OH NEE TOCHquote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
ER STAAT EEN LELIJK WOORD IN DE TT!
In de VS.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maareh, ik hoorde flopmoddels?
Is het weer begonnen?
Ze heeft 5 juli voor het laatst een blog geplaatsttwitter:DollishCake twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 13:24:35kreeg net pakketje. dacht waar kan dat nou van zijn zit er een mega perspakket in. jeej reageer retweet
quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft 5 juli voor het laatst een blog geplaatsttwitter:DollishCake twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 13:24:35kreeg net pakketje. dacht waar kan dat nou van zijn zit er een mega perspakket in. jeej reageer retweet
![]()
![]()
Je winactie?quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
WhutIk zit al aan 668 pageviews VANDAAG, what happended??
Winactie?quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
WhutIk zit al aan 668 pageviews VANDAAG, what happended??
quote:
Lijkt me sterk... lijkt wel een of andere 'attack' ofzo, mijn bezoekers zijn er nameijk maar 105.. ??quote:
Vreemd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... lijkt wel een of andere 'attack' ofzo, mijn bezoekers zijn er nameijk maar 105.. ??
kan ook zijn dat bepaalde bezoekers je site meerdere keer per dag hebben bezocht en je daarom maar 105 bezoekers hebt en 688 page viewsquote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... lijkt wel een of andere 'attack' ofzo, mijn bezoekers zijn er nameijk maar 105.. ??
Ja, vage shit.. Naja, zal wel..quote:
Ik zou ervoor gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
He’s going in circles
Kaleidoscope him out
It’s my turn
Let’s do it in 3d
Fairy dust
voor 30 euro
Precies hahaquote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, vage shit.. Naja, zal wel..
Staat wel leuk in de statistieken
Ja, die getallen liggen wel vaker uit elkaar, maar meestal zo'n 70-80%, geen 600%quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
kan ook zijn dat bepaalde bezoekers je site meerdere keer per dag hebben bezocht en je daarom maar 105 bezoekers hebt en 688 page views
Ja vond ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou ervoor gaan.Ik heb 4 van de 5 al en hoef de vijfde niet, maar is op zich een heel fatsoenlijke deal.
Wat voor programma gebruik je dan om dat te meten?quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die getallen liggen wel vaker uit elkaar, maar meestal zo'n 70-80%, geen 600%
quote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Stop, je bent gearresteerd! Er is aangifte gedaan tegen je!
Dat wel maar dat stomme stemmetje dr bij en zijn klemmetje fobie als ie dat bij mij geflikt had had ie mooi een nieuwe kunnen halen voor mijquote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn als we iedereen zomaar konden arresteren.
Ze hebben gewoon van m'n spullen af te blijven.quote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat wel maar dat stomme stemmetje dr bij en zijn klemmetje fobie als ie dat bij mij geflikt had had ie mooi een nieuwe kunnen halen voor mij
Google analyticsquote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik je dan om dat te meten?
Ja precies hahaquote:Op maandag 17 september 2012 21:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat wel maar dat stomme stemmetje dr bij en zijn klemmetje fobie als ie dat bij mij geflikt had had ie mooi een nieuwe kunnen halen voor mij
Was ist los?quote:Op maandag 17 september 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh sterf, niet een geweldig positief smsje.
Wazzup babe?quote:Op maandag 17 september 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh raadsel opgelost door mijn vriend, schijnbaar als je google analytics gebruik telt ie het doorklikken naar een artikel ook als pageview.quote:
Whut?quote:Op maandag 17 september 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je zou me eens moeten zien zitten nuquote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar wij hebben ook gewoon gevoel voor mode d'uh
Mja, dat hij eigenlijk wel helemaal volgepland is en "weet dat hij niet zo enthousiast overkomt, en eigenlijk ook niet zo goed weet wat hij daarvan moet vinden".quote:
whait whut i'm confusedquote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dat hij eigenlijk wel helemaal volgepland is en "weet dat hij niet zo enthousiast overkomt, en eigenlijk ook niet zo goed weet wat hij daarvan moet vinden".
Ehm, fu. Ja. Jezus, wat wil dát nou weer zeggen? It confuses me!quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dat hij eigenlijk wel helemaal volgepland is en "weet dat hij niet zo enthousiast overkomt, en eigenlijk ook niet zo goed weet wat hij daarvan moet vinden".
Vragen wat hij nou verwacht dat jij daarmee doet?quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
whait whut i'm confused
quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, fu. Ja. Jezus, wat wil dát nou weer zeggen? It confuses me!
Deze schijnbaar niet.quote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vragen wat hij nou verwacht dat jij daarmee doet?
Mannen zijn toch altijd van de duidelijkheid?
Aháá! Ik heb gisteren namelijk ingesteld dat ie mijn hele site moest tellen, dus dan kan dat wel kloppen ja. Thanxquote:Op maandag 17 september 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oh raadsel opgelost door mijn vriend, schijnbaar als je google analytics gebruik telt ie het doorklikken naar een artikel ook als pageview.
bijvoorbeeld ik heb vandaag op je site gekeken eerst op de home page +1 doorgeklikt naar een artikel +1 in de pageview doorgeklikt naar een ander artikel weer +1 enz.....
quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aháá! Ik heb gisteren namelijk ingesteld dat ie mijn hele site moest tellen, dus dan kan dat wel kloppen ja. Thanx
quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Bambi, ben je niet stiekem een lesbeau?
Das waar ben je beroemd jonguuh! ik ga morgen alle artikelen van je site lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Weet ik niet. Ik sms nu terug dat ik niet zo goed weet wat ik met die laatste zin/opmerking moet. Dat het mij heel leuk lijkt om hem beter te leren kennen, maar dat we allebei een eigen leven hebben dus ik snap dat het kastig kan zijn om tijd te vinden. Ik wil het wel proberen, als hij dat ook wil.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bambi heeft ie al eens eerder een vriendinnetje gehad?
Ja, ik heb ook nog track that stat, die komt wel overeen met hoe analytics nu telt en woopra, maar die telt weer heel anders..quote:
Ja vind ik wel een goede eigenlijkquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik sms nu terug dat ik niet zo goed weet wat ik met die laatste zin/opmerking moet. Dat het mij heel leuk lijkt om hem beter te leren kennen, maar dat we allebei een eigen leven hebben dus ik snap dat het kastig kan zijn om tijd te vinden. Ik wil het wel proberen, als hij dat ook wil.
Zoiets?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
'Dan niet. 'quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe moet ik daar dan weer op reageren?
Sorry Bambi, maar de keren dat ik aan het begin van een relatie zat maakte ik er tijd voor, omdat ik zo graag tijd met de ander wilde doorbrengen. Dit zwakt later weer wat af, maar in het begin...quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik sms nu terug dat ik niet zo goed weet wat ik met die laatste zin/opmerking moet. Dat het mij heel leuk lijkt om hem beter te leren kennen, maar dat we allebei een eigen leven hebben dus ik snap dat het kastig kan zijn om tijd te vinden. Ik wil het wel proberen, als hij dat ook wil.
Zoiets?
Het verschilt echt heel erg in wat voor programma je gebruikt inderdaad vage shizzle!quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog track that stat, die komt wel overeen met hoe analytics nu telt en woopra, maar die telt weer heel anders..
Vage stats zijn vaag
Dit dus.quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry Bambi, maar de keren dat ik aan het begin van een relatie zat maakte ik er tijd voor, omdat ik zo graag tijd met de ander wilde doorbrengen. Dit zwakt later weer wat af, maar in het begin...
Fietsquote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
'Dan niet. '
niet meer niet minder.
Omdat wij allebei briljant zijnquote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit dus.
Waarom zijn wij het vaak eens?
Ja maar we zijn nog niet in dat begin terecht gekomen. Ik kan ook nauwelijks deze week en was ook niet van plan iets af te zeggen daarvoor.quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry Bambi, maar de keren dat ik aan het begin van een relatie zat maakte ik er tijd voor, omdat ik zo graag tijd met de ander wilde doorbrengen. Dit zwakt later weer wat af, maar in het begin...
Mnee, vind ik niet eerlijk ,gezien naar hoe de communicatie tot nu toe liep.quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
'Dan niet. '
niet meer niet minder.
Psst, als je vriend er veel van af weet, kan ie nog iets aanraden?quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Het verschilt echt heel erg in wat voor programma je gebruikt inderdaad vage shizzle!
oja, dat was het.quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat wij allebei briljant zijn
Ik kan niet zo goed tegen zulks een jongens die zo doen.quote:
Wat wil je zelf dan?quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nog niet in dat begin terecht gekomen. Ik kan ook nauwelijks deze week en was ook niet van plan iets af te zeggen daarvoor.
[..]
Mnee, vind ik niet eerlijk ,gezien naar hoe de communicatie tot nu toe liep.
Piwic en hij zegt alleen dure betaalde pakketten maar daar had je vast niet zoveel interesse in zegt hijquote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psst, als je vriend er veel van af weet, kan ie nog iets aanraden?
Hem beter leren kennen. Maar ik weet ook dat het even gaat duren, omdat we allebei vaak volgepland zitten. Maar heb zelf ook niet het idee dat we al op het punt zitten dat alles opzij gezet wordt voor...quote:
En daarom vind ik het leuk dat je weer eens langs komt waaienquote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen zulks een jongens die zo doen.
Oké, thanxquote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Piwic en hij zegt alleen dure betaalde pakketten maar daar had je vast niet zoveel interesse in zegt hij![]()
en voor de rest toch echt analytics
Maar vind je hem dan wel leuk genoeg, toen ik net wat kreeg verschoof ik gerust wat om mijn vriend te zien en hij ookquote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hem beter leren kennen. Maar ik weet ook dat het even gaat duren, omdat we allebei vaak volgepland zitten. Maar heb zelf ook niet het idee dat we al op het punt zitten dat alles opzij gezet wordt voor...
quote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen zulks een jongens die zo doen.
Graag gedaanquote:
Zelfs toen ik nog niet verliefd was op Fred (of dat nog niet erkendequote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hem beter leren kennen. Maar ik weet ook dat het even gaat duren, omdat we allebei vaak volgepland zitten. Maar heb zelf ook niet het idee dat we al op het punt zitten dat alles opzij gezet wordt voor...
een cursus communiceren zou echt geen overbodige luxe zijn...quote:Op maandag 17 september 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nog niet in dat begin terecht gekomen. Ik kan ook nauwelijks deze week en was ook niet van plan iets af te zeggen daarvoor.
[..]
Mnee, vind ik niet eerlijk ,gezien naar hoe de communicatie tot nu toe liep.
Verschuiven wel, afzeggen niet. De dingen die ik nu heb zijn niet echt verschuifbaar, hoe dat bij hem zit weet ik niet.quote:Op maandag 17 september 2012 22:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar vind je hem dan wel leuk genoeg, toen ik net wat kreeg verschoof ik gerust wat om mijn vriend te zien en hij ook
De vraag is of je dat wil ontwikkelen als hij zo reageert...quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verschuiven wel, afzeggen niet. De dingen die ik nu heb zijn niet echt verschuifbaar, hoe dat bij hem zit weet ik niet.
Het heel erg leuk vinden is aan het ontwikkelen, maar dat kost tijd bij mij.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een cursus communiceren zou echt geen overbodige luxe zijn...![]()
"weet dat hij niet zo enthousiast overkomt, en eigenlijk ook niet zo goed weet wat hij daarvan moet vinden"
ik kan helaas niet maar ik wil je wel heel erg graag zien. Ik baal als een aap zonder banaan dat ik je niet kan zien.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En daarom vind ik het leuk dat je weer eens langs komt waaien
quote:
liefjens.quote:
Ja maar als het bij hem ook nog moet ontwikkelen... Ik ken hem dus ook nog niet goed genoeg om in te kunnen schatten wat hij hier nu echt mee bedoelt, dus dat wil ik vragen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wil ontwikkelen als hij zo reageert...
twee op het stuur, drie achterop en zoeene op mn nek.quote:Op maandag 17 september 2012 22:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fiets heeft hier gewoon een dikke harem
in de hoofdpagina van je site.quote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Dwyn het volgende:
Waar kan ik in hemelsnaam die google analytics code toevoegen?
Maar lieve Bambi jullie sms'en al zolang dan leer je iemand toch ook wel een beetje kennenquote:Op maandag 17 september 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar als het bij hem ook nog moet ontwikkelen... Ik ken hem dus ook nog niet goed genoeg om in te kunnen schatten wat hij hier nu echt mee bedoelt, dus dat wil ik vragen.
/quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
(tevens: FUCK FUCK FUCKERDEFUCK GODVERDOMME TERINGHOERENZOOI)
Danku voor de aandacht
Ja, maar ik heb de pagina gemaakt vanaf een sjabloon.quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in de hoofdpagina van je site.
Wat is er schat?quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
Danku voor de aandacht
Nouja, het blijft vrij oppervlakkig. Ik vind het niet zo makkelijk praten per sms.quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar lieve Bambi jullie sms'en al zolang dan leer je iemand toch ook wel een beetje kennen![]()
Ik weet natuurlijk niet waar het over gaat maar ik neem aan dat het niet alleen over het weer gaat
Scheldenquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
Danku voor de aandacht
pick me! pick me booby squeezequote:
je hebt zulks een functie dat je kan zien op welke knopjes op je site het meest gedrukt wordt. is wel hendig.quote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psst, als je vriend er veel van af weet, kan ie nog iets aanraden?
Mja, ik probeer dit en als hij nu niet met een duidelijk antwoord kan komen wordt het misschien ook wel zoiets...quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien is het dan wel weer omdat autist, maar als een jongen zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik zeggen "nou, was leuk, ik hoor je wel weer als je wel enthousiast bent en een beetje duidelijk kan zijn"
En als dat moment ooit komt is mijn interesse waarschijnlijk voorbij
Die stond op 1 september helemaal klaar bij jou op de stoepquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die stond op 1 september helemaal klaar bij jou op de stoep![]()
Sorry te makkelijk
[..]
Sorry te makkelijk
[..]
Sorry te makkelijk
oooooh ehm. welke blog software gebruik je?quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de pagina gemaakt vanaf een sjabloon.
Ik ben geen autist, mar zou dit ook hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien is het dan wel weer omdat autist, maar als een jongen zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik zeggen "nou, was leuk, ik hoor je wel weer als je wel enthousiast bent en een beetje duidelijk kan zijn"
En als dat moment ooit komt is mijn interesse waarschijnlijk voorbij
Blogspot?quote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooooh ehm. welke blog software gebruik je?
Das kutquote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
(dat je dan al ongelooflijk loopt te kutten om je huis klusklaar te krijgen voor babykamer-shizzle en zulks en dat je dan eindelijk bíjna zo ver bent en eindelijk spijkers met koppen kunt gaan slaan en al dat en dan zegt degene op wie je heel erg rekende qua hulp en die al sinds juli loopt te roepen 'roep maar wanneer jullie me nodig hebben!', koud twee dagen terug van zijn vakantie 'ohja, maar ik ben wel heel oktober ook nog met vakantie, dat hebben we even twee dagen voor we weggingen besloten'. Geen smiley kan uitdrukken hoe ik nu ongeveer kijk)
quote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
(dat je dan al ongelooflijk loopt te kutten om je huis klusklaar te krijgen voor babykamer-shizzle en zulks en dat je dan eindelijk bíjna zo ver bent en eindelijk spijkers met koppen kunt gaan slaan en al dat en dan zegt degene op wie je heel erg rekende qua hulp en die al sinds juli loopt te roepen 'roep maar wanneer jullie me nodig hebben!', koud twee dagen terug van zijn vakantie 'ohja, maar ik ben wel heel oktober ook nog met vakantie, dat hebben we even twee dagen voor we weggingen besloten'. Geen smiley kan uitdrukken hoe ik nu ongeveer kijk)
Ja, is dat een normale reactie?quote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben geen autist, mar zou dit ook hebben
Effe googlen of youtuben, staat van een tutorial van onlinequote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Dwyn het volgende:
Waar kan ik in hemelsnaam die google analytics code toevoegen?
Gofferquote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
(dat je dan al ongelooflijk loopt te kutten om je huis klusklaar te krijgen voor babykamer-shizzle en zulks en dat je dan eindelijk bíjna zo ver bent en eindelijk spijkers met koppen kunt gaan slaan en al dat en dan zegt degene op wie je heel erg rekende qua hulp en die al sinds juli loopt te roepen 'roep maar wanneer jullie me nodig hebben!', koud twee dagen terug van zijn vakantie zegt 'ohja, maar ik ben wel heel oktober ook nog met vakantie, dat hebben we even twee dagen voor we weggingen besloten'. Geen smiley kan uitdrukken hoe ik nu ongeveer kijk)
O wat irritantquote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
(dat je dan al ongelooflijk loopt te kutten om je huis klusklaar te krijgen voor babykamer-shizzle en zulks en dat je dan eindelijk bíjna zo ver bent en eindelijk spijkers met koppen kunt gaan slaan en al dat en dan zegt degene op wie je heel erg rekende qua hulp en die al sinds juli loopt te roepen 'roep maar wanneer jullie me nodig hebben!', koud twee dagen terug van zijn vakantie zegt 'ohja, maar ik ben wel heel oktober ook nog met vakantie, dat hebben we even twee dagen voor we weggingen besloten'. Geen smiley kan uitdrukken hoe ik nu ongeveer kijk)
je moet ergens een html veld hebben staan van je template.quote:
IK MOET JE NIETquote:Op maandag 17 september 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry te makkelijk
Ik zou ook zo reageren heur.quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, is dat een normale reactie?![]()
Ik geniet er altijd zo van als ik een reactie op bepaald gedrag doe en dat blijkt normaal te zijn![]()
![]()
Dan houd ik mijn tetten voor mezelfquote:
Ja die heb ik denk ik ook wel gevonden. Maar daar staat geen </head> in. Wel </header> volgens mij. Is dat hetzelfde?quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ergens een html veld hebben staan van je template.
Ja, dat kan ik ook hendig zien in Track that stat, da's zo een plugin voor wordpress. Kan ik hendig zien welke artikelen het meest gelezen worden en op welke woorden wordt gezocht en idd ook de devices en browsers endezeauquote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt zulks een functie dat je kan zien op welke knopjes op je site het meest gedrukt wordt. is wel hendig.
enn voor de lolz kan je bekijken wat je bezoekers voor devices gebruiken, waar ze vandaan komen en shit.
Dat inderdaad, ik werk met WordPress en heb 'visual' en diezelfde pagina in 'html' en kan zo de site hendig bewerken.. en om goed te kunnen meten klap je die code volgens mij op iedere paginaquote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ergens een html veld hebben staan van je template.
Dat verdient nog een paar fucks en vloeken meer... Wat een naaistreekquote:
*squeezed vulling en ribben*quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn tetten voor mezelf![]()
*squeezed eigen tetten*
Krijg al swartes en ijs' tetten. Im good lovequote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn tetten voor mezelf![]()
*squeezed eigen tetten*
bijna, je moet die code nog boven de header zetten. maar tussen de <html>quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja die heb ik denk ik ook wel gevonden. Maar daar staat geen </head> in. Wel </header> volgens mij. Is dat hetzelfde?
de steden dorpen bekijken waar je bezoekers zitten is ook keigeil.quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook hendig zien in Track that stat, da's zo een plugin voor wordpress. Kan ik hendig zien welke artikelen het meest gelezen worden en op welke woorden wordt gezocht en idd ook de devices en browsers endezeau
Ik zit er ook gewoon letterlijk even van te kotsen, ik ben blij dat ik nog steeds een emmer naast mijn bed heb staanquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat verdient nog een paar fucks en vloeken meer... Wat een naaistreek
En dat gevoel heb ik nu niet, als ik het zo lees. Imho zal het dan al niet meer worden dan een vriendschapquote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar bambi,
nemen jullie het hele daten niet veel te serieus? met tijd maken in agenda's, officieel uitvragen en shit en dit en dat en kijken of jullie elkaar wel aardig vinden. Elkaar leren kennen.
Het enige wat je moet weten: ben jij de enige voor hem. Als dat zo is: primaaa, klaar opgelost. Dan ga je door naar stap twee. Wanneer kunnen jullie samen zijn
quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ik werk met WordPress en heb 'visual' en diezelfde pagina in 'html' en kan zo de site hendig bewerken.. en om goed te kunnen meten klap je die code volgens mij op iedere pagina
Mja, nu vroeg ik gewoon of hij nog een gaatje had. En hij zei dat hij dacht dat hij wel een gaatje had. Dat blijkt nu niet zo te zien.quote:Op maandag 17 september 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar bambi,
nemen jullie het hele daten niet veel te serieus? met tijd maken in agenda's, officieel uitvragen en shit en dit en dat en kijken of jullie elkaar wel aardig vinden. Elkaar leren kennen.
Het enige wat je moet weten: ben jij de enige voor hem. Als dat zo is: primaaa, klaar opgelost. Dan ga je door naar stap twee. Wanneer kunnen jullie samen zijn
Wacht, ik heb em gevonden.quote:Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bijna, je moet die code nog boven de header zetten. maar tussen de <html>
quote voor de typfoutquote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat gevoel heb ik nu niet, als ik het zo lees. Imho zal het dan al niet meer worden dan een vriendschapmaar ik oordeel van wat ik hoer lees dus kan het ook heul fout hebben
Mooien typfout.quote:
het gaat zo ontzettend moeilijk lijkt het.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, nu vroeg ik gewoon of hij nog een gaatje had. En hij zei dat hij dacht dat hij wel een gaatje had. Dat blijkt nu niet zo te zien.
Maar misschien wel hoor, ik weet het niet. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de steden dorpen bekijken waar je bezoekers zitten is ook keigeil.
Ik loer dan altijd in de GA van FOK! dat is pas keiseksie
Het SHJN klusteamquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Trix, ik wil wel een dagje komen verven ofzo als dat nodig is?
Dat is dan meteen alles dat ik kan.. ik kan heul niet goed klussenMaar verven wel
Neequote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zal ik mijn haar zo laten knippen?
[ afbeelding ]
Ja maar ik wil eens wat anders met mij haarquote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee
Ff serieus. Dit is heul geen handig kapsel. Je zal voortdurend met je hoofd schudden door de te lange pony
quote:
Eens hiermee. Ziet er soberzo uit als erg veel werk iedere ochtend.quote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee
Ff serieus. Dit is heul geen handig kapsel. Je zal voortdurend met je hoofd schudden door de te lange pony
lekker slapen trixje!quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Poppies, ik ga slapen, vannacht had ik ook al amper geslapen dus ik ben redelijk stuk wel. Misschien vind ik het morgen minder erg
quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het gaat zo ontzettend moeilijk lijkt het.Waar hebben jullie het zo druk mee dat je gaatjes in agenda's moet zoek in plaats van hele ander gaatjes?
Thehehe.... en meteen ook hoequote:
Oh, ja, dat kan ik nietquote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
thnx Lin en swarte![]()
![]()
het is alleen een beetje klussen 2.0 (muren verzetten en dat soort), daarom hadden we juist erg veel op deze persoon gerekend, die verbouwt al jaren alles dat los en vast zit en weet heel veel. Lief gaat morgen terugbellen om te kijken wat er voor die tijd nog kan
en zaterdag en zondag dan?quote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nouja, ik loop stage, 4 dagen in de week. Vanavond ging al niet meer, dinsdag, woensdag en vrijdag ben ik vanuit stage/school eigenlijk meteen al druk. Donderdag heeft hij dispuut. Week om.
Maargoed, afhankelijk van zijn reactie kan ik donderdag overdag nog voorstellen, f vragen of we volgende week alvast een gaatje vrij kunnen houden voor elkaar. Maar als hij dat niet ziet zitten houdt het ook een beetje op denk ik. Hij moet het ook willen.
Slaap lekker lieve Trix.quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Poppies, ik ga slapen, vannacht had ik ook al amper geslapen dus ik ben redelijk stuk wel. Misschien vind ik het morgen minder erg
Ik krijg geen bannersquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nu krijg ik zulks een banners over 'stedendating in Assen'....
Dit! Truste Trixquote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker lieve Trix.Het gaat goed komen, op de een of andere manier.
hmmmja...quote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nouja, ik loop stage, 4 dagen in de week. Vanavond ging al niet meer, dinsdag, woensdag en vrijdag ben ik vanuit stage/school eigenlijk meteen al druk. Donderdag heeft hij dispuut. Week om.
Maargoed, afhankelijk van zijn reactie kan ik donderdag overdag nog voorstellen, f vragen of we volgende week alvast een gaatje vrij kunnen houden voor elkaar. Maar als hij dat niet ziet zitten houdt het ook een beetje op denk ik. Hij moet het ook willen.
Zaterdag ben ik in Amersfoort en daar blijf ik slapen, ben de hele dag aan het oppassen. Zondag is een nieuwe week.quote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en zaterdag en zondag dan?
Thnxliefquote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
En Inca, bah wat vervelend! En heel logisch dat je ervan moet overgeven en je rot voelt enzohet komt goed, echt
LAAT MN VRIENDIN HET MAAR NIET HOREN. banners over daten.quote:
Precies. Ik heb niet het idee dat het onwil is. Maar als het voor hem wel zo voelt...quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hmmmja...dat laat weinig tijd over.
weekend is een no-go?
hij woont toch bij jou in het dorp hierzo?quote:Op maandag 17 september 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies. Ik heb niet het idee dat het onwil is. Maar als het voor hem wel zo voelt...
Qua weekend, zie hierboven.
Als je wat nodig hebt ik je ergens mee kan helpen je hebt mijn nummer!quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxliefnu kan ik alleen niet meer goed vragen hoe het met jou is, sorry mop
ik dm je vandeweek wel ff op fb
Swarte, thnx, je bent lief
Dat hoeft toch ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxliefnu kan ik alleen niet meer goed vragen hoe het met jou is, sorry mop
ik dm je vandeweek wel ff op fb
Swarte, thnx, je bent lief
Hij woont in Utrecht, ik ook. Maar wanneer ik in Amersfoort aan het oppassen ben gaat dat hem dus niet worden. Nu ga ik zondag sowieso terug naar Utrecht, dus dat is voor mij wel een optie. Maar dan moet hij nu eerst terug smsen, heh.quote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij woont toch bij jou in het dorp hierzo?
dan zeg je: kom zondag bij me langs. Ik ben vroeg thuis!quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij woont in Utrecht, ik ook. Maar wanneer ik in Amersfoort aan het oppassen ben gaat dat hem dus niet worden. Nu ga ik zondag sowieso terug naar Utrecht, dus dat is voor mij wel een optie. Maar dan moet hij nu eerst terug smsen, heh.
Denk niet dat het nog nut heeft...quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan zeg je: kom zondag bij me langs. Ik ben vroeg thuis!
fuuuu wat ontzettend kut voor je Bambiquote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk niet dat het nog nut heeft...
"Met die laatste zin probeerde ik te zeggen dat wanneer ik kritisch naar mijzelf kijk ik niet enorm enthousiast lijk. Ik vind je een superleuke meid, en zou het best wel willen proberen. Maar als ik vooruit kijk naar de rest van mijn studiejaar, lijkt dat proberen gedoemd te zijn om te mislukken. Ik zit o.a. vanaf eind januari ruim 3 maanden in het buitenland, daarvoor voorbereidingen en daarna scriptie. Om daarnaast het te proberen zie ik eerlijk gezegd niet helemaal zitten."
Tja, dan houdt het op... Het heeft geen nut als hij er niet voor wil gaan.
Aaawh Bambiquote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"Met die laatste zin probeerde ik te zeggen dat wanneer ik kritisch naar mijzelf kijk ik niet enorm enthousiast lijk. Ik vind je een superleuke meid, en zou het best wel willen proberen. Maar als ik vooruit kijk naar de rest van mijn studiejaar, lijkt dat proberen gedoemd te zijn om te mislukken. Ik zit o.a. vanaf eind januari ruim 3 maanden in het buitenland, daarvoor voorbereidingen en daarna scriptie. Om daarnaast het te proberen zie ik eerlijk gezegd niet helemaal zitten."
je moet niet gaan huilen want dat is hij niet waard. Laat hem maar janken. de idioot! laat ie gewoon de leukste meid ter wereld lopen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
KUT. Ik wil hier niet om huilen.
wat voor twijfels?quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef Diconnected het volgende:
Meh that sucks Bambi![]()
Achja ik begin ook steeds meer twijfels te krijgen eig. Maja. We zien wel.
Wat een zak. Dit wist ie toch al eerder ook. Ik vind het echt lullig voor je meidquote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ben jij toch leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet niet gaan huilen want dat is hij niet waard. Laat hem maar janken. de idioot! laat ie gewoon de leukste meid ter wereld lopen.Als je met je maten kan gaan zuipen kan je al helemaal een vriendin hebben. Hallo, hoe denkt hij dat het werkt. Dat hij iedere dag bij je moet zijn of zo.
![]()
Hij snapt het gewoon niet. Jammer voor hem. klote voor jou. Als hij je echt leuk vond had hij echt wel tijd voor je gemaakt.
en scharenquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen twijfels
Ik ga trouwen
Zo, dat was even een positieve noot tussendoor
Oftewel: word lesbeau, dan komt alles goed
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet niet gaan huilen want dat is hij niet waard. Laat hem maar janken. de idioot! laat ie gewoon de leukste meid ter wereld lopen.Als je met je maten kan gaan zuipen kan je al helemaal een vriendin hebben. Hallo, hoe denkt hij dat het werkt. Dat hij iedere dag bij je moet zijn of zo.
![]()
Hij snapt het gewoon niet. Jammer voor hem. klote voor jou. Als hij je echt leuk vond had hij echt wel tijd voor je gemaakt.
Precies, tuurlijk heb je tijd. Dan ga je gewoon vanuit school/stage samen naar de winkel en eten. Ben je toch weer een aantal uurtjes samen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Scharenquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen twijfels
Ik ga trouwen
Zo, dat was even een positieve noot tussendoor
Oftewel: word lesbeau, dan komt alles goed
quote:
zullen wij dan gaan scharen priem?quote:
Mjah gewoon dingen. Ik wil gewoon meer vrijheid vanwege studie enzo, en hij vraagt gewoon heel veel aandacht. En gewoon veel irritaties. Dusja.quote:
Met jou altijdquote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
zullen wij dan gaan scharen priem?
vrouwen kunnen de idiote woorden van een man-ding vaak zo ingewikkeld gaan ontleden. Het komt er gewoon altijd op neer dat het een idioot is.quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ben jij toch leuk!Zo'n heerlijke mannenvisie tussen al het vrouwelijke geklep
ga de komende dagen leuke dingen doen en negeer hem lekker verder. Geen vrienden worden en echt niet hopen dat het nog kan gebeuren want het zit er volgens hem het komende jaar niet in.quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.En blijkbaar, ik weet het ook niet...
http://icanhas.cheezburger.com/lolcatsquote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga de komende dagen leuke dingen doen en negeer hem lekker verder. Geen vrienden worden en echt niet hopen dat het nog kan gebeuren want het zit er volgens hem het komende jaar niet in.![]()
Zet het hem op een zuipen en ga op 9gag zoeken naar grappige katten.
ik vind het heerlijk om ieder weekend naar mnquote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, tuurlijk heb je tijd. Dan ga je gewoon vanuit school/stage samen naar de winkel en eten. Ben je toch weer een aantal uurtjes samen.
En dan wilde ik zeggen dat als je iets hebt meestal de helft van de tijd bij de ene zit en de andere helft bij de andere, maar dat is misschien sowieso anders bij jou.
zeg het tegen hem. Als je die vrijheid niet neemt gaat het sowieso mis.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mjah gewoon dingen. Ik wil gewoon meer vrijheid vanwege studie enzo, en hij vraagt gewoon heel veel aandacht. En gewoon veel irritaties. Dusja.
Precies, deed ik ook met mijn ex toen hij stage liep. Zagen we elkaar de vrijdagavond en de zaterdag. En dan moest ik ook nog vaak werken en de vrijdagavond dans ik altijd dus dat was altijd maar voor een paar uurtjes.quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om ieder weekend naar mnte gaan. Fuck die 5 uur in de trein.
ik zou voor één uurtje nog op de trein stappen.
![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, deed ik ook met mijn ex toen hij stage liep. Zagen we elkaar de vrijdagavond en de zaterdag. En dan moest ik ook nog vaak werken en de vrijdagavond dans ik altijd dus dat was altijd maar voor een paar uurtjes.
Hoe stom het nu op dit moment klinkt, je moet gewoon nu een knop omzetten. Jammer maar helaas, hij wil niet dan moet je ook geen medelijden met hem hebbenquote:
Heb ook geen medelijden met hem. Maar ik snap het niet. Het is zo'n acute omslag.quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe stom het nu op dit moment klinkt, je moet gewoon nu een knop omzetten. Jammer maar helaas, hij wil niet dan moet je ook geen medelijden met hem hebben
His loss..... Echtquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe stom het nu op dit moment klinkt, je moet gewoon nu een knop omzetten. Jammer maar helaas, hij wil niet dan moet je ook geen medelijden met hem hebben
Nee medelijden is misschien ook niet het juiste woord, maar het is zijn eigen schuld dus je moet nu geen dingen goed gaan praten van drukke agenda's blablabla want dat ik gewoon flauwekul.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ook geen medelijden met hem. Maar ik snap het niet. Het is zo'n acute omslag.
en kiek, getrouwd en al.quote:Op maandag 17 september 2012 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest 2u30 rijden en wij zagen elkaar 1x in de 3 weken. Niks is onmogelijk....
ja weet ik. dus daarom ook van ik zie wel hoe het loopt de komende tijd.quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg het tegen hem. Als je die vrijheid niet neemt gaat het sowieso mis.
En nooit meer batsenquote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en kiek, getrouwd en al.
Jawel je mag met mij scharenquote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nooit meer batsen
Ow wait....
je zal niet de eerste zijn waarvan de hele inboedel uit het slaapkamerraam op straat gemieterd wordt.quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem gewoon meteen heel je huis over met mijn spullen en ga niet meer weg![]()
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem gewoon meteen heel je huis over met mijn spullen en ga niet meer weg![]()
dat krijg je gratis bij een huwelijk?quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nooit meer batsen
Ow wait....
Gij invader gij! Een spees.....invader!quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je zal niet de eerste zijn waarvan de hele inboedel uit het slaapkamerraam op straat gemieterd wordt.
Mehequote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij invader gij! Een spees.....invader!
KIEK MIJ EEN GOEDEN WOORDGARP MAKEN TROLOLO... hmmm
Dát! ik ben wel eens op dinsdagmiddag naar m'nquote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om ieder weekend naar mnte gaan. Fuck die 5 uur in de trein.
ik zou voor één uurtje nog op de trein stappen.
![]()
Behalve in Zeeuws-Vlaanderenquote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dát! ik ben wel eens op dinsdagmiddag naar m'ngegaan (vanuit het Noorden des lands naar Antwerpen) omdat we daar dinsdagavond fijn konden stappen.. en woensdag zat ik om 8.30 weer in den trein want 13.00 college. Waar een wil is, ligt een treinspoor
Het schijntquote:Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat krijg je gratis bij een huwelijk?
zodra je nagellak een vaste plek heeft ga je niet meer weg.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik ben hier best vaak dus ik heb best veel zooi hier staandus
wheheh in het durp van m'n mam ook nietquote:
Luisterde je dan ook naar Guus Meeuwis?quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
wheheh in het durp van m'n mam ook nietmaar érgens op die honderden kilometers lag een heul stuk
Dan ga ik nooit meer weg, halpquote:Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zodra je nagellak een vaste plek heeft ga je niet meer weg.
Gaat er om dat ie nu zegt dat ie in januari naar buitenland gaat. Imho wist ie dit al veel eerder en wil ie dus geen moeite doen en zoekt ie nu uitvluchten...quote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Arme bambi
Maar schuiven jullie hier nou niet het agenda verhaal op hem af aub. Ze wil zelf ook geen tijd vrij maken
Neemt niet weg dat ik het rot vind voor dr.
BRUM VERANDER JE SLOTEN NU HET NOG KAN !quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit meer weg, halp
Ik wil schuiven, niet afzeggen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Arme bambi
Maar schuiven jullie hier nou niet het agenda verhaal op hem af aub. Ze wil zelf ook geen tijd vrij maken
Neemt niet weg dat ik het rot vind voor dr.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit meer weg, halp
doet elk mens in die situatie!quote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat er om dat ie nu zegt dat ie in januari naar buitenland gaat. Imho wist ie dit al veel eerder en wil ie dus geen moeite doen en zoekt ie nu uitvluchten...
quote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou nog steeds van jullie hoor!
Imho zie jij het nog veel te positief in..quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil schuiven, niet afzeggen.Nee, het punt is voor mij vooral dat ik het idee heb dat hij het te groot maakt en teveel eisen stelt. En daardoor denkt dat het niet kan. Maar dat is ook maar mijn indruk natuurlijk.
Nope niet mee eens. Ik ben vooral voor recht voor de raap. Dit heen en weer gesms duurt nu al een hele tijd. Imho had ie dit al veel eerder kunnen aangeven of zeggen. Dus is het niet zo dat ie het te groot ziet; maar dat ie geen moeite wil doen. Maar zo denk ik er over.quote:Op maandag 17 september 2012 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doet elk mens in die situatie!
Ik snap iedereens frustraties goed hoor, maar af en toe doe ik wel eens eenals ik zie hoe vaak hier met termen als 'naaistreek' etc gegooid wordt terwijl dat best mee valt... en ja, ik ben een bitch.
Vind het ook sneu, maar trek het niet over the top, vrouwen naaien elkaar net zo erg op als mannen
ZE GINGEN BIJNA MUILEN JONGEUH !!quote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh zo, heb ook de hele voorgeschiedenis niet mee gekregen, dacht dat het pas een paar dagen duurde. Mi scusi.
Beetje van mij hebben? Ik heb er te veelquote:Op maandag 17 september 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb soberso zeer weinig empathie
We gingen helemaal muilen, 2 uur lang!quote:Op maandag 17 september 2012 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZE GINGEN BIJNA MUILEN JONGEUH !!
Thehehe muilen..
dat blijkt met je VVD, duur huis, enorme tuin, dikke oto, twee inkomens.quote:Op maandag 17 september 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb soberso zeer weinig empathie
je neemt hier anders regelmatig soortgelijke standpunten inquote:Op maandag 17 september 2012 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje van mij hebben? Ik heb er te veel
quote:Op maandag 17 september 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, skjoe, had je mijnen sms nog gehad?
jaloezie, c'est une bitchquote:Op maandag 17 september 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat blijkt met je VVD, duur huis, enorme tuin, dikke oto, twee inkomens.
quote:
Ok dan duurde het smsen misschien nog niet lang. Maar jullie hebben dus wel gezoent. Dan nog is het kromquote:Op maandag 17 september 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
We gingen helemaal muilen, 2 uur lang!
Ho ho... (ho.. de kerstmanquote:Op maandag 17 september 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je neemt hier anders regelmatig soortgelijke standpunten in
oh, maar we bedoelen denk ik in essentie hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok dan duurde het smsen misschien nog niet lang. Maar jullie hebben dus wel gezoent. Dan nog is het kromVind ik dan
![]()
[..]
Ho ho... (ho.. de kerstman![]()
![]()
); ik ben recht voor de raap. Dat is heul iets anders dan empathie
Ik vind het nog krommer. Omdat we dus wel gezoend hebben, en hij toen helemaal blije oogjes had en 'tot snel' zei, en nu dit. Het matcht niet. Maarja, ik kan er zo weinig mee.quote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok dan duurde het smsen misschien nog niet lang. Maar jullie hebben dus wel gezoent. Dan nog is het kromVind ik dan
![]()
[..]
Ho ho... (ho.. de kerstman![]()
![]()
); ik ben recht voor de raap. Dat is heul iets anders dan empathie
ja ik kreeg m midden in mijn college vandaag, vandaar niet direct antwoord en vanavond niet meer aan gedacht, sorryquote:
Exactly... En idd je kan er heul niks mee... En daar zou ik dus erg veel last van hebben. Hij dķet het ene en zegt het ander. Dat kan heul niet. Hij houdt geen rekening met autistenscoresquote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het nog krommer. Omdat we dus wel gezoend hebben, en hij toen helemaal blije oogjes had en 'tot snel' zei, en nu dit. Het matcht niet. Maarja, ik kan er zo weinig mee.
Wellicht wel. Dat hebben we wel vakerquote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar we bedoelen denk ik in essentie hetzelfde
Ik hoop dat ik ongelijk krijg als ik zeg dat hij een ander op het oog heeft.quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het nog krommer. Omdat we dus wel gezoend hebben, en hij toen helemaal blije oogjes had en 'tot snel' zei, en nu dit. Het matcht niet. Maarja, ik kan er zo weinig mee.
quote:
empathie was ook niet het juiste woord... misschien past fijngevoeligheid beterquote:Op maandag 17 september 2012 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht wel. Dat hebben we wel vakerWe nemen alleen niet eenzelfde route
Dat gevoel heb ik ook een beetje hoor. Dat hij dit weekend iemand ontmoet heeft ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ongelijk krijg als ik zeg dat hij een ander op het oog heeft.
Geeft toch nietquote:Op maandag 17 september 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik kreeg m midden in mijn college vandaag, vandaar niet direct antwoord en vanavond niet meer aan gedacht, sorry
Ofwel: Lompquote:Op maandag 17 september 2012 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
empathie was ook niet het juiste woord... misschien past fijngevoeligheid beter
Doeg !quote:
Jaa, zo frustrerend. Ik wil uitleg!quote:Op maandag 17 september 2012 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly... En idd je kan er heul niks mee... En daar zou ik dus erg veel last van hebben. Hij dķet het ene en zegt het ander. Dat kan heul niet. Hij houdt geen rekening met autistenscores![]()
Nee zonder gekheid: Het is idd krom en dat maakt het nogal kut. Gelukkig dat het nog geen helen liefdesverhaal had; maar dat maakt het niet minder lullig voor jeAh je bent haske lief. Je vindt je gepaste man nog wel
Ja ik heb ook wel een beetje dat gevoel hoor...... maarja.... dat idee is ook niet geheel berustendquote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje hoor. Dat hij dit weekend iemand ontmoet heeft ofzo.
als hij nou gewoon zegt: je kleine teen is mij veel te groot... dan weet je waar het aan ligt. Niet van dat gejank als 'ik heb het te druk'.quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje hoor. Dat hij dit weekend iemand ontmoet heeft ofzo.
Dat...tsssssssssk hij weet niet wat hij laat lopenquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef megamandy het volgende:
Wat is dat nou weer voor een instelling
quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als hij nou gewoon zegt: je kleine teen is mij veel te groot... dan weet je waar het aan ligt. Niet van dat gejank als 'ik heb het te druk'.![]()
Zulke twijfels blijf je toch houden denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
NEE JIJ JA !!!quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef Dwyn het volgende:
Hebben we nu alweer bijna een topic volgeluld?
Nouja, we smsen nog steeds heen en weer. En hij geeft nu aan dat hij merkte dat hij er geen 100% voor ging en dus het idee heeft dat het niet gaat werken. Maar het blijft vaag.quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef Mss het volgende:
Bambi, wat kut voor je.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een apart verhaal vind. Hij gaat eerst bewust met je daten en muilen en kapt het na een tijdje af met het excuus dat hij geen tijd heeft omdat hij over een tijd naar het buitenland gaat. Als hij een paar maanden weggaat kun je dat best handelen als koppel. Als hij dat écht niet wil, waarom gaat hij dan vlak va ntevoren daten met een meisje? Het klinkt eerder alsof hij je misschien toch niet zo leuk vond en dat niet durft te zeggen.
Blijft kut evengoed. En het is een cliché, maar wel waar: je bent echt een ontzettend leuke meid, en je komt écht nog wel een leuke jongen tegen die wel helemaal voor je gaat.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef PriemGirl het volgende:
Anders wil ik ook wel een keer met bambi muilen![]()
OOOOHHHHH DE SNODAARDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |