wp xd xdquote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waar de fuck slaat dit op, wat een kansloos ventje ben jij zeg
Dan geloof ik allemaal maar in de hemel!quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in zo iets wil of kan geloven.
Ze willen het niet weten omdat bangquote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in zo iets wil of kan geloven.
Zonder god?quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan geloof ik allemaal maar in de hemel!
Echt een toppertje die god van jou.quote:In het Oude Testament zijn een aantal passages beschreven waarbij God de uitverkoren Israëlieten opriep tot het plegen van genocide op bepaalde bevolkingsgroepen. Een voorbeeld is bij de intocht van het volk Israël in Kanaän, (Jozua 1-13). Daarnaast staat in Deuteronomium 20:16-17 dat de uitroeiing van de "goddeloze" Kaänieten en de Hettieten werd bevolen door de God uit het Oude Testament. Ook in het boek Samuel I 15:3 staat beschreven dat deze God de Israëlieten opriep tot het plegen van genocide op de Amalekieten. Daar de moord op de Kaänieten door God werd bevolen en de Israëlieten slechts zijn opdracht uitvoerden, hoefden zij zich niet schuldig te voelen.[2]
Niet, want dan kom ik Ragboer tegen en hij mag me niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mooizo, wanneer hossels zetten op Utrecht Centraal
Nee, Elk geloof heeft zo zijn eigen dingen, het geen wat ze bijna allemaal gemeen hebben is elkaar uitroeienquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet, want dan kom ik Ragboer tegen en hij mag me niet.
Ik ben god.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonder god?
Klein stukje van een wiki gepikt:
[..]
Echt een toppertje die god van jou.
Hij wil nooit met mij gaan chillen in Utreg als ik het hem vraagquote:
Ah, zo'n typetje die maar wat praat en zijn ouders/school napraat met betrekking tot zijn/haar geloof. Sneu.quote:
Komt alleen maar oorlog van.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, Elk geloof heeft zo zijn eigen dingen, het geen wat ze bijna allemaal gemeen hebben is elkaar uitroeien
double takequote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef AppelCake het volgende:
hot girls we have problems too,
we're just like you except we're hot.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef AppelCake het volgende:
hot girls we have problems too,
we're just like you except we're hot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |