Iig in de zorg sector. Het is breed, maar ik moet mij er nog goedi n vediepen. Nou ik denk eerst jaarte kutbaan doen en dan volgend jaar september te starten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke opleiding?
En dan laat in stromen of wat want opleidingen zijn al gestart
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat we niet in leiden zijn dan
Kan je niet in februari instromen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iig in de zorg sector. Het is breed, maar ik moet mij er nog goedi n vediepen. Nou ik denk eerst jaarte kutbaan doen en dan volgend jaar september te starten.
maar verklaar je nader aan happy :Squote:
Waarom zorgsector? Ik zou lekker doorgaan op IT gebied man. Je hebt toch mbo4 informatica papiertje? Dan kun je (technische?) informatica als het goed is verkort doen. Ben je in 3 jaar klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iig in de zorg sector. Het is breed, maar ik moet mij er nog goedi n vediepen. Nou ik denk eerst jaarte kutbaan doen en dan volgend jaar september te starten.
ga.naar arnhem danquote:
quote:
Nou als ik deze baan niet krijg, dan heb ik eerlijk gezegd echt genoeg IT man echtquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zorgsector? Ik zou lekker doorgaan op IT gebied man.
hihiquote:
arnhem is kankerverquote:
Weet niet, is dat aan te raden en kom je dan al niet in een klas dat elkaar dan allemaal al elkaar kent?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet in februari instromen?
Zie edit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou als ik deze baan niet krijg, dan heb ik eerlijk gezegd echt genoeg IT man echt
Dat laatste boeit toch niet? Na 3 weken is dat ook weer over.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet, is dat aan te raden en kom je dan al niet in een klas dat elkaar dan allemaal al elkaar kent?
ik.ben het waardquote:
nequote:
Dat is hbo toch? En wat krijg je dan precies allemaal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zorgsector? Ik zou lekker doorgaan op IT gebied man. Je hebt toch mbo4 informatica papiertje? Dan kun je (technische?) informatica als het goed is verkort doen. Ben je in 3 jaar klaar.
Is lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat moet je niet drinken domme blondine
woewwe gemeen kkjochquote:
Ja dat wel, maar die kennen elkaar ook pas 4 maanden dan. Ik zou me daar niet door tegen laten houden. Er zullen ook mensen afhaken in februari dus het is een beetje een wisselwerking ook. Ik weet niet of het aan te raden is, zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar misschien even informeren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet, is dat aan te raden en kom je dan al niet in een klas dat elkaar dan allemaal al elkaar kent?
Ja ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste boeit toch niet? Na 3 weken is dat ook weer over.
Ja is hbo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is hbo toch? En wat krijg je dan precies allemaal?
Ja ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die kennen elkaar ook pas 4 maanden dan. Ik zou me daar niet door tegen laten houden. Er zullen ook mensen afhaken in februari dus het is een beetje een wisselwerking ook. Ik weet niet of het aan te raden is, zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar misschien even informeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |