Ohja dat zit ook nog trouwens in FO3 WE en dat is ook zo geniaal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had NV niet kunnen spelen zonder de sprint mod
Sprinten is wel vet ja! Alleen dingen als "Alternate travel" e.d. Ik zie mijzelf niet op een motor door de wastes crossen eigenlijk. Sowieso vind ik voertuigen niet passen in deze spelwereld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ohja dat zit ook nog trouwens in FO3 WE en dat is ook zo geniaal.Daarom wil ik deze spellen alleen nog maar op pc spelen. Zo'n sprint mod is verdomd handig idd
lijkt me wel gaaf, jammer dat er op de xbox geen mods zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:58 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Sprinten is wel vet ja! Alleen dingen als "Alternate travel" e.d. Ik zie mijzelf niet op een motor door de wastes crossen eigenlijk. Sowieso vind ik voertuigen niet passen in deze spelwereld.
Zo denk ik er dus ook over. Het scheelt dat FO3 singleplayer is, dan is modden nog wel te doen. Fallout zoals het is, is al erg bevredigend.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lijkt me wel gaaf, jammer dat er op de xbox geen mods zijnen ook geen zin om voor een goede pc te sparen.
Vind het zo wel baas genoeg
wat?!?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:18 schreef Crocodi1e het volgende:
Lol, 2000+ pounds aan wapens en op Hardcore nog eens 4000+ pounds aan munitie, daar kom ik de apocalyps wel mee door toch?
[ afbeelding ]
Door te looten en te kopenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel spullen ( hoe draag je dat allemaal )
Point Outlook met afstandquote:
Best veel ja maar dat er teveel om op te noemen. http://newvegas.nexusmods.com/mods/searchresults/?cat=77quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Point Outlook met afstand![]()
Ik moet die van NV eigenlijk nog spelenIk ben van plan vanavond OWB te beginnen. Maakt het nog iets uit of mijn character good of evil is? Ik heb namelijk meerdere saves net voor het einde van NV.
Zijn er trouwens nog mods die missies toevoegen?
ik ben een paar uur geleden begonnen met honest hearts ( voor kwartiertje daarna weer gestopt ) maar tot nu toe bevalt het sfeertje me primaquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Point Outlook met afstand![]()
Ik moet die van NV eigenlijk nog spelenIk ben van plan vanavond OWB te beginnen. Maakt het nog iets uit of mijn character good of evil is? Ik heb namelijk meerdere saves net voor het einde van NV.
Zijn er trouwens nog mods die missies toevoegen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
Erg jammer dat er voor NV geen DLCs zijn geweest van een dergelijk niveau.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Ik moet die van NV eigenlijk nog spelen.
hmm weet je zeker dat die robot victor is? want als het hem wel is kan je voor de zekerheid ff een nieuw deel beginnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Onlangs met New Vegas begonnen, maar ik heb een vreemd probleem. Na het aanmaken van mijn karakter ben ik met de vrouw met de hond op gecko's gaan jagen en voor haar wat planten gaan zoeken. Verder niks bijzonders in het dorp gedaan. Onderweg naar het kerkhof kwam ik een dode robot tegen. Nu heb ik met mijn man meegekeken toen hij speelde, en bij hem leeft die robot (Victor ofzo) wel en hij heeft ook een en ander te vertellen.Wat denken jullie, kan ik beter helemaal opnieuw beginnen en kijken of ik dan wel een levende robot aantref? Of is het niet belangrijk dat je met hem praat?
ach je bent niet zo heel ver in de game, dus je hoeft niet veel over te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Er zijn verder geen robots in mijn dorp en zijn schuurtje is onbewoond
Okee, dan begin ik opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |