Anabelle, dat is toch die speciale bazooka?quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die perk heb ik
Heb een anabelle en die is fucking nice.
Van een super mutant sniper of nightkin sniper geripped.
Weet niet welke het was
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Anabelle, dat is toch die speciale bazooka?
Inderdaad! Ik gebruik zelf liever geen zware wapens dus ik heb ze verkocht voor veel $$$quote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja
Black mountain is echt leuk om te doen aangezien je een boel heavy weapons krijgt
Is dat die neil??quote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik gebruik zelf liever geen zware wapens dus ik heb ze verkocht voor veel $$$En je kan er ook een companion vinden
Oh die! Nee dat is geen companionquote:Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Van.neills sheck ofzo
Naja ik ga het nu weer spelen, ff kijken
Maar daar is het radiated :/quote:Op zondag 30 september 2012 19:31 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Oh die! Nee dat is geen companionDe echte companion zit vlakbij waar je ook Annabelle gevonden hebt
Meneer de companionquote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Op de plek waar je meneer de companion vind niet heur.
Het is een Ghoul. En hij is Mexicaansquote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Meneer de companionhoe ziet hij eruit? Dsn ga ik zo naar hem opzoek
De enige Ghoul ook met een snorretje...quote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Het is een Ghoul. En hij is Mexicaans
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef numero_uno het volgende:
[..]
De enige Ghoul ook met een snorretje...
Hele gezicht er af maar de snor zit er nog
En welk wapen heeft ie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
InderdaadHij en Desmond zijn de enige Ghouls met haar
Helemaal briljant met z'n Vaquero-outfit erbij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef numero_uno het volgende:
De enige Ghoul ook met een snorretje...
Hele gezicht er af maar de snor zit er nog
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Helemaal briljant met z'n Vaquero-outfit erbij.
Teveel gaten in de weg, geen fietsenmaker, constant geckos tussen de spaken en bloatflies in m'n gezicht; nee lijkt me niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:08 schreef Crocodi1e het volgende:
Trouwens, waarom zijn er geen fietsen in Fallout? Er zijn intacte driewielers dus er zouden ook fietsen moeten zijn toch?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Teveel gaten in de weg, geen fietsenmaker, constant geckos tussen de spaken en bloatflies in m'n gezicht; nee lijkt me niks.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Teveel gaten in de weg, geen fietsenmaker, constant geckos tussen de spaken en bloatflies in m'n gezicht; nee lijkt me niks.
Van die chick van atomic wrangler.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef Crocodi1e het volgende:
Heb net ene Caleb vermoord, die op The Strip stond en zijn hoed is een quest item, aan welke quest zit die verbonden?
Lol, heb de Garrets al lang vermoordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Van die chick van atomic wrangler.
De vrouwlijke helft van de tweeling dus
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Lol, heb de Garrets al lang vermoordDus dat is waarom er geen quest failde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |