Als je gaat zappen door de aflevering zie je toch zo wat je wel en niet gezien hebtquote:Op maandag 17 september 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen tijdens episode 3 van GoT en nu weet ik niet meer waar ik was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 15:43 schreef Trollscience het volgende:
ik voel me aangesproken door dit TT
Hoi vierkantquote:
Ja natuurlijkquote:
Linkquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een lekker kleurtje![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Ik ben gister in slaap gevallen tijdens episode 3 van GoT en nu weet ik niet meer waar ik was.
[ afbeelding ]
gekkiequote:Op maandag 17 september 2012 16:08 schreef Snowbells het volgende:
Troll een andere link sturen dan de TC
stoerquote:
sexy.quote:
Wel okee. Met jou dan? Al een kamer gevonden?quote:
Ik ben verkoudenquote:Op maandag 17 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel okee. Met jou dan? Al een kamer gevonden?
Wauw snel manquote:Op maandag 17 september 2012 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben verkouden.
1 november woon ik waarschijnlijk in Lelystad
quote:
Wietparkiet, HUMOR HEEFT IE NIETquote:
Uft heeft gejuftquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Wietparkiet, HUMOR HEEFT IE NIET
70 jaar geleden zat er nog iets anders i de ovenquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij mij zit er een pizza in de oven.
quote:Op maandag 17 september 2012 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
70 jaar geleden zat er nog iets anders i de oven
Je bent dom en mooi vergeten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is een 14jarige aandachtshoer
Aandachtshoer -> Forumhoer
Nee maar dat ik het niet meteen doorhad..quote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dom? staat dat in je sig ofzo?
we willen picsquote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Flippiee het volgende:
Appelcake ben je nou een jongen en waarom ben je dan een hoertje? Ik snap het niet.
Een aandachtshoer. DUHHH tss.quote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Flippiee het volgende:
Appelcake ben je nou een jongen en waarom ben je dan een hoertje? Ik snap het niet.
bakkes dikkie dikquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
Apple lijkt me wel wat voor trollie, beiden belgen, beide homo beide man
Maar ik ben 14..quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
Troll prefereert natuurlijk 9-12 jarige
Apple is baas.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
Apple lijkt me wel wat voor trollie, beiden belgen, beide homo beide man
doe narmaalquote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
Troll prefereert natuurlijk 9-12 jarige
Inderdaad, daar moet je voor werken, wekenlang in de SM kelder van DV dan mag je je pas aangesproken voelenquote:
Is zo'n aandachtshoer, dat moeten we niet in dit topicquote:Op maandag 17 september 2012 18:47 schreef Flippiee het volgende:
wat doen we gemeen tegen die appelmeneer
Dat was wel een van de geilste dingen die ik ooit heb meegemaaktquote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moet je voor werken, wekenlang in de SM kelder van DV dan mag je je pas aangesproken voelen
quote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moet je voor werken, wekenlang in de SM kelder van DV dan mag je je pas aangesproken voelen
Anders valt jouw aanwezigheid niet meer op?quote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is zo'n aandachtshoer, dat moeten we niet in dit topic
quote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef Trollscience het volgende:
DV die met puntige zweepjes op je billen slaat
Misschienquote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders valt jouw aanwezigheid niet meer op?
quote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef Trollscience het volgende:
DV die met puntige zweepjes op je billen slaat
Ga wegquote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihi, schattig ventje ben je ook. * Flippiee in wangen knijpt
Mij meneer noemen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:47 schreef Flippiee het volgende:
wat doen we gemeen tegen die appelmeneer
Ik heb dan ook een pedopas, zit wel goed dus schatje.quote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Blijf van mijn wangetjes af, anders zeg ik tegen mijn mama dat jij pedo bent
govverquote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een pedopas, zit wel goed dus schatje.
Is meer Dimensquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
hey appelcake heb je wel eens "twinks" gegoogled lijkt me wel iets voor jou
Ja, want we zijn atheïstenquote:Op maandag 17 september 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag jij van je mama wel vloeken?
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En alleen atheisten mogen vloeken?
Jij vindt het niet kut dat je gelooft in een godswezen die aanstuurt tot het uitmoorden van volkeren die hem niet dienen?quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof.![]()
en nee ik vind het niet kut.
mensen die hun wereldbeelden aan iedereen opdringenquote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt het niet kut dat je gelooft in een godswezen die aanstuurt tot het uitmoorden van volkeren die hem niet dienen?
Oke.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vindt het niet kut dat je gelooft in een godswezen die aanstuurt tot het uitmoorden van volkeren die hem niet dienen?
Oke.
Huisvrouw FLquote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef FL_Freak het volgende:
Hey schatjes, ik ben op de helft van de grote schoonmaak.
Neuk een mier voor mij.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef FL_Freak het volgende:
Hey schatjes, ik ben op de helft van de grote schoonmaak.
De Bijbel wel eens gelezen?quote:
kappenquote:Op maandag 17 september 2012 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Bijbel wel eens gelezen?
In Jozua roept jouw god op tot genocide bij het binnen dringen van Kanaän.
wp xd xdquote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waar de fuck slaat dit op, wat een kansloos ventje ben jij zeg
Dan geloof ik allemaal maar in de hemel!quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in zo iets wil of kan geloven.
Ze willen het niet weten omdat bangquote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in zo iets wil of kan geloven.
Zonder god?quote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan geloof ik allemaal maar in de hemel!
Echt een toppertje die god van jou.quote:In het Oude Testament zijn een aantal passages beschreven waarbij God de uitverkoren Israëlieten opriep tot het plegen van genocide op bepaalde bevolkingsgroepen. Een voorbeeld is bij de intocht van het volk Israël in Kanaän, (Jozua 1-13). Daarnaast staat in Deuteronomium 20:16-17 dat de uitroeiing van de "goddeloze" Kaänieten en de Hettieten werd bevolen door de God uit het Oude Testament. Ook in het boek Samuel I 15:3 staat beschreven dat deze God de Israëlieten opriep tot het plegen van genocide op de Amalekieten. Daar de moord op de Kaänieten door God werd bevolen en de Israëlieten slechts zijn opdracht uitvoerden, hoefden zij zich niet schuldig te voelen.[2]
Niet, want dan kom ik Ragboer tegen en hij mag me niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mooizo, wanneer hossels zetten op Utrecht Centraal
Nee, Elk geloof heeft zo zijn eigen dingen, het geen wat ze bijna allemaal gemeen hebben is elkaar uitroeienquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet, want dan kom ik Ragboer tegen en hij mag me niet.
Ik ben god.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonder god?
Klein stukje van een wiki gepikt:
[..]
Echt een toppertje die god van jou.
Hij wil nooit met mij gaan chillen in Utreg als ik het hem vraagquote:
Ah, zo'n typetje die maar wat praat en zijn ouders/school napraat met betrekking tot zijn/haar geloof. Sneu.quote:
Komt alleen maar oorlog van.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, Elk geloof heeft zo zijn eigen dingen, het geen wat ze bijna allemaal gemeen hebben is elkaar uitroeien
double takequote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef AppelCake het volgende:
hot girls we have problems too,
we're just like you except we're hot.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:11 schreef AppelCake het volgende:
Niet sexy, totaal niet zelfs.quote:Op maandag 17 september 2012 19:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sexy toch?![]()
Beter dan Jenna Rose in ieder geval..
Ik heb al een foto toegevoegd...quote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet sexy, totaal niet zelfs.
Jenna Rose ken ik gelukkig niet
Ja dat ook,maar er zijn ook veel oorlogen die met het geloof te maken hebben denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van geld, olie en het willen van macht ook. Dus?
quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een foto toegevoegd...
Als je ''My Jeans'' van haar hoort ga je echt helemaal door het lint!
Ik ga het niet opzoekenquote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een foto toegevoegd...
Als je ''My Jeans'' van haar hoort ga je echt helemaal door het lint!
Neh.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog altijd beste vrouwelijek youtube-user
goede foto van Tabbyquote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog altijd beste vrouwelijek youtube-user
Rot op met je Engelse kut zinnetjes!quote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef AppelCake het volgende:
i know that i am hot
but textbook perfection really takes a lot
Ja daarom klik ik dus nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is net zoiets als ''friday'' van Rebecca Black..
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Rot op met je Engelse kut zinnetjes!
Vuile aandachtshoer!:(quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.![]()
they see my blonde hair, blue eyes and class
but they don't know i have a really big heart
Mee eens.quote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wij fans moeten in opstand komen tegen al die haters!![]()
tr gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef AppelCake het volgende:
the world needs to open their eyes
and realise
we're not perfect and sometimes we lie
Eens.quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Trollscience het volgende:
appelcake flikker op met je quotes <3
liegen op het internet, 10/10 zou nog eens reportenquote:
9/11 would blow up againquote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
liegen op het internet, 10/10 zou nog eens reporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |