Er is nog een sterkere variant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:51 schreef Nestalgie het volgende:
Oke welke autist heeft mother deathclaws bedacht?? Ze zijn zo snel als sonic en zo sterk als hercules...
welke? Alpha male? Die heb ik gekilld met mn holorifle+quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er is nog een sterkere variant.
Legendary Deathclaw.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:56 schreef Nestalgie het volgende:
welke? Alpha male? Die heb ik gekilld met mn holorifle+
Met goede reden. Wil je weten waar je 'm kan vinden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:01 schreef Nestalgie het volgende:
dit liet de grijns van mn smoel verdwijnen
i wanna be prepared, yes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Met goede reden. Wil je weten waar je 'm kan vinden?
Als de gameplay niks voor je is, gewoon op hoe alles in elkaar steekt: de spelwereld, het verhaal, de diepgang van karakters en conversaties.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:43 schreef numero_uno het volgende:
iemand tips waar ik me op moet richten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
dan moet je netjes op hun hoofd richten anders doet het ook niet veel schadequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:21 schreef JimmyJames het volgende:
Deathclaws moet je gewoon met de anti-materiel rifle afknallen vanaf een veilige afstand.
Ja, succes daarmee, in een grot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:21 schreef JimmyJames het volgende:
Deathclaws moet je gewoon met de anti-materiel rifle afknallen vanaf een veilige afstand.
Dan wordt het wel iets lastiger, ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, succes daarmee, in een grot.
Die homo is omringt door nog veel meer homo's, die dan allemaal tegelijk op je afkomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 schreef Nestalgie het volgende:
Anabelle kan die homo wel aan toch/
Gooi eens met een goed wapenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die homo is omringt door nog veel meer homo's, die dan allemaal tegelijk op je afkomen.
Zou een ander wapen kiezen, als ik jou was. I.c.m. een rij (bottlecap)mines.
Ik weet niet wat je hoogste skill is/gekozen perks zijn. Energy weapons/guns?quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zou ze met een kettingzaag te lijf gaan. Mijn favo wapen, ik heb er zeer behoorlijke slachtingen mee aangericht onder verscheidene bevolkingsgroepen
Ik heb alles een beetje gelijk, guns: 60 en energY: ook 60 ben level 29.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hoogste skill is/gekozen perks zijn. Energy weapons/guns?
Sniperrifle + upgrades. Gatling Laser + upgrades/YCS-186.
En een companion erbij, uiteraard.
Out in the open zorgde ik er altijd voor dat ik vanaf een hogere plek op ze neer kon schieten/sniperen. En de Nerd Rage perk heeft mij ook geen windeieren gelegd in krappe locaties met die klootzakkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]als ik te dicht bij bij zo een beest komt slaat hij me bijna meteen neer. Die mother deathclaw slaat me bij meteen dood met een brotherhood of steel armor
Mijn huidige build is 100 Energy weapons en 100 sneak. Ik hou er nooit zo van mijn punten te verspreiden, maar op 2 of 3 zaken maximaliseren voor een andere ervaring.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb alles een beetje gelijk, guns: 60 en energY: ook 60 ben level 29.
En terecht, maar met een redelijk plasma wapen zijn ze niet erg lastigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Out in the open zorgde ik er altijd voor dat ik vanaf een hogere plek op ze neer kon schieten/sniperen. En de Nerd Rage perk heeft mij ook geen windeieren gelegd in krappe locaties met die klootzakken
In New Vegas had ik altijd een pesthekel aan Cazadores trouwens
rank 3quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef The_Substitute het volgende:
Hoe hoog is je Abominable Perk?
Dan doe je dus ook al extra schade. Dan gewoon wapen naar keuze pakken, mines mee, psycho/med-x(slasher) en turbo en gewoon gaan.quote:
Point Lookout vind ik zo geweldigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Mijn huidige build is 100 Energy weapons en 100 sneak. Ik hou er nooit zo van mijn punten te verspreiden, maar op 2 of 3 zaken maximaliseren voor een andere ervaring.
Vanavond maar weer eens een poging wagen op de PS3. Vorige run liep de boel weer eens vast bij het nemen van de boot terug naar de Wasteland vanaf Point Lookout.
Ook wel geinig om die hillbillies daar toe te takelen. Ghoul Reavers zijn wel een pain in the ass.
Gelukkig waren die van een béter niveau, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
Erg jammer dat er voor NV geen DLCs zijn geweest van een dergelijk niveau.
Ja ok maar het hoort nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Maakt het toch juist realistischer?Ze draaien platen van 200+ jaar oud, logisch dat ze stotteren
Ik ben daar volop mee bezig. Alleen ben ik huiverig voor mods e.d. Ik word gek bij het zien van het aantal opties wat aan en uit gezet kan wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zie dat veel mensen Fallout op de console spelen. Zou je deze spellen ook niet een keer op de pc willen spelen? Echt je ervaring word meteen anders met al die mods die je kan gebruiken.
![]()
Ik snap het opzich wel want het is gewoon makkelijk om met een console te spelen. Ik heb zelf ook Fallout 3 en Fallout New Vegas op de 360 grijs gespeeld, maar toen ik het alsnog op de pc ging spelen. Er ging alsnog een wereld voor me open
Ik had NV niet kunnen spelen zonder de sprint modquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zie dat veel mensen Fallout op de console spelen. Zou je deze spellen ook niet een keer op de pc willen spelen? Echt je ervaring word meteen anders met al die mods die je kan gebruiken.
![]()
Ik snap het opzich wel want het is gewoon makkelijk om met een console te spelen. Ik heb zelf ook Fallout 3 en Fallout New Vegas op de 360 grijs gespeeld, maar toen ik het alsnog op de pc ging spelen. Er ging alsnog een wereld voor me open
Ja het is even wennen en kloten met sommige mods, maar persoonlijk vind ik dat wel leuk. Beetje testen in game wat de mod doet, en sommige mods zijn wel echt steengoed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik ben daar volop mee bezig. Alleen ben ik huiverig voor mods e.d. Ik word gek bij het zien van het aantal opties wat aan en uit gezet kan worden![]()
Werkelijk geen flauw idee wat wat doet. Ik ben nu met de FO3 Wanderers Edition aan het klieren.
Ohja dat zit ook nog trouwens in FO3 WE en dat is ook zo geniaal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had NV niet kunnen spelen zonder de sprint mod
Sprinten is wel vet ja! Alleen dingen als "Alternate travel" e.d. Ik zie mijzelf niet op een motor door de wastes crossen eigenlijk. Sowieso vind ik voertuigen niet passen in deze spelwereld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ohja dat zit ook nog trouwens in FO3 WE en dat is ook zo geniaal.Daarom wil ik deze spellen alleen nog maar op pc spelen. Zo'n sprint mod is verdomd handig idd
lijkt me wel gaaf, jammer dat er op de xbox geen mods zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:58 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Sprinten is wel vet ja! Alleen dingen als "Alternate travel" e.d. Ik zie mijzelf niet op een motor door de wastes crossen eigenlijk. Sowieso vind ik voertuigen niet passen in deze spelwereld.
Zo denk ik er dus ook over. Het scheelt dat FO3 singleplayer is, dan is modden nog wel te doen. Fallout zoals het is, is al erg bevredigend.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lijkt me wel gaaf, jammer dat er op de xbox geen mods zijnen ook geen zin om voor een goede pc te sparen.
Vind het zo wel baas genoeg
wat?!?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:18 schreef Crocodi1e het volgende:
Lol, 2000+ pounds aan wapens en op Hardcore nog eens 4000+ pounds aan munitie, daar kom ik de apocalyps wel mee door toch?
[ afbeelding ]
Door te looten en te kopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel spullen ( hoe draag je dat allemaal )
Point Outlook met afstandquote:
Best veel ja maar dat er teveel om op te noemen. http://newvegas.nexusmods.com/mods/searchresults/?cat=77quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Point Outlook met afstand![]()
Ik moet die van NV eigenlijk nog spelenIk ben van plan vanavond OWB te beginnen. Maakt het nog iets uit of mijn character good of evil is? Ik heb namelijk meerdere saves net voor het einde van NV.
Zijn er trouwens nog mods die missies toevoegen?
ik ben een paar uur geleden begonnen met honest hearts ( voor kwartiertje daarna weer gestopt ) maar tot nu toe bevalt het sfeertje me primaquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Point Outlook met afstand![]()
Ik moet die van NV eigenlijk nog spelenIk ben van plan vanavond OWB te beginnen. Maakt het nog iets uit of mijn character good of evil is? Ik heb namelijk meerdere saves net voor het einde van NV.
Zijn er trouwens nog mods die missies toevoegen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
Erg jammer dat er voor NV geen DLCs zijn geweest van een dergelijk niveau.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Ik moet die van NV eigenlijk nog spelen.
hmm weet je zeker dat die robot victor is? want als het hem wel is kan je voor de zekerheid ff een nieuw deel beginnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Onlangs met New Vegas begonnen, maar ik heb een vreemd probleem. Na het aanmaken van mijn karakter ben ik met de vrouw met de hond op gecko's gaan jagen en voor haar wat planten gaan zoeken. Verder niks bijzonders in het dorp gedaan. Onderweg naar het kerkhof kwam ik een dode robot tegen. Nu heb ik met mijn man meegekeken toen hij speelde, en bij hem leeft die robot (Victor ofzo) wel en hij heeft ook een en ander te vertellen.Wat denken jullie, kan ik beter helemaal opnieuw beginnen en kijken of ik dan wel een levende robot aantref? Of is het niet belangrijk dat je met hem praat?
ach je bent niet zo heel ver in de game, dus je hoeft niet veel over te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Er zijn verder geen robots in mijn dorp en zijn schuurtje is onbewoond
Okee, dan begin ik opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |