tis bijna zover
* _Mal_ vind het eigenlijk best dood eng
wat een ramp ook hè!
quote:Eigenlijk vind ik het best lekker hoor, eindelijk gewoon zomer! Alleen 's avonds/s'nachts mag het best wat koeler zijn
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:18 schreef MrWilliams het volgende:
Wij zitten hier ook flink af te zien hoor, ikke_ook... en morgen wordt het weer zo warmwat een ramp ook hè!
quote:ja, vertel dat maar tegen het weermannetje.
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:21 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Eigenlijk vind ik het best lekker hoor, eindelijk gewoon zomer! Alleen 's avonds/s'nachts mag het best wat koeler zijn
In gent was het trouwens nog veeeeeeel warmer, dus we mogen eigenlijk niet klagen hoor. We hebben het goed hier, in vergelijking met daar
ow, en even reclame maken: MrWilliams checkt de Gent
quote:Haha, leuke foto's hoor! Alleen wie is die rare meneer die er telkens op staat
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:22 schreef MrWilliams het volgende:[..]
ja, vertel dat maar tegen het weermannetje.
In gent was het trouwens nog veeeeeeel warmer, dus we mogen eigenlijk niet klagen hoor. We hebben het goed hier, in vergelijking met daar
ow, en even reclame maken: MrWilliams checkt de Gent
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:52 schreef julekes het volgende:
alles goed en wel ikke_ook, maar dan wil ik wel op het kaartje
strijp, bredalaan
quote:het was de melancholische blik na het besef dat ik de enige persoon op het hele terras was.
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:29 schreef ikke_ook het volgende:
[afbeelding]Oe Barb, dat ziet er verliefd uit
Of is het de hitte?
maar dat geeft niet hoor, doe maar, het is nu toch al te laat....
dus ik ga slapen
a.s. vrijdag zal ik weer thuis zijn en eerlijk gezegd stellen jullie me een beetje teleur met het na moeten lezen van afgelopen delen. het is daaro heerlijk regenachtig weer dus ik had op zijn minst wel 20 topics verw8 die ik had moeten inhalen. noujah anyway ik ben dus net terug van de 1 week vakantie naar het noorden van australie en ik heb voor me verjaardag daar een dagtrip naar the great barrier reef gekregen en het was echt prachtig ! ! ! ik zal wel als ik trug ben en mijn degelijke kabel weer terug heb eens wat foto's sturen van hoe het allemaal was enzo. ook heb ik gemerkt dat Daklem jullie gejoined heeft lees vergezeld met de topics...ik kan jullie zeggen dat het een goede aanwinst is *slijm mode *
het weer is hier nog steeds heerlijk en ik hoop in de komende dagen nog een beetje te kunnne bruinen want door het in de auto zitten ben ik weer helemaal wit en bovendien moet je je hier insmeren met een minimale factor 40 en een hoed dragen omdat er hier en tering groot gat in de ozonlaag zit. anyway lekker boeiend allemaal....
ik zie jullie over een paar dagen wel weer en ik zal morgen ofzo en de komende dagen nog wel vel online zijn omdat ik nog iets van 12 uur aan pre paid internet heb.
greetz,
NaRRa
Het is hier ook veel te warm om binnen te zitten hoor... pas maar op dat je niet schrikt als je weer hier komt. Denk iig niet dat je van de warmte af bent
het is hier veel te stil, dus ik ben blij dat je er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |