quote:Op maandag 17 september 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de bus
Zometeen nog broodje hete kip eten van gister omnom honger
Maar ik heb wel kwijl dusquote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hete kip eten zonder kwijlbek branden
keel branden
*brrrrrrrrrrrrr*quote:Op maandag 17 september 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb wel kwijl dusniet
stap dan inquote:Op maandag 17 september 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn al 3 bussen voorbij gereden die ik ook had kunnen nemen
lakjes tellen jij!quote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef Mirjam het volgende:
ik was even m'n nagels lakken en BAM TOPIC VOL!3%#@
Ja jonguh, ging hard ineensquote:Op maandag 17 september 2012 15:26 schreef Mirjam het volgende:
ik was even m'n nagels lakken en BAM TOPIC VOL!3%#@
quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wie? Toch niet je hamster??
JULLIEquote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wie? Toch niet je hamster??
Vicieuze cirkelquote:
Germany OPI'squote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg nog 8 pakjes van de birthdaygroup en nog 1swap met germany opi's
jouw ik-ga-niet-meer-swappen gaat ook goed he!quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg nog 8 pakjes van de birthdaygroup en nog 1swap met germany opi's
Dat is nog steeds die ene swap hoor, met die ene swappert, het lijkt veel omdat ik het er altijd over hebquote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw ik-ga-niet-meer-swappen gaat ook goed he!
1 swap is nog steeds meer dan niet meer swappen!quote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nog steeds die ene swap hoor, met die ene swappert, het lijkt veel omdat ik het er altijd over heb
ye maar je moet wel redelijk wat pakketjes sturen, kost dus wel aardig watquote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begrijp die birthdaygroup ook niet helemaal. Je krijgt zooi van een ander voor je verjaardag en je koopt zooi voor hen op hun verjaardag?
Niet per se de verjaardag, je kiest een maand en in die maand krijg je de pakketjes.quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begrijp die birthdaygroup ook niet helemaal. Je krijgt zooi van een ander voor je verjaardag en je koopt zooi voor hen op hun verjaardag?
Als het een grote groep is zeker. En dan is er een minimumbedrag zeker?quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ye maar je moet wel redelijk wat pakketjes sturen, kost dus wel aardig wat
Dus je kiest de eerste maand, krijgt 100 miljoen pakjes en dan laat je nooit meer van je horen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet per se de verjaardag, je kiest een maand en in die maand krijg je de pakketjes.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het een grote groep is zeker. En dan is er een minimumbedrag zeker?
[..]
Dus je kiest de eerste maand, krijgt 100 miljoen pakjes en dan laat je nooit meer van je horen?
ah je hebt er gewoon iemand die niet helemaal goed is tussen zitten dusquote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ja goeden idee.
Nee het budget is $10 en je hebt 12 maanden dus 12 mensen inclusief jezelf, 11 pakketjes sturen. maar ik kreeg dus van iemand DS Glamour + een butter london en ik had haar een a england en 2 catrice +lipstick gegeven dacht ik?
Net zoals hierquote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah je hebt er gewoon iemand die niet helemaal goed is tussen zitten dus
Maar een A England is omgerekend toch al iets van $15?quote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ja goeden idee.
Nee het budget is $10 en je hebt 12 maanden dus 12 mensen inclusief jezelf, 11 pakketjes sturen. maar ik kreeg dus van iemand DS Glamour + een butter london en ik had haar een a england en 2 catrice +lipstick gegeven dacht ik?
Vermoedelijk met die actie gekochtquote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar een A England is omgerekend toch al iets van $15?
Neh zij vindt veel met dusty hunten, dus het is niet alsof ze hem voor 50$ gekocht heeft, maar ze had m wel kunnen verkopenquote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah je hebt er gewoon iemand die niet helemaal goed is tussen zitten dus
En dat heb ik ook al voor 2 komende maanden gedaan, scheelt weer moneysquote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Vermoedelijk met die actie gekocht.
Hebben jullie dan wel een soort van verlanglijstje of is het helemaal vrije invulling wat je voor iemand koopt?quote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat heb ik ook al voor 2 komende maanden gedaan, scheelt weer moneys
Oja, die actie was ik alweer vergetenquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat heb ik ook al voor 2 komende maanden gedaan, scheelt weer moneys
Je kunt een wishlist neerplempen, en je voorkeurenquote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben jullie dan wel een soort van verlanglijstje of is het helemaal vrije invulling wat je voor iemand koopt?
Is er hier iemand wel helemaal goed?quote:
Ik jongeuh!quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is er hier iemand wel helemaal goed?
Ikke!quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is er hier iemand wel helemaal goed?
Neenquote:
Neenquote:
Dan vind ik het gewoon niet leuk om hier te postenquote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen
[..]
Neen![]()
Als je het leuk vind om hier te posten betekent dat automatisch dat je niet helemaal goed bent
quote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan vind ik het gewoon niet leuk om hier te posten![]()
Maar ik doe het toch![]()
Ja ok, dan ben ik ook beetje niet goed
I rest my casequote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan vind ik het gewoon niet leuk om hier te posten![]()
Maar ik doe het toch![]()
Ja ok, dan ben ik ook beetje niet goed
Een watquote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat wij met zijn allen wel een DSM vol krijgen
ipv van DSM-IV-TR een DSM IV-SCquote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
APAquote:Op maandag 17 september 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_of_Mental_Disorders
Aids staat niet in de dsm he?quote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dat moet ook in de dsmquote:
En een aidstoornis?quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aids staat niet in de dsm he?
Ik moest lachenquote:
Nee, met 1 Squote:Op maandag 17 september 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aidsstoornis is dat je op zodanig obsessieve wijze verlangt naar aids dat het dagelijks functioneren wordt belemmerd
Ik ga je opsluiten in de krasschuur van Skjoe...quote:Op maandag 17 september 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Dan heb je het niet denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
EETSTOORNIS!quote:Op maandag 17 september 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
aid stoornis, dan klinkt het alsof er alsnog een s achter aid komt, is dat de grap?
Zal ik het dan maar doen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
aid stoornis, dan klinkt het alsof er alsnog een s achter aid komt, is dat de grap?
Vooral die laatste tweequote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Aidstoornis
Haal het uit elkaar, aid stoornis
Aid spreek je uit als eet
Plak de boel weer aan elkaar, hou van Mss, en lach om de geniale woordgrap.
aid op z'n engels is toch eet als je het uitspreekt?quote:Op maandag 17 september 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik zat aan aid op zn engels te denken
Die doen die t toch niet zoals onsquote:Op maandag 17 september 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
aid op z'n engels is toch eet als je het uitspreekt?
Mag ik een ERMAGERD DERP zijn dan?quote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees is zojuist het eerste vastgestelde geval van DERP volgens de criteria van de dsm-Shjn
ERMAGERD DERP neem je niet, dat krijg je!quote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik een ERMAGERD DERP zijn dan?
Is dat die witte met die zwarte haren die alles tijdens het koken zelf opeet?quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef Mirjam het volgende:
Nigella Lawson kijken als je oplet met eten is niet zo heel handig
Die lekkere chick jaquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die witte met die zwarte haren die alles tijdens het koken zelf opeet?
quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die witte met die zwarte haren die alles tijdens het koken zelf opeet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga donderdag hardlopenIk zou vandaag gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 17 september 2012 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op een docent DIGITAAL erfgoed en zijn website voor bij het vak???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mag ik jullie even wijzen op een docent DIGITAAL erfgoed en zijn website voor bij het vak???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen
吴 曼 迪
Mag ik jullie even wijzen op een docent DIGITAAL erfgoed en zijn website voor bij het vak???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hadden het wel afgemaaktquote:Op maandag 17 september 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is de slechtste website ooitVerbazend dat er geen GIFs en achtergrondmuziek in zit
Inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die hadden het wel afgemaakt
Dat zou gaaf zijn met een emoslingerquote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of dat je cursor iets anders werd ofzo, een slinger sterretjes of weet ik het
Jaaaaaa zo'n bewegende emoslinger elke keer als je je muis beweegtquote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn met een emoslinger
Dude, dat vak moet je echt nemen volgend jaar!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of dat je cursor iets anders werd ofzo, een slinger sterretjes of weet ik het
Boahquote:Op maandag 17 september 2012 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaaaaa zo'n bewegende emoslinger elke keer als je je muis beweegt
Mag ik jullie even wijzen op een docent DIGITAAL erfgoed en zijn website voor bij het vak???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest huilen
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dat was ik al van planquote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude, dat vak moet je echt nemen volgend jaar!!
Er staan ook meerkeuzevragen op die site: leren en een voldoende halen en nooit naar college
Altijd gastvrij die Speesquote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht wie de fuck ben jij, tot ik je username zag
Och, zo raar is het niet, er komt af en toe wat raars binnenvallen hier.quote:
lollerquote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht wie de fuck ben jij, tot ik je username zag
Scheelt me weer een paar euro.quote:
Je nagels hihahoquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eens bedenken wat ik vanavond ga lakken
IK ZEG DOENquote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE IK WILDE MIJN OOGBAL LAKKEN
DIE MOET JE LIKKEN NIET LAKKEN!!!111EINZquote:Op maandag 17 september 2012 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE IK WILDE MIJN OOGBAL LAKKEN
En dan alles weer opnieuw kopen EINZquote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik al mijn lakjes verkopen
HAHA!quote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik al mijn lakjes verkopen
Watermelon rindquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb bij me:
ChG watermelon rind, A england Tristam, OPI Herring problem, Catrice no snow petrol, essence stuck on you en nubar gem
http://www.beautylab.nl/microdelivery-peel-dupe/quote:Laatste tip van vandaag! Ik hoorde net van een lezeres dat de Max Factor Fantasy Fire nagellak – jeweetwel, Unicorn Pee! – nu al te koop is via Bol.com. Als het goed is vanaf volgende maand te koop in de drogisterijen, maar nu dus al online te bestellen voor ¤4,99. Jippie!
No show petrol is mooiquote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb bij me:
ChG watermelon rind, A england Tristam, OPI Herring problem, Catrice no snow petrol, essence stuck on you en nubar gem
Is al uitverkochtquote:Op maandag 17 september 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.beautylab.nl/microdelivery-peel-dupe/
Wat dan?quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe. Vorige week wat shampoo en conditioner gekocht en als ik er nu naar zoek, zie ik hetzelfde overal voor veel duurder staan.
Oeh!!! Zal ik em vanavond opblazenquote:
Tigi catwalk curlesque shampoo en conditioner.quote:
JAAAAquote:Op maandag 17 september 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh!!! Zal ik em vanavond opblazenZoals enen kikker
![]()
Heb wel een groter rietje nodig denk ik....quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Mirjam het volgende:
woehoe, 1,1 kilo eraf(/blije-egopost)
Goei busyquote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Mirjam het volgende:
Da's keigoed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ja, hoe goed is datquote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
SC teruglezen is vermakelijk.
En ik lees dat we een nieuwkomer hebben! Die Nederlands kan typen.
Hoequote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hoe goed is dat![]()
Kom kom, ik nodig alleen fatsoenlijke mensen uit
Gelukig, want ik werd al bang als jij dalijk ook naar New York enzo gaat voor je blog je ook Masjsjsja enzo ging uitnodigenquote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hoe goed is dat![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hoe goed is dat![]()
ja, ik heb al 3 uitnodigingen voor NYC in mijn mailboxquote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukig, want ik werd al bang als jij dalijk ook naar New York enzo gaat voor je blog je ook Masjsjsja enzo ging uitnodigen
Ik loop even een dagje stage.quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Whut? Tjezus, ik doe eens een middag sociaal met mijn zoon
Whut heb jij plots een leven?quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Dat moet je ook niet doehoen.....quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Ik word zo ontzettend verdrietig van mensen die dit nog steeds posten op facebook.quote:Mag ik jullie vragen om iets voor me te doen: Ik blijf graag prive vrienden met jullie. Echter, met de recente veranderingen in FB, kan het publiek nu al onze activiteiten zien op het prikbord. Dit gebeurt wanneer een vriend van ons klikt op "vind ik leuk" en "reageer". Automatisch krijgen ook al hun vrienden onze berichten te zien!!
Helaas kunnen we deze instelling niet zelf wijzigen omdat Faceb...ook het op deze manier heeft geconfigureerd . Dus ik heb jullie hulp nodig. Alleen jullie kunnen dit voor mij doen. Plaats je muis op mijn naam hierboven (niet klikken), er verschijnt er een venster, nu met de muis op "VRIENDEN" gaan staan (ook zonder te klikken), beweeg naar beneden naar "Instellingen", klik hier en er verschijnt een keuzelijstje. VERWIJDER het vinkje bij "REACTIES en VIND-IK-LEUKS" door er op te klikken. Door dit te doen, blijven mijn activiteiten onder mijn vrienden en zullen ze niet meer openbaar worden.
Hartelijk dank! Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord, zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen.
Hoequote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doehoen.....
Moet je de link even delen die ik op facebook heb gepostquote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend verdrietig van mensen die dit nog steeds posten op facebook.
Doe ik al.quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet je de link even delen die ik op facebook heb gepost
quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bambi wat lees ik nou heb je lopen muilen![]()
ik ben ook even onder de steen vandaan hoor
Je kunt toch samen eten?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar heb me vandaag gerealiseerd dat we elkaar ws volgende week pas weer zien, want redelijke volle agenda's die elkaar precies kruisen.En ik heb vandaag nog niks van hem gehoord en dat vind ik stom. Verwend nest dat ik ben.
Ja man, met heel veel dingen!quote:
Oooo das minder jullie hebben beiden drukke agenda's toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar heb me vandaag gerealiseerd dat we elkaar ws volgende week pas weer zien, want redelijke volle agenda's die elkaar precies kruisen.En ik heb vandaag nog niks van hem gehoord en dat vind ik stom. Verwend nest dat ik ben.
En dan denken dat ik dat voor alle duizendmiljoen mensen apart ga zitten doen ook, al zou het waar zijnquote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend verdrietig van mensen die dit nog steeds posten op facebook.
Ontzettend pokkekind...quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
lindy, ik moest welhij kwam telkens de kast uit waar ik hem in opsloot
Mja, ik heb mijn hoop op donderdag voor zijn dispuut gevestigd inderdaad. Voor de rest hebben we niet echt nog opties.quote:
Mja, allebei student met eigen sociaal leven enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oooo das minder jullie hebben beiden drukke agenda's toch?
hihi verliefde Bambi
Sociaal leven wat is dat?quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, allebei student met eigen sociaal leven enzo.
Hihi, volgens mij al wel een beetje ja.
Klinkt wel als een zeer toffen middagquote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, met heel veel dingen!boterkoek bakken en thee met koekjes en een dierentuin van duplo bouwen en die vervolgens duizendmiljoen keer kapotstampen met een (van tante Dico gekregen
) dino endezeau
En dan krijg je nog zo'n teringjongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Jah, was wel gezelligquote:Op maandag 17 september 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt wel als een zeer toffen middag
Thehehe.... Dino...
quote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan krijg je nog zo'n teringjongJah, maar het plan is dat die dan de oudste kan afleiden, als een soort van bliksemafleiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik weer gewoon hele middagen gaan fokken en zulks
3!
Vervelend, dat is het!quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Sociaal leven wat is dat?
schattige Bambi is schattig
Joahhhh, goeden planquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar het plan is dat die dan de oudste kan afleiden, als een soort van bliksemafleider
Kan ik weer gewoon hele middagen gaan fokken en zulks
iK LOLLERDEquote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Ok, ik lig op bed met een zeer pijnlijk en moe lijf, komt lief aanlopen en trekt ineens zijn broek uit. Mijn eerste gedachte: "wth denkt hij wel niet? Écht niet dus he?' maar hij gaat de kattenbak verschonen![]()
(ja, dat moet zonder broek, want de bak hierboven is zo groot dat we die alleen maar onder de douche schoon kunnen maken
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Vandaag gelukkig geen last gehad, vorige week nog dik ontstoken maar het gaat steeds beter. Mag ook wel na 8 wekenquote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hoe is het met jou Puckzzz en je voetje
Duurt lang zeg!quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig geen last gehad, vorige week nog dik ontstoken maar het gaat steeds beter. Mag ook wel na 8 weken
Nagellak!quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Dwyn het volgende:
Ben weer terug van het koekjes bakken.Wat zal ik eens gaan falen?
Een nieuw huis met inloopkast zodat je al je spullen weer kwijt kan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Dwyn het volgende:
Ben weer terug van het koekjes bakken.Wat zal ik eens gaan falen?
Ja, dat lijkt me ook tof.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een nieuw huis met inloopkast zodat je al je spullen weer kwijt kan.
Gievquote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een nieuw huis met inloopkast zodat je al je spullen weer kwijt kan.
De nieuwe A englands!!!quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik wacht op de James Bond collectie
Nee, die vind ik niet leuk helaas!quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
De nieuwe A englands!!!
Ik heb deze maand al 15 nieuwe gefaald
Ik zag ze vanmiddag op je blog inderdaad maar ik vind ze voor mezelf niet zo heel leukquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet leuk helaas!Ik heb wel net de nieuwe models binnen.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en dit is een dochtertje van een kennisje die tegenwoordig in Spanje woont...da is one very LIEF child
Zomg die is lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag gisteren in de stad een mongoloide kind lopen met een t-shirt waar heel groot DOWNLOAD op stond en toen moest ik gnorken![]()
disclaimer
hihihihiquote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zomg die is lief!
Ik zag gisteren in de stad een mongoloide kind lopen met een t-shirt waar heel groot DOWNLOAD op stond en toen moest ik gnorken![]()
Ik hou van hysterische glitterquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zag ze vanmiddag op je blog inderdaad maar ik vind ze voor mezelf niet zo heel leuk
hoe zo?quote:
Ik had een tweet geplaatst van mijn boodschappen en zij reageerden in de trant van, 'dat is zeker gezond!'quote:
Ja dat doe ik sowieso...maar dan heb ik ze nog niet he?quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je mot ze ook niet downloaden, maar in een afspeellijst zetten gup
Serie/film? Gedownload?quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu. Beeld en geluid lopen wéér niet gelijk. Ze beginnen steeds wel gelijk, maar halverwege komt er steeds meer verschil tussen.
quote:
nee, dat is ook helemaal de opzet niet van spotify. Dat is gewoon livestream jukeboxen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat doe ik sowieso...maar dan heb ik ze nog niet he?Ik kan ze dan nog niet branden ofzo toch? Voor in de auto ofzo
Serie, gedownload.quote:
Hoeee?quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met vlc kun je zelf het audio/ beeld regelen in de instellingen. Sneller of langzamer laten gaan. Tot het wel klopt
Oh naja ik heb ooit gehad dat de audio niet goed liep bij een film en dat had ik toen sneller gezet in vlc zodat het wel klopte. Even googlen op audio tracks vlc ofzo? Heb laptop niet aan staan dus kan ook niet even snel kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serie, gedownload.
[..]
Hoeee?Maar de snelheid is wel gelijk heb ik het idee, alleen de timing komt niet overeen.
Viesquote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Durf ik nog een glas nesquick aan?
Je kan de sporen gelijkzetten inderdaad. Dus bij extra: spoorsynchronisatie en klooien maar tot het klopt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja ik heb ooit gehad dat de audio niet goed liep bij een film en dat had ik toen sneller gezet in vlc zodat het wel klopte. Even googlen op audio tracks vlc ofzo? Heb laptop niet aan staan dus kan ook niet even snel kijken
Gevonden!quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan de sporen gelijkzetten inderdaad. Dus bij extra: spoorsynchronisatie en klooien maar tot het klopt.
Gelukkigquote:
Hehehe, dat hoopte mijn schoonzus ookquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Skjoe, nog een week of 15, bij benadering. Eind december sta ik op de kalender, maar het kan ook de tweede week van januari worden. En pfff, ohja, wij zaten laatst al met enige angst naar llerlei van die disney-prinsessenmeuk te kijken. Hopelijk zijn er dan stoerdere poppetjes in. Of helpt het dat ze in maat 62 al in een AC/DC-shirtje en legerbroekjes gehesen wordt
VELLEN GLITTERBOM JONGE!quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang nog tot je roze glitterprinses gaar is?
Mjah.. Ik was zelf ook zo'n meisje. Ik mķest dan allemaal van die roze jurkjes met pofmouwtjes en kant en ruches enzo. En dan keihard janken als ik 'm kapot had getrokken bij het bomen klimmenquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, dat hoopte mijn schoonzus ook
Nee haha, totaal sinds ik bezig ben!quote:
glitterprinsesquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah.. Ik was zelf ook zo'n meisje. Ik mķest dan allemaal van die roze jurkjes met pofmouwtjes en kant en ruches enzo. En dan keihard janken als ik 'm kapot had getrokken bij het bomen klimmen
Uhm... vast wel! Maar ik zou niet weten hoe eigenlijk... ik had een wordpress, en ik wordpress nu nog steeds op mijn .nlquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee haha, totaal sinds ik bezig ben!![]()
Weet jij trouwens of je een .nl adres kan laten doorverwijzen naar blogspot?
Mijn eerst bericht is van eind maart. Daarna is het lang stil geweest. Sinds juli ben ik er actief mee bezig denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... vast wel! Maar ik zou niet weten hoe eigenlijk... ik had een wordpress, en ik wordpress nu nog steeds op mijn .nl
Maar gaaf joh, 1000! Hoe lang ben je nu bezig? En welk statistieken-programma gebruik jij?
Dat is hendigquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef Dwyn het volgende:
Mijn
[..]
Mijn eerst bericht is van eind maart. Daarna is het lang stil geweest. Sinds juli ben ik er actief mee bezig denk ik.
Ik kan de statistieken bij blogspot zelf zien.
[ afbeelding ]
Idem hierquote:Op maandag 17 september 2012 21:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goeden sog vooral! Maar ook erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |