SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik dacht, een naamtopic om mij op te vrolijken. Maar nee hoor!Kut ik wou de tt nog wijzigen. Kan dat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan kun je ook als je geen internetverbinding hebt er naar luisterenquote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het nut van nummers offline beschikbaar maken op Spotify? Ik doe het braaf maar ik vraag me af waarom?
Fiets to the rescuequote:
OK zover was ik ook inderdaad. Ik heb 6 maanden gratis Spotify Premium gekrijgt, maar ik zet ze dus op offline beschikbaar en kan ze overal luisteren zonder ze daadwerkelijk te downloaden?quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kun je ook als je geen internetverbinding hebt er naar luisteren
Trustuh Chickquote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
I goes sleepy now. bye chicks en fietsBambi, verwen jezelf even lekker en rustig aan
quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mag ik je wingman zijn bambs?
Volgens mij welquote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
D'aaawwwwwwwwww TT![]()
![]()
[..]
OK zover was ik ook inderdaad. Ik heb 6 maanden gratis Spotify Premium gekrijgt, maar ik zet ze dus op offline beschikbaar en kan ze overal luisteren zonder ze daadwerkelijk te downloaden?
GOD ik ben echt een n00b![]()
Yeshhhh I iz druk aan het syncenquote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij welWeet alleen niet wat ermee gebeurt na die 6 maanden. Met Premium kun je ook een app downloaden voor je gsm en dan heb je daar ook de muziek tot je beschikking.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
I goes sleepy now. bye chicks en fietsBambi, verwen jezelf even lekker en rustig aan
quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en John Mayerheerlijke muziek voor dit tijdstip
jammer dat hij ook vol zit met Zwaids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |