingen je nergens toe?
De providers hebben ook doorgaans eigen nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik noem eweka als en voorbeeld, ik wist niet dat er gratis servers waren?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik noem eweka als en voorbeeld, ik wist niet dat er gratis servers waren?
elke provider heeft ook gewoon newsserversquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik wist ook niet dat er gratis servers waren???
GA JE SCHAMEN. ZELFS SAMSON WIST HETquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Hier hadden we het ook via eweka. En nee ik ben geen download-guru en weet dus ook niet over gratis servers. Ik hou mij daar niet mee bezig.
Maar zo te horen ben ik dan dom
Hoezo ben je dan dom? Dat zegt toch niemand, ja behalve spees :/quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Hier hadden we het ook via eweka. En nee ik ben geen download-guru en weet dus ook niet over gratis servers. Ik hou mij daar niet mee bezig.
Maar zo te horen ben ik dan dom
Boobiesqueezequote:
Ja sorry ik heb t dus niet, ik kom echt nooit op dat soort sitesquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan laat maar. Ik google zelf wel
Nee ik bedoelde eerder: Ik ken het gratis downloaden via nieuwsgroepen niet. Wij hadden een eweka account en dat was super handig/super snel dit dat alles. Ik ga zelf wel even uitzoeken hoe die gratis servers dan werken (en of dat enig voordeel biedt ivm snelheid t.o.v. torrents)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb t dus niet, ik kom echt nooit op dat soort sites
Als je bepaalde games niet kunt vinden laat maar weten, heb er meer dan 1000 dus wss kan ik je dan wel helpen
Nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]Mijn lief zal wel denken, whehe
Oh dat, ligt er gewoon aan welke provider je hebt? Site van je provider gaan, kijken wat de nieuwsgroepen zijn, en klaar. Als je een crappy provider hebt zullen de nieuwsgroepen ook bagger zijn qua retentie, maar als je gewoon beetje okay provider hebt kan het prima werken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde eerder: Ik ken het gratis downloaden via nieuwsgroepen niet. Wij hadden een eweka account en dat was super handig/super snel dit dat alles. Ik ga zelf wel even uitzoeken hoe die gratis servers dan werken (en of dat enig voordeel biedt ivm snelheid t.o.v. torrents)
Is goed ! Hij is nu 6gig aan het downloaden dus vast dat daar wel iets tussen zit. Maar ik wil soberso de professor laytons hebben. Als je die alvast zou willen doorsturen; kan ik mijn avonden in europapark wel vooruit (aangezien ik hoorde dat het weer voetbal was de komende dagen ow goodyquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb t dus niet, ik kom echt nooit op dat soort sites
Als je bepaalde games niet kunt vinden laat maar weten, heb er meer dan 1000 dus wss kan ik je dan wel helpen
PL's heb ik wel voor je!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is goed ! Hij is nu 6gig aan het downloaden dus vast dat daar wel iets tussen zit. Maar ik wil soberso de professor laytons hebben. Als je die alvast zou willen doorsturen; kan ik mijn avonden in europapark wel vooruit (aangezien ik hoorde dat het weer voetbal was de komende dagen ow goody)
Hmmm.. Onsbrabantnet hiero... Waarom heb ik een gevoel dat dat bagger slecht zal zijn qua nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dat, ligt er gewoon aan welke provider je hebt? Site van je provider gaan, kijken wat de nieuwsgroepen zijn, en klaar. Als je een crappy provider hebt zullen de nieuwsgroepen ook bagger zijn qua retentie, maar als je gewoon beetje okay provider hebt kan het prima werken.
Ja maar dat kan alleen mits je al 2minuten stilte in acht hebt genomen toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb de hele tijd de neiging om RIP aan de nabestaanden te tikken.... ik zal schoonheidsglans eens wegklikken uit mijn tabjes
Priem ik zie het ook somber voor je in danquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm.. Onsbrabantnet hiero... Waarom heb ik een gevoel dat dat bagger slecht zal zijn qua nieuwsgroepen![]()
Ik ga eens zoeken; thx
Oeh! Zou je ze ijm willen doorsturen? nickname@gmail.comquote:
Priemquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh! Zou je ze ijm willen doorsturen? nickname@gmail.com
Mijn eerste googlehits bieden geen soelaasquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Priem ik zie het ook somber voor je in dan
Thxquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Priem
http://www.onsbrabantnet.(...)en+via+nieuwsgroepen
With pleasure en een extra boobiesqueeze just in casequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Priem ik mail ze vanavond even okay, als ik het vergeet schop mij ff ja
Oh, maar die heb ik vast al ergens gehad vandaag!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar dat kan alleen mits je al 2minuten stilte in acht hebt genomen toch?
OHMYGAWD IK DOE HET AL IK DOE HET ALquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ThxIk ga instellen!
[..]
With pleasure en een extra boobiesqueeze just in case![]()
Gelukkig maar. Niets dan respect voor de doden he?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik vast al ergens gehad vandaag!
De lucht is eindelijk weer fris!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben bang dat lindy nu ook een post gaat maken als dikkie dood is, maar dan een super blije post![]()
"Hij was al aan het ontbinden toen ie nog in leven was........"quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De lucht is eindelijk weer fris!!
Over de doden niets dan goedsquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niets dan respect voor de doden he?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben bang dat lindy nu ook een post gaat maken als dikkie dood is, maar dan een super blije post![]()
Jamaar dat is echt zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Hij was al aan het ontbinden toen ie nog in leven was........"
Ik heb gisteren al mijn deadlines voor school op een rijtje gezet en gezien dat de eerste pas op 3 okt is... dus toen kon ik met een gerust hart verder interwebzenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woehoe al 2 dingen voor school gedaan vandaag
Ik moet een bouwplan inleveren voor 25 september en een opzet voor een interview 28 september. Jankenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al mijn deadlines voor school op een rijtje gezet en gezien dat de eerste pas op 3 okt is... dus toen kon ik met een gerust hart verder interwebzen
Maar ik ben nu colleges aan het voorbereiden, geen opdrachten jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al mijn deadlines voor school op een rijtje gezet en gezien dat de eerste pas op 3 okt is... dus toen kon ik met een gerust hart verder interwebzen
Colleges voorbereiden??quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ben nu colleges aan het voorbereiden, geen opdrachten jwz
Ja lezen, anders moet alles in 1x op het eind en dan faal ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Colleges voorbereiden??
Ik snap dat jij goede cijfers haalt
Ik lees nooit iets, daar gaat het al foutquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lezen, anders moet alles in 1x op het eind en dan faal ik
Lekk0r!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga nog wat in mijn boek lezen en dan mijn tas inpakken. Morgen (wellicht) naar europapark voor 3 dagenWe kwamen er achter dat je ook een wellness hebt in de hotels van europapark dus 1 dagje extra tegenaan geplakt en we gaan 's avonds dan lekker in de sauna daaro
Jottemquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh shit een assignment voor vrijdag ook
NIET WEER CIFquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel.... ik ging net naar cif... ziek/misselijk/moe....Dus...
Ik hoor het zo wel weer... Hij gaat nu eerst in bad. Hopelijk voelt ie zich toch fit genoeg; maar ga er maar weer rekening mee houden dat het niet door gaat.quote:
Dat is psychosadomasochistischquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoor het zo wel weer... Hij gaat nu eerst in bad. Hopelijk voelt ie zich toch fit genoeg; maar ga er maar weer rekening mee houden dat het niet door gaat.
Is that even a wordquote:
Welk0n vak?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die opdrachten bedenken waarvoor we de uitleg van het college van vandaag nodig hebben en dan nog maar 2 dagen hebben om eraan te werken
BITquote:
Nope, maar wel gemeen van Cif om nu ziek te wordenquote:
Thehehe niet geheel handig idd; maar goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope, maar wel gemeen van Cif om nu ziek te worden![]()
Jottemquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BIT![]()
Dezelfde docent als communicatietheorie en daar flikte hij het ook. Het is geen grote opdracht maar wel kut als je iets anders te doen hebt.
Niet dat ik dat iets anders te doen heb maar toch
Good busy!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net even mijn financien op een rijtje gezet en automatische betalingen in gang gezet. Gisteren even mijn ex-Belg en paps en mams gebeld hoeveel ze nog kregen, dan even uitrekenen hoeveel ik dan per week en voor hoeveel weken moet overmaken totdat het klaar is. Ik vind het nog steeds zo kut om per week betaald te krijgen.![]()
Maar nu is alles geregeld, opgedeeld in weekbedragen en opdrachten voor aangemaakt. Dit tevens voor mijn bijdrage aan vaste lasten en boodschappies, en dan houd ik nog een leuk bedrag per week over
Rust in mijn hoofd yeey!
Lees-ze babequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Naja dan ga ik maar wat lezen en hoor ik zo wel of ik de tas wel niet misschien wellicht moet inpakken
Als je wilt, why not?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik twijfel heel erg om twee keer per dag te gaan updaten op mijn blog... of zou dat te ambitieus zijn??
LINDYHEEFTIETSLEUKSENDANWILZEALLESENZEHEEFTGEENREMMENDITDATALLES!!!!!!!
Dus... Wat denken jullie?
Ja, ik vraag me af of ik daar echt tijd voor heb en genoeg onderwerpen weet...quote:
Wil het een beetje lukken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben momenteel aan het ruziën met domeinnamen, webhosting en blah blah.
Ik zou het niet iets vasts maken als je het niet zeker weetquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik twijfel heel erg om twee keer per dag te gaan updaten op mijn blog... of zou dat te ambitieus zijn??
Nee.quote:
hosting heb je niet nodig als je alleen een domeinnaam wil om te linken he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben momenteel aan het ruziën met domeinnamen, webhosting en blah blah.
I knowquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hosting heb je niet nodig als je alleen een domeinnaam wil om te linken he.
Truequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het niet iets vasts maken als je het niet zeker weetGewoon als je het kan twee keer doen, en zo niet één keer, als je niemand beloftes doet is het nooit een probleem
Als je niet zeker weet of je het kan blijven volhouden, zou ik het niet groots aankondigen als iets wat 'vanaf nu gaat gebeuren' maar als je een keer extra tijd en inspiratie hebt, kan het prima toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Whut, verdienen door webhosting? Huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee.Mijn collegaatje zei, oeh dan doe je meteen webhosting erbij. Verdien je er misschien nog wel wat aan. Maar nu krijg ik die webhosting niet gekoppeld aan de al aangevraagde domeinnaam.
Jullie zijn zo fijn rationeel, love itquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je niet zeker weet of je het kan blijven volhouden, zou ik het niet groots aankondigen als iets wat 'vanaf nu gaat gebeuren' maar als je een keer extra tijd en inspiratie hebt, kan het prima toch?
Nee dan moet je ads plaatsen, aan hosting alleen kun je niet verdienen, kost alleen geldquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut, verdienen door webhosting? Huh?
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan moet je ads plaatsen, aan hosting alleen kun je niet verdienen, kost alleen geld
Ik wilde al zeggen ja! Mij kost het geldquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan moet je ads plaatsen, aan hosting alleen kun je niet verdienen, kost alleen geld
Mij vooralsnog ook. Vooral als ik het niet aan de praat krijg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen ja! Mij kost het geld
Waar heb je het gekocht?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mij vooralsnog ook. Vooral als ik het niet aan de praat krijg.
Dat, wordpressquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ken ik niet
En ik heb ook geen idee hoe het met blogger werkt want wordpress
Jij sloopt allesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wordpress wil nog niet eens openen nu.
http://www.ehow.com/how_8496671_connect-blogger-domain.htmlquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mij vooralsnog ook. Vooral als ik het niet aan de praat krijg.
Die fase zijn we inmiddels voorbij, maar bedanktquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://www.ehow.com/how_8496671_connect-blogger-domain.html
Je moet bij je hosting een database aanmaken en daar wordpress op installeren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wordpress wil nog niet eens openen nu.
Wat lukt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die fase zijn we inmiddels voorbij, maar bedankt
Ik zit in de admin van de hosting nu. Wordpress is geinstalleerd, maar als ik op de admin klik, krijg ik :quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet bij je hosting een database aanmaken en daar wordpress op installeren.
Ik ga nu proberen het hele blog over te zetten naar een eigen domein dus niet meer alleen linken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat lukt er niet aan dan?
Ach so.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen het hele blog over te zetten naar een eigen domein dus niet meer alleen linken.
Wp-admin is wel soort van belangrijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zit in de admin van de hosting nu. Wordpress is geinstalleerd, maar als ik op de admin klik, krijg ik :
Not Found
The requested URL /wp-admin/ was not found on this server.
Files?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wp-admin is wel soort van belangrijkStaat het wel op de server? Heb je al gekeken in je files?
En klinkt heel stom, maar als je een uurtje niets doet? Bij mijn host duurt het soms even voor grote wijzigingen doorkomen...
Ik hoor je nog zeggen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme wat heb ik het koud.Ik heb een singlet, een shirtje met lange mouwen en een vest aan met een sjaal om. En nog zit ik te bibberen. Ik wist niet dat het mogelijk was. Ben ik dan zoveel vetlaag kwijt geraakt?
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoor je nog zeggen...ik snap het ook niet met je site, hoe raar :/
Ik heb het chronisch koud geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme wat heb ik het koud.Ik heb een singlet, een shirtje met lange mouwen en een vest aan met een sjaal om. En nog zit ik te bibberen. Ik wist niet dat het mogelijk was. Ben ik dan zoveel vetlaag kwijt geraakt?
Ik had het eerder nooit koud.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb het chronisch koud geloof ik![]()
Staat in de AH folder van deze week een poncho, denk dat ik die ga halen voor op kantoor
Waar zit die yogastudio?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme die yogastudio zit ver en de dichtstbijzijnde bushalte is ook ver.
Maar eens met Brum gaan zoeken waar het zit ofzo, anders ga ik dat nooit vinden
Ginnekenweg 189 en de bus stopt bij Bushalte Baronielaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar zit die yogastudio?
Jij moet toch ongeveer van de Markendaalse weg afkomen toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja het is vast niet ver maar ik weet de weg niet
bushalte centrumquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij moet toch ongeveer van de Markendaalse weg afkomen toch?
Ohw, ja, dan moet je wel met de bus ja.. Alleen is lopen vanaf de bushalte net zo lang als de hele weg fietsen, das dan wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb hier geen fiets
Het lullige is alleen dat ik heul niks nodig heb. Hoe erg is dat. Ik heb gewoon alles wat ik nodig heb al liggen en kan niks bedenken om erbij te willen. Maar ik vind het zo leuk om daar gewoon doorheen te struinenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef Dwyn het volgende:
De Sephora 3 voor 10 actie is volgende week weer.
Ik heb ook niks nodig. Ik denk ik zeg het even hier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het lullige is alleen dat ik heul niks nodig heb. Hoe erg is dat. Ik heb gewoon alles wat ik nodig heb al liggen en kan niks bedenken om erbij te willen. Maar ik vind het zo leuk om daar gewoon doorheen te struinen
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lopend is het 23 minuten, met de bus 18 minuten. Kan ik net zo goed lopen
Hadden ze dat deze week niet kunnen doen, nu zit ik toch al in de buurt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:08 schreef Dwyn het volgende:
De Sephora 3 voor 10 actie is volgende week weer.
Mja waar regel ik een fietsquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Weet niet hoe je busaansluiting is op de terugweg? Als je daar bv nog ruim een kwartier op zou moeten wachten, zou ik zeker lopen. Of een fiets regelen ergens
brum heeft geen fiets?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja waar regel ik een fiets
Ik ga echt geen fiets kopen
Geen idee, maar ik loop sowieso eigenlijk nooit alleen door het donker na 9 uur of zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik niet om 15:30 weg moest om naar college te gaan kon ik nog wel daarheen lopen om te kijken hoe lang ik erover doe, maar helaas
Is dat wel een beetje ok buurt om in je eentje nog te lopen als het donker is?
Thuis geen extra fiets? Of kennis/familie met fiets over?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben 1.65 en hij is lang en heeft een stang.
Ik heb een extra fiets in de schuur maar daar zijn wat dingen mis mee, fietsenmaker zal wel duur grapje worden vrees ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thuis geen extra fiets? Of kennis/familie met fiets over?
Hoezo? Ik ga daar gewoon heen hoor. Maar ik ga echt niet op een herenfiets fietsen van iemand die meer dan een kop groter is dan ik want dat is vragen om problemenquote:
Volgens mij gaat ie dat niet geheel gratis doen nee, als ie em helemaal na moet kijken...quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mama al gesmst wat er mis is met die fiets, kost het al geld om de fietsenmaker alleen te laten kijken wat er mankeert?
Ik durf niet, straks jatten ze mijn tas leeg.quote:
Trein?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks jatten ze mijn tas leeg.
Bietje dr achteruit laten hangen, past bestquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Past er een fiets achter in een twingo? Denk het niet he
Mja anders kan ik altijd mn broer vragen om met zn punto te rijden naar breda. Ik met een fiets in de trein gaat hem dus zo erg niet worden hequote:Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bietje dr achteruit laten hangen, past best
Nee, zit op de vu.quote:
Doordeweeks reis je zelf toch gratis?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kaartje voor de fiets in de trein is duurder dan een kaartje voor mezelf
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En de auto rijdt ook niet gratis he
Ja klopt, maar als ik een kaartje zou moeten kopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doordeweeks reis je zelf toch gratis?
Klopt, maar scheelt wel veel gezeik met een fiets in de treinquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En de auto rijdt ook niet gratis he
Is maar eenmalig toch? Pleur fiets in trein, zet op slot, zoek plaatstje, haal fiets weer uit trein?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik een kaartje zou moeten kopen
[..]
Klopt, maar scheelt wel veel gezeik met een fiets in de trein
Ik zie mezelf die fiets niet zonder problemen in en uit de trein halenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is maar eenmalig toch? Pleur fiets in trein, zet op slot, zoek plaatstje, haal fiets weer uit trein?
Om hulp vragen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie mezelf die fiets niet zonder problemen in en uit de trein halen
Weet ik wel, maar als iemand wil rijden ben ik mooi van dat fiets in de trein gezeik afquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:03 schreef Mss het volgende:
Je kunt toch een los fietskaartje kopen? Is rond de ¤6. Daar kun je niet voor rijden. Je moet alleen wat meer tijd incalculeren misschien en/of iemand om hulp vragen.
MAAR DAN ZIT ER HEUL GEEN SLOTJE OP HIHAHOquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:06 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook voor 5 euro een fiets van een junk kopen. Opgelost, slotje. Woordgrap hihaho.
DAT IS DE GARP HIHAHO.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR DAN ZIT ER HEUL GEEN SLOTJE OP HIHAHO
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie mezelf die fiets niet zonder problemen in en uit de trein halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |