En dan is dit dus ook niet nodig...quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef MrBaas het volgende:
ik wou 450 bieden maar toen zag ik dat het van apple was
375 geboden
ach hij doet in ieder geval een bodquote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan is dit dus ook niet nodig...
gast er is al 400 geboden...... lijkt me beter om dan hoger te bieden?quote:
Ook genoteerd maar is vooralsnog voor mij niet voldoendequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef fortunafan het volgende:
[..]
gast er is al 400 geboden...... lijkt me beter om dan hoger te bieden?
bij deze: 410 geboden.
Vind 600 te duur dit is tenslotte nu bij verkoof tweedehands. Lijkt me beter om je aan te passen want daalijk is hij niet meer nieuw als d 5 uitkomt zakt de waarde heel zwaar.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:39 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Ook genoteerd maar is vooralsnog voor mij niet voldoende
Klopt, eigenlijk geeft TS het zelf al aan, verkoop omdat er een nieuwe komt oftewel dan daalt de waarde van de vorige versie nog harder.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef fortunafan het volgende:
Dan zit j og redelijk duur. 380 tot 420 is nog redelijk voor 4s, 32 gb. Tweedehands
Heb twee weken geleden de 32 Gb iPhone 4 verkocht van mijn vriendin voor 375 op Marktplaats - en daar kwamen meerdere biedingen van 375 op.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef fortunafan het volgende:
Dan zit j og redelijk duur. 380 tot 420 is nog redelijk voor 4s, 32 gb. Tweedehands
Ja daarom, en bovendiencals nieuw prijs 679 ¤. Is encje verkoopt hem 79¤ goedkoper dan nieuw kies ik persoonlijk liever om hem dan helemaal nieuw te kopen innplv hier supper duur tweedehands kopen! Tweedehands is altijd 30/40/50%. Goedkoper omdat de aanbieder GEEN Winkel is! Dus als ik de topic starter was dan zou ik heelsnel wat veranderen anders is hij na de 5. Niks meer waard.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk geeft TS het zelf al aan, verkoop omdat er een nieuwe komt oftewel dan daalt de waarde van de vorige versie nog harder.
Laten we dan maar concluderen dat jij en ik er niet uit gaan komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ja daarom, en bovendiencals nieuw prijs 679 ¤. Is encje verkoopt hem 79¤ goedkoper dan nieuw kies ik persoonlijk liever om hem dan helemaal nieuw te kopen innplv hier supper duur tweedehands kopen! Tweedehands is altijd 30/40/50%. Goedkoper omdat de aanbieder GEEN Winkel is! Dus als ik de topic starter was dan zou ik heelsnel wat veranderen anders is hij na de 5. Niks meer waard.
denk niet alleen jij en ik, NIEMAND gaat zoveel betalen voor je phone als ze hem ergens anders NIEUW geen beshadigen, geen risio op snel lege accu kunnen kopen....quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Laten we dan maar concluderen dat jij en ik er niet uit gaan komen.
Rustig laten gaan, gewoon paar weekjes wachten en dan kan je genoeg van die dingen kopen. Ik gaf TS een goeie prijs, wil hij er niet op ingaan jammer dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef fortunafan het volgende:
[..]
denk niet alleen jij en ik, NIEMAND gaat zoveel betalen voor je phone als ze hem ergens anders NIEUW geen beshadigen, geen risio op snel lege accu kunnen kopen....
maja, your problem. als de 5 uit is dan daalt de werkelijke tweedehands prijs nog eens met 50%.
ja het is zijn "lost" niet de onze.. als hij zoveel blijft vragen zit hij er nog over 2 jaar mee. en dan is hij nog maar werkelijke 100 euro waard, nu is deze telefoon rond de 300-400 euro. maar ook niet meer want hij is tweedehands... en als je kijkt laten we eerlijk zijn, ik zie deze telefoon voor 600, nieuw staat hij online te koop voor 679... loop jij dan het risico dat binnen de kortste tijd iets kapot gaat aan de telefoon o van deze telefoon de accuduur veel weiniger is?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rustig laten gaan, gewoon paar weekjes wachten en dan kan je genoeg van die dingen kopen. Ik gaf TS een goeie prijs, wil hij er niet op ingaan jammer dan.
Ik verlies helemaal niks - ik heb geen haast en ik verkoop wel meer dingen voor betere prijzen dan hier wordt geboden. Ik voel geen enkele druk om de 4S voor 410 euro te verkopen, ook niet door je verwijzingen naar 30%-50% minder.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef fortunafan het volgende:
[..]
ja het is zijn "lost" niet de onze.. als hij zoveel blijft vragen zit hij er nog over 2 jaar mee. en dan is hij nog maar werkelijke 100 euro waard, nu is deze telefoon rond de 300-400 euro. maar ook niet meer want hij is tweedehands... en als je kijkt laten we eerlijk zijn, ik zie deze telefoon voor 600, nieuw staat hij online te koop voor 679... loop jij dan het risico dat binnen de kortste tijd iets kapot gaat aan de telefoon o van deze telefoon de accuduur veel weiniger is?ik niet dus. dan koop ik hem liever nieuw.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:48 schreef NeedNoUserName het volgende:
Ik stel voor dat we het daarbij laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |