Niemand wil voor die joden spelenquote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Luciano "Ik heb een beter gevoel bij PSV" Narsingh
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand wil voor die joden spelen
Sanaquote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand wil voor die joden spelen
Ik vind het een prima TT. Ik hoef helemaal geen titelkandidaat te zijn. Zo werd Ajax ook 2x kampioen.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om op te stappen.
Logisch, Ajax wil hem omturnen naar een rechtsbuiten. Daar heeft hij al 3,5 jaar niet meer gespeeld. Wil zelf ook het liefst op links spelen.quote:
Scoort Sana dan voor Zweden?quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog altijd meer zichtbaar dan Narsingh
quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waterreus haalt de kerst niet als VI zo doorgaat met PSV bashen
Nee dat kan hij niet meerquote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee wel voor Ajax
umad? [ afbeelding ]
Dit weekend zullen ze wel weer winnen, dan is er weer hosannastemming in Eindhoven, en 1-2 weken later verliezen ze weer.quote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
als er al gepraat wordt over opstappen dan wordt de druk alleen maar groter
Neuh, gebash mag achterwege blijven.quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, pleur op met je TT wijzigingrnq
Anderen moeten de boertjes huilen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, pleur op met je TT wijzigingrnq
okequote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altidore
Nwofor
Maher
Toornstra
Chery
Dat dus. Van de 3 uitwedstrijden hebben ze er nu alweer 2 verloren.quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe kunnen ze nou allemaal roepen dat PSV kampioen gaat worden en dan na 5 wedstrijden al dit concluderen?
Dit was eind juli al gewoon te zien hoor, PSV gaat geen kampioen worden.
voorspellingkje van de top 5 manquote:
PSV haalt de herfst niet!quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, gebash mag achterwege blijven.
Ja die gaf ik eerder.quote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voorspellingkje van de top 5 man
oh okquote:
Vergeet Bergkamp niet.quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Pantelic, Vleminckx, Janko, Altidore
Johan's doornen in het oog
Hij heeft er elk seizoen wel eentje inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Nee joh.quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de gemeente stort wel weer een nieuwe subsidie
vergeet isaksson nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
die haalt prinsjesdag niet eensquote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Zorro het volgende:
Trouwens, als Dick de kerst al niet haalt, hoe moet het dan met van Basten
Maar... maar dat is morgen toch?quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
die haalt prinsjesdag niet eens
preciesquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar... maar dat is morgen toch?
Het meest ongelofelijke nog is dat 90% van de supporters er ook alweer in gingen geloven. Na 4 zomers kun je wel concluderen dat 90% van de PSV supporters totaal geen verstand van voetbal hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Van de 3 uitwedstrijden hebben ze er nu alweer 2 verloren.
het is watquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
Altidore, quote me maar, ik zeg 20+ doelpunten dit seizoen, anders eet ik m'n hoed op
Alleen Geo heeft gelijkquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het meest ongelofelijke nog is dat 90% van de supporters er ook alweer in gingen geloven. Na 4 zomers kun je wel concluderen dat 90% van de PSV supporters totaal geen verstand van voetbal hebben.
Gooi er wat grote namen bij en iedereen is weer tevreden, dan falen ze tering hard en dan gooien we het lekker op de instelling van de spelers in uitwedstrijden.![]()
gewaagd hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
Altidore, quote me maar, ik zeg 20+ doelpunten dit seizoen, anders eet ik m'n hoed op
Het is echt ongelooflijk idd. Iedereen loopt blind te dansen op het graf. Ik ben ook heel 'bang' dat dit PSV uiteindelijk de kop kost. Blijf grote namen halen, zelfs als trainer nu, en blijf geen CL halen. Dat kan financieel niet goed gaan. En echt veel vaste supporters hebben ze ook al niet. Echt bizar.quote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het meest ongelofelijke nog is dat 90% van de supporters er ook alweer in gingen geloven. Na 4 zomers kun je wel concluderen dat 90% van de PSV supporters totaal geen verstand van voetbal hebben.
Gooi er wat grote namen bij en iedereen is weer tevreden, dan falen ze tering hard en dan gooien we het lekker op de instelling van de spelers in uitwedstrijden.![]()
Wordt weer comedy capers als het weer PSV - Twente isquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk idd. Iedereen loopt blind te dansen op het graf. Ik ben ook heel 'bang' dat dit PSV uiteindelijk de kop kost. Blijf grote namen halen, zelfs als trainer nu, en blijf geen CL halen. Dat kan financieel niet goed gaan. En echt veel vaste supporters hebben ze ook al niet. Echt bizar.
Idd, zoals Sulejmani, Oleguer, Mido etc.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk idd. Iedereen loopt blind te dansen op het graf. Ik ben ook heel 'bang' dat dit PSV uiteindelijk de kop kost. Blijf grote namen halen, zelfs als trainer nu, en blijf geen CL halen. Dat kan financieel niet goed gaan. En echt veel vaste supporters hebben ze ook al niet. Echt bizar.
Wij hebben dat in het verleden ook gedaan idd, vandaar een nieuw beleid nu. PSV doet het al 10 jaar.quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd, zoals Sulejmani, Oleguer, Mido etc.
Ajax had genoeg geld in kas en daarom zijn ze nooit in de problemen gekomen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, met 8 kilo plamuur op dr gezicht. Moet je haar maar eens in expeditie robinson zien, dan praat je wel andersquote:
Klopt, dat was op zijn verjaardag.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, Gijpie was toen bij Anderlecht bezopen
Cissequote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee klopt je hebt gelijk, daar valt ze erg tegenquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja, met 8 kilo plamuur op dr gezicht. Moet je haar maar eens in expeditie robinson zien, dan praat je wel anders
PSV leent het gewoon bij de gemeentequote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax had genoeg geld in kas en daarom zijn ze nooit in de problemen gekomen.
als dat kutje maar goed isquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja, met 8 kilo plamuur op dr gezicht. Moet je haar maar eens in expeditie robinson zien, dan praat je wel anders
Atouba, Tainio.quote:
Deze man weetquote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV leent het gewoon bij de gemeente
Ja maar die gaan nu gewoon op zelfde voet verder, 99% zeker dat ze geld problemen gaan krijgen als de sportieve successen uitblijven.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV leent het gewoon bij de gemeente
Hij probeert te bewijzen dat Ajax miskopen heeft gehad (wat ik niet ontken). Ik wijs alleen op een miskoop van de andere kant.quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Atouba, Tainio.
Wat probeer je te bewijzen, elke club heeft wel eens een miskoop.
Ketels zijn zo 1890quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij probeert te bewijzen dat Ajax miskopen heeft gehad (wat ik niet ontken). Ik wijs alleen op een miskoop van de andere kant.
Wat probeer jij nu te bewijzen met deze 2 spelers?
Iets met pot en ketel?
als je een dame niet nat krijgt dan ligt het echt aan jezelfquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Met dat vieze spul, voor als je je dame niet nat krijgt
Ajax heeft er meer gehad, maarja, ze kopen dan ook meer. Want hoeveel spelers uit de eigen jeugd staan er nou echt in de basis? 4?quote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij probeert te bewijzen dat Ajax miskopen heeft gehad (wat ik niet ontken). Ik wijs alleen op een miskoop van de andere kant.
Wat probeer jij nu te bewijzen met deze 2 spelers?
Iets met pot en ketel?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Potten niet, die zie ik zat lopen
Vermeer, van Rhijn, Blind, Lukoki, Eriksen half, De Jongquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax heeft er meer gehad, maarja, ze kopen dan ook meer. Want hoeveel spelers uit de eigen jeugd staan er nou echt in de basis? 4?
Babel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vermeer, van Rhijn, Blind, Lukoki, Eriksen half, De Jong
Eriksen half? Eriksen is gewoon voor een miljoen of wat gekochtquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vermeer, van Rhijn, Blind, Lukoki, Eriksen half, De Jong
Elke jeugdspeler komt bij een andere club vandaan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eriksen half? Eriksen is gewoon voor een miljoen of wat gekocht
En ja, 4 dan idd. Maarja, Lukoki staat nou ook niet zo vaak in de basis toch? En Blind is gewoon een schande.
Meer dan bij feyenoord.quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax heeft er meer gehad, maarja, ze kopen dan ook meer. Want hoeveel spelers uit de eigen jeugd staan er nou echt in de basis? 4?
Ik hoop dat hij zegt dat Ajax 0 punten gaat halenquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Johan straks zegt dat Ajax kansloos is tegen Dortmund.
Ja, maar iemand op zn 11e van VV Amersfoort ofzo naar Ajax halen is iets anders dan een speler op zn 16de voor 1 miljoen wegplukken uit een compleet ander landquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Elke jeugdspeler komt bij een andere club vandaan.
Probeer maar eens op meer dan 4 bij Feyenoord te komen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eriksen half? Eriksen is gewoon voor een miljoen of wat gekocht
En ja, 4 dan idd. Maarja, Lukoki staat nou ook niet zo vaak in de basis toch? En Blind is gewoon een schande.
Noem die vcan Feyenoord eens op dan (die dus niet van Sparta komen)quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, maar iemand op zn 11e van VV Amersfoort ofzo naar Ajax halen is iets anders dan een speler op zn 16de voor 1 miljoen wegplukken uit een compleet ander land
Inderdaad, daarom snap ik ook niet waarom je dat steltquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan bij feyenoord.
Maar dat is verder totaal niet relevant hoor.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Noem die vcan Feyenoord eens op dan (die dus niet van Sparta komen)
Het gaat toch om Ajax nu? Maar Ok, De Vrij, Mulder, BMI, Nelom, Clasie, (Vilhena, Achahbar zullen ook snel aansluiten)quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Probeer maar eens op meer dan 4 bij Feyenoord te komen.
Jij begint er over terwijl we het over de crisis bij PSV hadden. Hoe je er op komt is mij een raadsel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom snap ik ook niet waarom je dat stelt
Hoop nu, heb broekie al uitquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, ik hoopte al dat ze het item hadden gestopt.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, ik hoopte al dat ze het item hadden gestopt.
Nelom = Excelsiorquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
Het gaat toch om Ajax nu? Maar Ok, De Vrij, Mulder, BMI, Nelom, Clasie, (Vilhena, Achahbar zullen ook snel aansluiten)
Onwetende.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nelom = Excelsior
Clasie = Excelsior
Aansluiten tellen niet hea
Jezus, Nelom en Clasie zijn een jaartje verhuurd achterlijkequote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nelom = Excelsior
Clasie = Excelsior
Doe niet zo dom aub.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nelom = Excelsior
Clasie = Excelsior
Clasie speelt al vanaf 2000 voor Feyenoord.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nelom = Excelsior
Clasie = Excelsior
Ja, tot zn 13equote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Greenpeas het volgende:
BMI speelt nog niet zo lang bij Feyenoord trouwens, heeft jaren bij Spartaan '20 gevoetbald. Net zoals Castaignos.
Wegens geen geld.quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Drenthe wordt nu zelfs bij Feyenoord afgewezen.
Dan kan hij beter naar Emmen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef ShevaJB het volgende:
Drenthe moet gewoon naar de Graafschap gaan ofzo, of Almere
Al maanden geleden.quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Drenthe wordt nu zelfs bij Feyenoord afgewezen.
Als het een fantastische speler was hadden ze daar geen probleem van gemaakt.quote:
Dat is dan ook wel een toppertjequote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, iedereen moest wijken voor Immers.
Oja die slappe albino met die zwaan op zn rugquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, iedereen moest wijken voor Immers.
Had volgens mij ook veel met zijn persoonlijkheid te maken.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een fantastische speler was hadden ze daar geen probleem van gemaakt.
Gewoon een mislukkeling die man.
Gedraagt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te doen? Je komt met achterlijke argumenten en je gedraagd je mongoloïde
zegt iemand met een ui waar een geit uit een logo komtquote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te doen? Je komt met achterlijke argumenten en je gedraagd je mongoloïde
ook ja. Zelfs dat heeft hij niet.quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Had volgens mij ook veel met zijn persoonlijkheid te maken.
...?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
zegt iemand met een ui waar een geit uit een logo komt
Pak 'm aan bastie.quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
waar is jou fcg ui?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik me afvraag.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef DrommelsDrommels het volgende:
van Bommel terug naar Sittard?
Mwa, die keeper had hem makkelijk kunnen wegtrappen, maar hij gleed 3 keer uitquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nee die verdediger oogde lekker
Toch meer de fout van de keeper.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nee die verdediger oogde lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
iWanquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook al worden ze 50x achter elkaar kampioen, ik zal die club nooit serieus nemen.
Inderdaad. Als je het over een kleurloze club hebt...quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook al worden ze 50x achter elkaar kampioen, ik zal die club nooit serieus nemen.
Gelukkig neemt niemand Twente ook serieusquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |