SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar) RIP
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (over-hedge)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie) RIP
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig poep je nog wel de hele dag mijn timeline vol.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft mijn GT weer in de OP gezettevens ben ik er nog gewoon, ik post alleen wat minder
Dolphins cheerleader?quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Die laatste OP-chick blijft toch wel een leukje.
Ja inderdaad, welgeteld 3 tweets vandaag en gisteren en zaterdag en de dagen daarvoor ook al zo idioot veelquote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig poep je nog wel de hele dag mijn timeline vol.
Domme vragen bestaan niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf het alleen niet te posten i.v.m angst om uitgelachen te worden .... voor mijn domheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hier spammen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe kom ik nou me avonddienst door zonder fifa 12 webapp
Atleticoquote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een leuk H2H team?
Picsquote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
Mijn zus heeft net mijn oude iphone kapot gegooid en stond met tranen in haar ogen naast me.
Ik vond het wel grappig
Neequote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pics
Met je kapotte iPhone van je zus!
Van je iPhone met je zus dan?quote:
ik heb vrij morgen en woensdag heel kort naar school en rest van de week party hard vrijquote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/60/1927382.page
Dit klinkt als iets wat ik ga doen maar dan niet morgen
Nee, enkel foto's bekijken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
viespeuk. Je wil mijn zus neuken he
Ja.quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
viespeuk. Je wil mijn zus neuken he
Wat kost 250 euro per uur?quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja.
Zolang het maar leeft en beweegt en niet meer dan 250 per uur kost.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja.
Zolang het maar leeft en beweegt en niet meer dan 250 per uur kost.
Een goede hoer.quote:
We zijn beide goed?quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een goede hoer.
En jij als je eenmaal advocaat bent.
Er zijn overigens wel meer overeenkomsten tussen jou en die goede hoer hoor.
Haha jeetje, laffing oud loutquote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb trouwens in het vorige topic nog de trading tip aangepast
T-mobile onbeperktquote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben alweer over mijn internetbundel heen.![]()
Jij hebt geluk, ik moet morgen naar school en de overige 3 dagen naar een bedrijf om aan een opdracht te werken. Dan ben ik half 6 thuis ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik heb vrij morgen en woensdag heel kort naar school en rest van de week party hard vrij
maak overal pics van dan vieze trollquote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Confetti het volgende:
Choose carefully, once you rename your Club you will not be able to change it unless you purchase a rename unlock from the EAS FC Store.
Soms handig.
Gewoon ziek melden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt geluk, ik moet morgen naar school en de overige 3 dagen naar een bedrijf om aan een opdracht te werken. Dan ben ik half 6 thuis ofzo.
Modderquote:
Nee, gewoon tijdens de pauzes op de web app. Ik probeer voordat het spel uitkomt minstens 100k te hebbenquote:
Ja die ken ikquote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Kent iemand hier Donald Glover aka Childish Gambino? Ik moest lachen om een interview met hem waarin hij vertelt dat hij altijd 'Don' wordt genoemd. Moet je zijn roepnaam en achternaam eens achter elkaar zetten.
Donglover?quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Kent iemand hier Donald Glover aka Childish Gambino? Ik moest lachen om een interview met hem waarin hij vertelt dat hij altijd 'Don' wordt genoemd. Moet je zijn roepnaam en achternaam eens achter elkaar zetten.
Don Gambino, MAFFIAquote:
Hij discard gewoon een free silver pack bij 1:00.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef over_hedge het volgende:
Er zou ook een app komen van de web app. Waar kan je die vinden ?
Hij discardt bijna alles, zelfs Van Houtquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij discard gewoon een free silver pack bij 1:00.
App store neem ik aan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef over_hedge het volgende:
Misschien de Lidl of de Aldi en andere de Marskramer ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef over_hedge het volgende:
Incapptionquote:
Niet zo gekke vraag hoor. In de marketplace zie ik hem niet. Maar soms staan apps wel op een site of zo.quote:
de gewone webapp is nog niet eens uit manquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet zo gekke vraag hoor. In de marketplace zie ik hem niet. Maar soms staan apps wel op een site of zo.
Dus? Zou er wel al een app kunnen zijn. Alleen dat je nog niet er in kan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de gewone webapp is nog niet eens uit man
nou dat is dus niet het geval en er is ook geen releasedatum bekend.quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus? Zou er wel al een app kunnen zijn. Alleen dat je nog niet er in kan.
Oke .tnxsquote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat is dus niet het geval en er is ook geen releasedatum bekend.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die voor Apple dingetjes zou volgens mij gelijktijdig met de webapp of fifa 13 komen... Android later.quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat is dus niet het geval en er is ook geen releasedatum bekend.
Jij bent echt het jongetje van de klas waar ik een hekel aan zou hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
HANSIE HANSIE!!quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
Wie is de gast bij VI? Waterkneus hoop ik eigenlijk
zou kunnen, we gaan het zien. Vraag me wel af of ze er geld voor gaan vragen. EA kennende welquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die voor Apple dingetjes zou volgens mij gelijktijdig met de webapp of fifa 13 komen... Android later.
okequote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt het jongetje van de klas waar ik een hekel aan zou hebben.
Zon betweterig kind ....
Blackmarket *kuch *kuch*quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou kunnen, we gaan het zien. Vraag me wel af of ze er geld voor gaan vragen. EA kennende wel
Jammer. Waterreus zou huilend weglopenquote:
Waterkneusje was gister bij Studio voetbalquote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer. Waterreus zou huilend weglopen
Dit slaat nergens opquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt het jongetje van de klas waar ik een hekel aan zou hebben.
Zon betweterig kind ....
Samen met zijn schreeuwlelijkerd Jan Mulderquote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waterkneusje was gister bij Studio voetbal
Die app wordt gewoon graties johquote:
Aah, jij bent er dus zo een.quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah jij bent er dus zo'n eentje.
Ik durf het niet eens te gaan kijken, zo bang ben ik over wat ze over psv zullen vertellenquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bij VI over PSV gaan zeggen en over het debuut van Buttner. Hopelijk laten ze dat interview na afloop zien maar dat zal wel niet
quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hier maar weer gaan posten aangezien we morgen maar weer eens gaan beginnen.
Wel leuk, op mijn nieuwe Uni, in tilburg, is op de wifi de webapp geblokkeerd, waarom de fuck zou je dat doen
Ik lag weer kromquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bij VI over PSV gaan zeggen en over het debuut van Buttner. Hopelijk laten ze dat interview na afloop zien maar dat zal wel niet
Ik zie Wilfred alweer stuk gaan om die toto, en dat ze dan dat fragment laten zien dat Johan zei dat PSV makkelijk van Utrecht ging winnenquote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens te gaan kijken, zo bang ben ik over wat ze over psv zullen vertellen
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah jij bent er dus zo'n eentje.
Ja, verder is wel echt helemaal niets geblockt, dus ik hoop dat ie het op de een of andere miraculeuze manier vanaf woensdag wel doet.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]lijkt de middelbare school wel joh
very bjutifulquote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik lag weer krom
It was special wen i kom on the pitch
Oh, jij bent zo een ventje..quote:
Hey ik zit ook in Chillburg, samen traden tijdens college?quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hier maar weer gaan posten aangezien we morgen maar weer eens gaan beginnen.
Wel leuk, op mijn nieuwe Uni, in tilburg, is op de wifi de webapp geblokkeerd, waarom de fuck zou je dat doen
Chillburgquote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hey ik zit ook in Chillburg, samen traden tijdens college?
Doe ik ook altijd, niks mis mee toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
Nu op RTL 7
Rechts aanhouden bord van de politie aan en die vent blijft gewoon lekker links rijden en gaat er niet achteraan
Ik zit in het eerste jaar bedrijfseconomiequote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chillburg
Maar ies guut, welke studie doe je?
Ies normal in marocquote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
Nu op RTL 7
Rechts aanhouden bord van de politie aan en die vent blijft gewoon lekker links rijden en gaat er niet achteraan
LOL, ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zit in het eerste jaar bedrijfseconomie
dans*quote:
Ik heb morgen eerst wiskunde en dan microquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
LOL, ik ookwelke collegegroep? Diegene die morgen eerst dat nutteloze uurtje wiskunde heeft en dan micro of andersom?:P
ga je dat wiskunde raadsel nou nog posten?quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb morgen eerst wiskunde en dan micro
En wiskunde ben ik slecht in dus vrees dat ik wel naar dat uurtje moet
Is te moeilijk voor jou duudje.quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je dat wiskunde raadsel nou nog posten?
Nee dat durft hij toch niet. Ga die jongen niet zo opjagen!quote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is te moeilijk voor jou duudje.
Heb hem al opgelostquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ah oke, ik zit in die andere groepquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb morgen eerst wiskunde en dan micro
En wiskunde ben ik slecht in dus vrees dat ik wel naar dat uurtje moet
Wat heb je hiervoor gedaan dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, ik zit in die andere groepIk pik wiskunde over een paar weken op als ik het boek ook eens kan kopen, en de basis heb ik al op wis b, wis d en mijn vorige studie allemaal gehad (calc 1 gehaald
dus doe dit eigenlijk voor niets). Maar ik zit morgen dan bij jou bij Microeconomie, want anders moet ik dus 1 uur wiskunde en dan een uur wachten op mijn WC acc
Technische Bedrijfskunde in Eindhoven. 2 jaar van mijn leven en stufi verneuktquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gedaan dan?
Ik in VIquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
Weer terug van het sporten.
Echt veel zin in Fifa 13 zeg.
Ga eens douchen man, je stinkt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
Weer terug van het sporten.
Echt veel zin in Fifa 13 zeg.
Had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
Kunnen jullie ook nog echt soms samen traden![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht
Kei hard door college naar elkaar roepen: VOOR 5K DAVID LUIZ BINNEN!!!
waarom zou ik jou uitlachenquote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb hem al opgelost
Was uiteindelijk vrij eenvoudig dus nee dat ga ik niet posten om dan hier even uitgelachen te worden door zon dorpsidioot die wiskunde B heeft als jou Kevin ...
Ik kom uit Eindhoven, jaren in Eindhoven doorgebracht zijn nooit verneukt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Technische Bedrijfskunde in Eindhoven. 2 jaar van mijn leven en stufi verneukt
Daar zou die wel niet over beginnen, Hij zou PSV wel gewoon drama noemen, en niet utrecht goed noemen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik in VI
Kijken wat die snor te zeggen heeft over dat 'primitieve' ploegje van Utrecht![]()
Niet douchen bij fitnessquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga eens douchen man, je stinkt.
Doe ik na VIquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga eens douchen man, je stinkt.
Jan 'jullie mogen blij zijn dat jullie 2 uur per week naar mijn ongelimiteerde intelligentie mogen luisteren' Bouwens zal dat vast oke vindenquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht
Utrecht was ook niet echt goed hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar zou die wel niet over beginnen, Hij zou PSV wel gewoon drama noemen, en niet utrecht goed noemen.
Werkte goed als een team.quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Utrecht was ook niet echt goed hoor
Waren kansloos tegen Feyenoord
Lol ik ook (ja Nuenen danquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven, jaren in Eindhoven doorgebracht zijn nooit verneukt.
Wel zonde van je stufi overigens.
quote:
quote:
En je kan beter niet met een man meer spelen want dan win je niet in de eredivisiequote:
Snap jij iets van die stellingen die we moeten insturen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jan 'jullie mogen blij zijn dat jullie 2 uur per week naar mijn ongelimiteerde intelligentie mogen luisteren' Bouwens zal dat vast oke vinden
Ik zeg gewoon YES IK HEB DE BRONZE 5* SKILLER IN EEN PACK!quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht
Beter vertel je de waarheid ipv mij in de maling te nemen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die is te cool voor dit topic.
Inderdaad, Ze dachten dan pakken we 9 man, maar dat is ook een voordeelquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je kan beter niet met een man meer spelen want dan win je niet in de eredivisie
Wellington Silva is de enige bronzen 5* skiller toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon YES IK HEB DE BRONZE 5* SKILLER IN EEN PACK!
Weet niet, gewoon weg.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter vertel je de waarheid ipv mij in de maling te nemen.
Ik ga pas sinds een week naar tilburg uni, zit eerste paar weken in maastricht maar dat beviel me niet zo ...quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol ik ook (ja Nuenen dan) Studentenleven is wel nutteloos daar hoor, zit wel bij een vereniging nog in Eindhoven maar dat stelt verder ook niet heel veel voor
Maar dan zou je zeggen dat ik je wel een keer had moeten zien, we hebben iig dezelfde trein
Nee, hij heeft volgens het Creation Centre maar 3*. Er is een andere uit de nPower League 1quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wellington Silva is de enige bronzen 5* skiller toch?
Dan zeg ik gewoon YES IK HEB C. Ronaldoquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon YES IK HEB DE BRONZE 5* SKILLER IN EEN PACK!
quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft volgens het Creation Centre maar 3*. Er is een andere uit de nPower League 1
Ja dat snap ikquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snap jij iets van die stellingen die we moeten insturen?
Waar moeten die over gaan?
Heb eerste paar college's gemist van die sciene in de praktijk onzin.
Hij heeft iets over drugsquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar heb je die ook niet ingeleverd dan? Dat is wel een probleem
maar je moet gewoon een stelling op de in de collegebesproken shit doen. Ik weet niet waar het over ging want ben vandaag maar een halfuurtje geweest, maar kijk de slides ff door, en die van vorige week over hoe die stelling er ongeveer uit moet zien. Als het dan niet lukt kan ik wel ff helpen morgen ofzo in een dm, als ik die zelf ook ga doen
Of gewoon bij elkaar zitten en over FUT pratenquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar heb je die ook niet ingeleverd dan? Dat is wel een probleem
maar je moet gewoon een stelling op de in de collegebesproken shit doen. Ik weet niet waar het over ging want ben vandaag maar een halfuurtje geweest, maar kijk de slides ff door, en die van vorige week over hoe die stelling er ongeveer uit moet zien. Als het dan niet lukt kan ik wel ff helpen morgen ofzo in een dm, als ik die zelf ook ga doen
Komt 'ie vanavond?!?!quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Ferdii het volgende:
komt die webapp nou vanavond uit? of morgen avond?
Ja ik stuur die docent nog wel ff een mailtje waarom ik de eerste paar gemist heb. Sta ook pas sinds donderdag ofzo officieel ingeschreven dus hij zal het wel begrijpen neem ik aan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke, naja ik zal vanaf woensdag ff kijken of ik iemand zie met de webapp aanquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga pas sinds een week naar tilburg uni, zit eerste paar weken in maastricht maar dat beviel me niet zo ...
Toen ik vorig jaar tijdens stage een IF kreeg die meer dan 100k waard was heb ik me nog ingehouden, als ik Ronaldo ofzo zou krijgen zou ik daar wel moeite mee hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon YES IK HEB C. Ronaldo
En dan ben ik een rijke tatta in FUT ....
En z'n worstenbroodjes.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft iets over drugs
Je herkent Mathijs wel aan zijn luide stem.
Ja ik wist niet dat het moest gaan over de stof van het collegequote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft iets over drugs
Je herkent Mathijs wel aan zijn luide stem.
Snap ik, maar ik zie de humor er wel van in als hij die stellingen gaat bekijken. Weet hij ook meteen wat jij tijdens college doetquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat het moest gaan over de stof van het college
Heb ik vandaag pas begrepen....
Hahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat het moest gaan over de stof van het college
Heb ik vandaag pas begrepen....
The #FUT13 Web App will be available for returning users on Tuesday night (UK time). That's 18th September. We'll announce when it's live.quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
24 uur onze tijd dus. Is dat nou maandag of dinsdag?
Nou ja, ik had een hele goede stelling bedacht ....quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zie de humor er wel van in als hij die stellingen gaat bekijken. Weet hij ook meteen wat jij tijdens college doet
Hij bekijkt die stellingen niet eens, 5 andere leerlingen bekijken die en die raten die danquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zie de humor er wel van in als hij die stellingen gaat bekijken. Weet hij ook meteen wat jij tijdens college doet
Beter doe je iets over FUT dan herken je Timmy Turner en mogelijk andere futters.quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een hele goede stelling bedacht ....
Stelling: Deze stelling moet de beste van de 5 zijn
Argument : Hij is baas.
Maar dat kan nu dus niet meer
Heb je nog steeds een klok op je internetquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Om 0:30 valt mijn internet uit, dus als hij echt vannacht uitkomt dan moet ik maar vroeg eruit morgenochtend
Dus maandag over 24 uur?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
The #FUT13 Web App will be available for returning users on Tuesday night (UK time). That's 18th September. We'll announce when it's live.
Hebben je ouders een tijdslot ingesteld?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Om 0:30 valt mijn internet uit, dus als hij echt vannacht uitkomt dan moet ik maar vroeg eruit morgenochtend
Waarom zou die vannacht al komen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet waar je aan begint bro.quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahahahaha
Maar anders meeten we morgen wel ff bij MicroEconomieOp de beste vriend van mijn broertje na (:')) ken ik toch niemand in die groep, dus dan hoef ik ook niet alleen te zitten
Ik heb ook al bij Stijn in de stad gestudeerd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
What are the odds dat 2 FUTters uit deze reeks in dezelfde stad dezelfde studie volgen
Iemand heeft ingesteld dat om 0:30 het internet uitvalt. Ik denk dat dat komt doordat ik na 12 uur nog op mijn iPod ging kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een klok op je internet?
quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
What are the odds dat 2 FUTters uit deze reeks in dezelfde stad dezelfde studie volgen
quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb ook irl vrienden die het spelen maar die zitten niet in deze reeksquote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja, dus na 0:30 kan ik niet zoveel meer.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hebben je ouders een tijdslot ingesteld?
Als ut niet bevalt ga ik gewoon niet meer naar die groep toequote:
troll.quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook irl vrienden die het spelen maar die zitten niet in deze reeks
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dus na 0:30 kan ik niet zoveel meer.
Dat probleem hebben we dus niet op de Uniquote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
Ojee,
Mathijs en TimmyTurner hebben een date
Op het hbo ontwijk ik altijd de meeste mensen omdat ze mbo hebben gedaan en die niet bijster slim zijn en ik mij dan tijdens de gesprekstof alleen maar loop te ergeren
Daarom volgend jaar naar Groningen, chillen op de uni
Nah, ik weet niet wie dat isquote:
Ze willen jou vast ook wel ontwijken maar dat is nogal lastig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
Ojee,
Op het hbo ontwijk ik altijd de meeste mensen omdat ze mbo hebben gedaan en die niet bijster slim zijn en ik mij dan tijdens de gesprekstof alleen maar loop te ergeren
Wil je dat wat minder gaan doen? Je slaat wartaal uit.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze willen jou vast ook wel ontwijken maar dat is nogal lastig.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook irl vrienden die het spelen maar die zitten niet in deze reeks
negersvallenachterover.gifquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die niet zeker van zichzelf zijn, proberen andere mensen een complex aan te praten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet je het nou zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ook al bij Stijn in de stad gestudeerd.
En hem gezien
En dan zeggen je ouders nog 'Ja VERDOMME DS2 je zit in de nacht gewoon op je iPod!quote:
Ik heb hele slimme vrienden hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het al helemaal niet erg.
quote:
Zelden zo gelachen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hele slimme vrienden hoorMinder erg dan mij. Alhoewel ik hier ook zit te kutten. In het echt ben ik ook niet zo
95% zekerheid.quote:
Ik ben in het echt wel zo, hele tijd de boel treiteren en de boel opstokenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hele slimme vrienden hoorMinder erg dan mij. Alhoewel ik hier ook zit te kutten. In het echt ben ik ook niet zo
Dan ik, wat jij wiltquote:
Haha okquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
95% zekerheid.
En TimmyT morgen tijdens micro is prima hoor, ik heb geen boek bij want heb ik nog niet kunnen kopen en zit waarschijnlijk ergens helemaal achteraan
Zo zitten er ook een aantal bij ons op school.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben in het echt wel zo, hele tijd de boel treiteren en de boel opstoken
Nu twijfel ik toch weer.... het was toch echt een zwarte fiets volgens mij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Jammer dat je weer weg bent.
Hé, ben jij Mathijs? Ik ben TimmyTurner en dit zijn mijn toverfee peetoudersquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
95% zekerheid.
En TimmyT morgen tijdens micro is prima hoor, ik heb geen boek bij want heb ik nog niet kunnen kopen en zit waarschijnlijk ergens helemaal achteraan
Jij geeft hun gewoon een koekie toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zo zitten er ook een aantal bij ons op school.
Ik heb echt geen zwarte fietsquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu twijfel ik toch weer.... het was toch echt een zwarte fiets volgens mij.
Ja, maar wat kan ik er aan doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm... vind je het zelf niet heel kinderachtig, dat tijdslot?
Dude boek moet je sowieso niet meenemenquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
95% zekerheid.
Ik kan via teamviewer dat tijdslot wel even onschadelijke maken voor je.quote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar wat kan ik er aan doen
Ik ben nu 2 weken alleen thuis (waarvan 1 al om is) maar ik moet woensdag, donderdag en vrijdag om 7 uur al eruit dus dan is half 1 wel laat.
Heb ook geen stekeltjesquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met stekeltjes
Hee dat mag niemand weten jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé, ben jij Mathijs? Ik ben TimmyTurner en dit zijn mijn toverfee peetouders
Kalen koppen niet te stoppen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ook geen stekeltjes![]()
Gemillimeterd.
/GJEquote:
Ga gewoon iedereen af, incl de chicks en vraag of ze Mathijs heten. Op zeker dat het de laatste persoon is aan wie je het vraagt, is altijd zoquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude boek moet je sowieso niet meenemenEn je moet ff die code gaan kopen in de studystore, want bij dat boek zit een programma waar je perse op moet voor de 20 procent aan tentamenpunten. Is ook het enige wat ik heb gekocht, boek is namelijk niet te koop.
Maar goede omschrijving verder, zo ga ik je vast vinden
quote:
ROT OP MET JE CLUBSquote:Op maandag 17 september 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
GAAAN... WE NOG CLUBBEN?????? PLZ ANTW NOUUUUHHOHOUHOUUU
[ afbeelding ]
Hier heb ik wat aanquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude boek moet je sowieso niet meenemenEn je moet ff die code gaan kopen in de studystore, want bij dat boek zit een programma waar je perse op moet voor de 20 procent aan tentamenpunten. Is ook het enige wat ik heb gekocht, boek is namelijk niet te koop.
Maar goede omschrijving verder, zo ga ik je vast vinden
natuurlijk is het de laatste, je gaat toch niet nog meer mensen vragen of ze mathijs heten als je hem al hebt gevondenquote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga gewoon iedereen af, incl de chicks en vraag of ze Mathijs heten. Op zeker dat het de laatste persoon is aan wie je het vraagt, is altijd zo
Ik moet er gewoon zelf achter komen hoe ik dat uitschakel en als ze weer terugkomen van vakantie zet ik het weer terugquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan via teamviewer dat tijdslot wel even onschadelijke maken voor je.
Mijne ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan, dankje.
Ja dit is mijn eerste FOK! meet, ik moet me mentaal nog even voorbereiden joh.
Lekker bijdehandquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk is het de laatste, je gaat toch niet nog meer mensen vragen of ze mathijs heten als je hem al hebt gevonden
quote:
Oh jij bent er zo eentje?quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk is het de laatste, je gaat toch niet nog meer mensen vragen of ze mathijs heten als je hem al hebt gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mathijs, pas op dat 'ie je niet getoverd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan, dankje.
Ja dit is mijn eerste FOK! meet, ik moet me mentaal nog even voorbereiden joh.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje?Wil je een foto van Mathijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf? Jij hebt een tijdslot?quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon zelf achter komen hoe ik dat uitschakel en als ze weer terugkomen van vakantie zet ik het weer terug
Ik wil je wel helpen. Zijn je ouders handig met computers?quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon zelf achter komen hoe ik dat uitschakel en als ze weer terugkomen van vakantie zet ik het weer terug
Marcelo is degene die het gisteren echt verneukte hoor, Bouma viel nog wel meequote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
Boumanik heb nu al zin in de duels met Pelle die alles door de lucht wint
Jullie krijgen harde pakkies denk ik. 3-1.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
Boumanik heb nu al zin in de duels met Pelle die alles door de lucht wint
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie krijgen harde pakkies denk ik. 3-1.
Matavz, Ja.quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
BMI trimt iedereen de mat in.
Allemaal negers dus rennen zullen ze wel kunnen ja!quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Matavz, Ja.
Maar als Lens er in staat, is BMI gezien hoor. Depay - Lens - Narsingh en rennen!!!!
Depay is een baasquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Matavz, Ja.
Maar als Lens er in staat, is BMI gezien hoor. Depay - Lens - Narsingh en rennen!!!!
Alle negers moeten terug naar Marokko! Toch marcie216?quote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Allemaal negers dus rennen zullen ze wel kunnen ja!
Ik had silver bundes, prima team hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
En toch is Marcelo de beste kopper van de Eredivisie, en ook nog gold dit jaar. Waarom is Gebre Selassie trouwens gold ipv silver? Ik hoopte dat ik dit jaar eindelijk een keer Bundesligateam kon maken.
No.quote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle negers moeten terug naar Marokko! Toch marcie216?
Inderdaad, goede voetballer. Hoe hij 2x tegen Utrecht 2 man het bos in stuurde. Jammer dat het nog iets te veel showen is. Maar hij gaat tenminste binnendoor en buitenom.quote:
27 tochquote:
Alle goede Bundesliga spelers die silver waren op Chuzzz zijn nu 75 of 76 ratedquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had silver bundes, prima team hoor
Wie!?quote:
Ditquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als 'ie echt vannacht komt hé, dan zet ik mijn wekker morgen 6 uur.
HAHAquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
Tering zeg
Woensdag om 05:45 op staanDinsdag avond trainen. Dus gewoon geen tijd voor de webapp tot woensdag 16:00
#kutleven
OHNEE DAAR GAAT JE CARRIERE, BETER WACHT JE OP FIFA14quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
Tering zeg
Woensdag om 05:45 op staanDinsdag avond trainen. Dus gewoon geen tijd voor de webapp tot woensdag 16:00
#kutleven
HET IS DAT IK FIFA 13 AL GEPREORDERT HEB ANDERS HAD IK DAT INDERDAAD GEDAAN JA!quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OHNEE DAAR GAAT JE CARRIERE, BETER WACHT JE OP FIFA14
quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
Tering zeg
#kutleven
Geef aan mijquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
HET IS DAT IK FIFA 13 AL GEPREORDERT HEB ANDERS HAD IK DAT INDERDAAD GEDAAN JA!
quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
Tering zeg
#kutleven
Ja en dan als een zieke naar huis fietsen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
TOT WOENSDAG 16:00 NIET?
![]()
[ afbeelding ]
Dus heel langzaam?quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja en dan als een zieke naar huis fietsen.
Met wat voor ziekte?quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja en dan als een zieke naar huis fietsen.
net zoals je na vorig jaar naar de uni zou gaanquote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
Ojee,
Nee dat ik thuis kom en zo ziek ben als een hond.quote:
Hondsdol? Rooie hond?quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat ik thuis kom en zo ziek ben als een hond.
Hondsdol denk ik ja!quote:
Privé omstandigheden. Laatste periode waren mijn gedachten ergens anders.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net zoals je na vorig jaar naar de uni zou gaan
Wil je erover praten?quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Privé omstandigheden. Laatste periode waren mijn gedachten ergens anders.
Laat een misplaatste grap maar komen, zo zijn jullie toch.
Niks bijzonders aan, Rijst nooit clubs zien spelen?quote:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Privé omstandigheden. Laatste periode waren mijn gedachten ergens anders.
Laat een misplaatste grap maar komen, zo zijn jullie toch.
Hij stond bijna altijd op doel als ik meedeedquote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niks bijzonders aan, Rijst nooit clubs zien spelen?
Als je even zoekt op het forum dan vind je het wel.quote:
Ik hoef het niet te weten. Maar als jij er over wilt praten, gewoon doen. Lucht op, en volgens mij heb ik dat destijds wel gelezen ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je even zoekt op het forum dan vind je het wel.
Ik heb er genoeg over gepraat en heb geen zin om dat weer te doen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten. Maar als jij er over wilt praten, gewoon doen. Lucht op, en volgens mij heb ik dat destijds wel gelezen ja.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens Matwittz, of hoe je dat schrijft, komen er roze kaartjes in Fut 13
Dan is het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg over gepraat en heb geen zin om dat weer te doen.
interessant voor vdmquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens Matwittz, of hoe je dat schrijft, komen er roze kaartjes in Fut 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |