Voor die appels kun je tweedehands nog steeds een hoop vragen ja. Maar qua software maakt een 4 of een 5 niks uit. Alleen zullen er op die 4s en 5 wat functies zitten die op de 4 niet zitten (Siri bv) dus die kun je dan niet gebruiken. Maar verder zijn ze toch wel redelijk hetzelfde volgens mij jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat is exact wat ik hoopte te horenen neuh, sloom is denk ik ook relatief met dit soort toestellen (als is mijn Galaxy S 1 wel teringsloom en ook nog eens teringinstabiel), maar wat dat aangaat is appel gewoon wat meer toekomstproof zeg maar. De software wordt nog lang ondersteund en zulks, dat is echt zoveel fijner.. Ik had deze nog geen jaar toen samsung stopte met het ondersteunen van de software, ik voel(de) me enorm genaaid.
Ahw, sterktequote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon ballon
Mijn ouwe kat is deaudMaar hij is wel 22 geworden, dat dan weer wel :-)
Mijn parkietjes heetten vroeger allemaal Bobbyquote:Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn guppies heetten ooit allemaal Bello
Ja dat lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bizar idee dat ik nog niet eens een puber was toen we het beest kregen, dat mijn middelste nu bijna zo oud is als ik toen was
Ik moet ergens een heel boek over mijn camera hebben, maar dat heb ik laatst gezocht, en ik kan het nergens meer vindenquote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer het boekje van deze lezen zodat ik scherpere foto's maak![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon ballon
Mijn ouwe kat is deaudMaar hij is wel 22 geworden, dat dan weer wel :-)
Mehehquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet ergens een heel boek over mijn camera hebben, maar dat heb ik laatst gezocht, en ik kan het nergens meer vinden![]()
![]()
Ja, dat is zo raar dan, dat er ineens geen kad meer is..quote:Op maandag 17 september 2012 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij was wel echt aan z`n end hoor, was duidelijk de weg kwijt de laatste tijd. Ik ben blij voor het beest dat het klaar isWel kaal als ik nu bij m`n ouders kom en hij staat me niet op te wachten bij de voordeur.
Dafuq? Het is een hamsterquote:Agh. Is zijn tijd dan toch gekomen.. Koester de mooie herrineringen mascha.. Sterkte xxx
bij ons werden hamsters aan de slang gevoerdquote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hamster overlijdt toch niet? Die gaat toch gewoon dood?
It's the CIIIIRCLE of LLIIIFFFEEEEquote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
bij ons werden hamsters aan de slang gevoerd
Hij moet vanavond weer aan het werkquote:Op maandag 17 september 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haai schaar!
Hoe is het met jou en Wim?
Oh, dat is wel echt bout...quote:Op maandag 17 september 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij moet vanavond weer aan het werk.
Maar beetje jammer is dat zijn gedrag erg vervelend wordt voor m'n ouders..
Hij reageert zo hyper op andere honden en wil soms ook ineens tegen mensen aanspringen.. Hij heeft gisteren weer bijna m'n vader van de fiets getrokken en ze worden er steeds nerveuzer voor om hem uit te laten. Ik kan er zelf wel mee omgaan, hoe irritant ook, maar m'n ouders moeten hem ook kunnen opvangen.
Dus ga vanavond aan de trainer vragen of die misschien een gedragsdeskundige ofzo kan aanraden, weet anders ook niet wat ik ermee moet
Hamsterweken zijn voorbij toch. Nu hebben ze 100bonusaanbiedingen voor 4 weken en wekelijkse aanbiedingenquote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef Dwyn het volgende:
Even kijken wat er deze week te hamsteren is.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hamsterweken zijn voorbij toch. Nu hebben ze 100bonusaanbiedingen voor 4 weken en wekelijkse aanbiedingen
Zou heel goed kunnen. Hij doet het bij mij ook beter. Ziet mij natuurlijk ook veel meer.quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt bout...
Zou het ook niet zo zijn dat Wim bij je ouders meer los gaat omdat ie merkt dat ze steeds zenuwachtiger worden?
Gedragsdeskundige is misschien wel een idee ja...
Welke app gebruik jij? Ik de calorieteller. Vind 'm erg fijnquote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Dwyn het volgende:
Vandaag weer eens een poging doen om het voedingslogboek op mijn telefoon bij te houden.
Ik heb ook de calorieteller. Ik vind ook het scannen van de barcodes erg handigquote:Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Welke app gebruik jij? Ik de calorieteller. Vind 'm erg fijn
Ik vond het een goeden woordgrap ivm Masja's grote verlies.quote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef Dwyn het volgende:
Even kijken wat er deze week te hamsteren is.
Was een onbedoelde ja.quote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond het een goeden woordgrap ivm Masja's grote verlies.
Maar dat was niet de bedoeling dus?
Waar?quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
Wat zie je toch af en toe een blogs voorbij komen![]()
ik hou zo van http://simply-polish.blogspot.nl/quote:Op maandag 17 september 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
Wat zie je toch af en toe een blogs voorbij komen![]()
yups! Ook hendig om te weten dat hetgeen op de verpakking vaak niet helemaal correct isquote:Op maandag 17 september 2012 12:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook de calorieteller. Ik vind ook het scannen van de barcodes erg handig
WAT IS DEZEquote:Op maandag 17 september 2012 12:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hou zo van http://simply-polish.blogspot.nl/
Ja dat snap ik ook niet inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yups! Ook hendig om te weten dat hetgeen op de verpakking vaak niet helemaal correct is![]()
Ik snap alleen de week kalender niet zo. Volgens dat ding verbruik ik meer dan dat ik eetEn ik geloof niet dat ik met 10 uur rusten meer dan 1000 calorieën verbrand
Ik zal het wel verkeerd begrijpen....
Wat op de verpakking staat klopt toch wel maar wat in de calorieteller staat klopt soms niet?quote:Op maandag 17 september 2012 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yups! Ook hendig om te weten dat hetgeen op de verpakking vaak niet helemaal correct is![]()
Ik snap alleen de week kalender niet zo. Volgens dat ding verbruik ik meer dan dat ik eetEn ik geloof niet dat ik met 10 uur rusten meer dan 1000 calorieën verbrand
Ik zal het wel verkeerd begrijpen....
quote:Op maandag 17 september 2012 12:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon letterlijk dat je voor goeien swatches maar naar Scrangie moet gaan. Lollerquote:Op maandag 17 september 2012 12:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jawelquote:Op maandag 17 september 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar gaan wij t niet meer over hebben
Watquote:Op maandag 17 september 2012 12:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zegt gewoon letterlijk dat je voor goeien swatches maar naar Scrangie moet gaan. Loller.
"Helaas scheen de zon niet toen ik de swatch maakte dus zijn de glitters moeilijk te zien. Maar mocht je de glitters in het flesje willen zien kan je nog even bij Scrangie kijken."quote:
quote:Omdat mijn swatchdoekjes op beginnen te raken, ik heb nog iets van 4 pakken liggen, dan hoor ik je denken, ja maar dat is toch meer dan zat? Dat hangt er vanaf als ik veel te revieuwen heb dan kan er in een avond een half pakje er door heen gaan en geloof me ik gebruik het hele doekje dus niet de helft ofzo.
Billendoekjes?!quote:Op maandag 17 september 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze heeft het over billendoekjes trouwens
swatches eraf poetsen blijkbaar.. En als ze nog maar 4 pakjes heeft gaat ze zich zorgen maken want bijna opquote:
Ik heb heul geen PM gehad jonguhquote:Op maandag 17 september 2012 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy ik stuur je zo thuis ff de lijst voor swapdoos, ik dacht waarom reageer je niet op PM en nu zie ik hem niet eens tussen verzonden items staan?
LIN CHICKIEEEEEEquote:
Nee ik stuur hem vanavond ff dan kan ik alles klaar maken want dan kan hij woensdag op de busquote:Op maandag 17 september 2012 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen PM gehad jonguh
Ik vond je al een bietje traag zo
Maar is goed joh, ik zie m wel verschijnen, geen haast
Is goed babequote:Op maandag 17 september 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik stuur hem vanavond ff dan kan ik alles klaar maken want dan kan hij woensdag op de bus
Oeh, dan kan ik dinsdag ook even spieken!quote:Op maandag 17 september 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik stuur hem vanavond ff dan kan ik alles klaar maken want dan kan hij woensdag op de bus
Zeer goeiquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik dinsdag ook even spieken!
Gaan jullie nog op pad?quote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeer goeivrijdag buurtbbq en was echt retegezellig! Bier bbq borrels dit dat alles :p verder eik lekker aan het genieten van de verkansie
hoest met jou? Lekker druk met je blog zag ik
Dat is goed om te horen chick! En naar Europapark, dikke poep!quote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeer goeivrijdag buurtbbq en was echt retegezellig! Bier bbq borrels dit dat alles :p verder eik lekker aan het genieten van de verkansie
hoest met jou? Lekker druk met je blog zag ik
Dat zouden wij als teamuitje gaan doenquote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
Wat zijn er matige programma's op tv op maandagmorgen.
Koeknuffelen
Ik zou een koffer met wieltjes aanraden danquote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet wel een groten tas meenemen. Ik moet én de koffert en de kadders jatten.
Dafuqquote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zouden wij als teamuitje gaan doen.
2 of 3 daagjes naar europapark en dan dagje welness in de buurt van rotterdamquote:
Ohja goeien!quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou een koffer met wieltjes aanraden dan
Mag je ook zeker trots op zijn. Hij gaat echt goedquote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen chick! En naar Europapark, dikke poep!![]()
Ja, goed, alleen al 4 dagen ziek... maar extra tijd dus om aan mijnen blog te werken en hij is echt lekker aan het groeienIk ben stiekem een beetje trots op mezelf
Wat doet europapark?quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 of 3 daagjes naar europapark en dan dagje welness in de buurt van rotterdam
quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zouden wij als teamuitje gaan doen.
Grootste pretpark in europa jongeuhquote:
OHJA!!! Dat wilde ik nog zeggen: Ik kan voor een dagje welness Thermen Goirle echt heel erg aanraden!! Ze zijn daar net klaar met de verbouwing, alles is er lekker ruim, fris, groot en ze hebben goeden voedsel, omnomnomnomnomquote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 of 3 daagjes naar europapark en dan dagje welness in de buurt van rotterdam
Dat weet ik toch heul nietquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grootste pretpark in europa jongeuh
quote:Op maandag 17 september 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mag je ook zeker trots op zijn. Hij gaat echt goed![]()
Maar je bent ook altijd heel duidelijk met allesquote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen chick! En naar Europapark, dikke poep!![]()
Ja, goed, alleen al 4 dagen ziek... maar extra tijd dus om aan mijnen blog te werken en hij is echt lekker aan het groeienIk ben stiekem een beetje trots op mezelf
DM LEEG LOPEN!!!!quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet![]()
Maar ik zie Duitsland! SHOPPEN!![]()
![]()
nee?
quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je bent ook altijd heel duidelijk met allesvond ik ook altijd als je hier een filmpje van een look postte.
En je skills zijn natuurlijk amaaaaazing!
oeh gaan we ook even checken thxquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OHJA!!! Dat wilde ik nog zeggen: Ik kan voor een dagje welness Thermen Goirle echt heel erg aanraden!! Ze zijn daar net klaar met de verbouwing, alles is er lekker ruim, fris, groot en ze hebben goeden voedsel, omnomnomnomnom
daarom maar niet voorgesteldquote:
Jongeuh je bent wel eckt goei meidquote:Op maandag 17 september 2012 12:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dat valt ook wel weer mee, maar wel heel lief, thanx!!
Welcomequote:Op maandag 17 september 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
oeh gaan we ook even checken thx
Nee, serieus, alweer??quote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die slides op internet hebben staan, laat de site er nou eens 50% van de tijd uit liggen. Hoe moeilijk is het om een usbstick te gebruiken!
quote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh je bent wel eckt goei meidvorige keer kreeg ik compliment over mijn ooglook en toen raadde ik je blog aan voor tips en looks
quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg ook veul complimenten over mijn vlecht Lin!
Nu moet je wel ook een video maken met een tip hoe je weer beter kan wordenquote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, visitekaartjes maken!
Kan ik straks wel effe doen. Ziek zijn is niet zo erg met een blog, alles kan vanaf de bank
Mix ALL the munt en eucalyptus!quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu moet je wel ook een video maken met een tip hoe je weer beter kan wordenEen of ander mengels verzinnen wat je op moet eten of op je gezicht moet smeren
Goeden tip!quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu moet je wel ook een video maken met een tip hoe je weer beter kan wordenEen of ander mengels verzinnen wat je op moet eten of op je gezicht moet smeren
Dan gewoon de tip alcohol zuivert, dus velen alcohol drinken?quote:Op maandag 17 september 2012 13:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tip!
Maar oplossing voor alles is toch al knoflook eten
Goeden tip!quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan gewoon de tip alcohol zuivert, dus velen alcohol drinken?
Alcohol is lekkerderquote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond chloor een beteren tip
Lin moet je even kijken wat beide onder unieke bezoekers verstaan.. Soms is alleen een sessie uniek en wordt die bezoeker als ie weer terug komt opnieuw geteld.. een andere keer wordt er naar het ip adres gekeken en wordt de bezoeker dus maar 1 keer als 'uniek' geteld, ongeacht het aantal keren dat ie op je site komtquote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Wie heeft er verstand van websitestatistieken??
Er zit echt een kloof van 50 unieke bezoekers ofzo tussen mijn wordpress-stats-plugin en google analytics... vage shit..
Heb nu analytics wel anders ingesteld, eens kijken wat ie vanavond doet...
Jep, ik snap m, thanx! Ik zal er eens even naar kijken! Al maken ze beide ook wel onderscheid in bezoekers en unieke bezoekers.. Ik ga het eens even opzoeken, dankjequote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lin moet je even kijken wat beide onder unieke bezoekers verstaan.. Soms is alleen een sessie uniek en wordt die bezoeker als ie weer terug komt opnieuw geteld.. een andere keer wordt er naar het ip adres gekeken en wordt de bezoeker dus maar 1 keer als 'uniek' geteld, ongeacht het aantal keren dat ie op je site komt
als je begrijpt wat ik bedoel
Ik kreeg ook eens zo'n brief. Lijkt me wel handig, kunnen ze alle slangen op mn schoot gooien en me dan aan de trekhaak hangen. Superdeluxe aanhangwagen jongehquote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik kreeg een brief in de bus of ik bij de vrijwillige brandweer wilde, want ik kan de kazerne binnen 4 minuten bereiken haha.
Moet alleen beschikken over een goede conditie dus ik val meteen al af
ja, met je hand zo half op het randjequote:Op maandag 17 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
Haat aan onderaan op een bladzijde moeten schrijven
Ja, hello krampquote:Op maandag 17 september 2012 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, met je hand zo half op het randje
En als je dan bewusteloze mensen moet opvangen kun je die zo over je schoot heen hangenquote:Op maandag 17 september 2012 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kreeg ook eens zo'n brief. Lijkt me wel handig, kunnen ze alle slangen op mn schoot gooien en me dan aan de trekhaak hangen. Superdeluxe aanhangwagen jongeh
Precies! Geniaal al zeg ik het zelf :-)quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, hello kramp
[..]
En als je dan bewusteloze mensen moet opvangen kun je die zo over je schoot heen hangen
Meteen aanmeldenquote:Op maandag 17 september 2012 13:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Precies! Geniaal al zeg ik het zelf :-)
Hier sluit ik me helemaal bij aan Lin!quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je bent ook altijd heel duidelijk met allesvond ik ook altijd als je hier een filmpje van een look postte.
En je skills zijn natuurlijk amaaaaazing!
Ik was m'n haar nu met de CO-methode, duurt lang jongequote:
Ja, normaal gingen we ieder jaar ook 1 dag naar een pretpark (echt duizend keer in de Efteling geweest hierdoorquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Herkenbaarheid op fb.![]()
Als ik jullie toch niet had
CO methode?quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was m'n haar nu met de CO-methode, duurt lang jonge
Heb in die tijd wel de douche schoongemaakt
Disney!quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, normaal gingen we ieder jaar ook 1 dag naar een pretpark (echt duizend keer in de Efteling geweest hierdoor).
En ik wilde altijd naar Disney en wonder boven wonder vond mijn opa dat best als ik het zou regelen. Alleen vond de ene helft van de familie het niet waard om naar Parijs te rijden
Conditioner onlyquote:
Dat was ook mijn eerste associatie haha!quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
Koolstofmonoxide is gevaarlijk jonge!
I like do live dangerouslyquote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
Koolstofmonoxide is gevaarlijk jonge!
Oeh jaloers ben ik! Ik hou van Disneyquote:
Ik nog nooitquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben 1 keer in Disneyland geweest, toen ik 10 was
Ik ben erg benieuwd. We gaan met Peter Langhout dus ik hoop dat ik niet zes uur in een bus zit met gillende kinderen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh jaloers ben ik! Ik hou van DisneyDe hele sfeer in dat park, geweldig. Loop daar altijd de gehele dag met een big smile op mijn gezicht rond
Precies. Conditioner lang in laten trekken (wat ik doe: erin gooien, opsteken. Tanden poetsen, benen scheren, lijf poetsen, rug scrubben, douche poetsenquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan geen shampoo dus? En hoe lang moet dan de conditioner intrekken?
Dat je zegmaar een uur eerder op moet om je haren te wassen? ').quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies. Conditioner lang in laten trekken (wat ik doe: erin gooien, opsteken. Tanden poetsen, benen scheren, lijf poetsen, rug scrubben, douche poetsen) en dan lang eruit spoelen
Ik doe altijd wel eerst shampoo. Dan conditioner of masker op onderste helft van het haar. Daarna heel jouw routine. Behalve douche poetsenquote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies. Conditioner lang in laten trekken (wat ik doe: erin gooien, opsteken. Tanden poetsen, benen scheren, lijf poetsen, rug scrubben, douche poetsen) en dan lang eruit spoelen
Dat duurt echt langquote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd. We gaan met Peter Langhout dus ik hoop dat ik niet zes uur in een bus zit met gillende kinderen.
Dat je dus goed planned wanneer je gaat haren wassenquote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je zegmaar een uur eerder op moet om je haren te wassen? ').
Ik gooi de conditioner dus ook op m'n hoofdhuid, echt om te wassen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel eerst shampoo. Dan conditioner of masker op onderste helft van het haar. Daarna heel jouw routine. Behalve douche poetsenDan uitspoelen
![]()
Wil je de shampoo helemaal afzweren of is dit gewoon iets tussendoor?
Ja, ik weet het. De rest van de familie stapt dus in Zwolle op en met een beetje geluk rijdt diezelfde bus naar mij toe in Arnhem, anders zien we elkaar pas op dat verzamelpunt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat duurt echt langje moet sowieso 1x stoppen en dan spreek ik vanuit Zuid Limburg dus weet niet hoe het zit met de reistijd van het midden in NL.
Laatste keer was ik ook met de bus, 1 dag. In de ochtend heel vroeg vertrokken, om kwart over 5 ofzoiets. En we waren daar om half 11 en dan weer om 20u vertrekken.
Was toen echt super mooi weer alleen was het daardoor ook heel druk met mensen uit de buurt. Zijn maar in 4 dingen geweest
Ben zelfs een keer met de C1000 als personeelsuitje naar Disney geweestDat was echt fantastisch.
Wordt je haar daar dan juist niet extra vet van? Ik lees juist altijd dat je vooral niet de conditioner op je hoofdhuid moet gebruiken om die reden..quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je dus goed planned wanneer je gaat haren wassen. Ik doe het 's avonds, of op een vrije dag
[..]
Ik gooi de conditioner dus ook op m'n hoofdhuid, echt om te wassen.
Dit is mijn poging om te kijken of m'n hoofdhuid erop vooruit gaat. Ik werd gek van de schilfers en de jeuk
Dat is als je ook shampoo gebruikt, als je conditioner gebruikt om het te wassen doe je dat op een hele andere manierquote:Op maandag 17 september 2012 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wordt je haar daar dan juist niet extra vet van? Ik lees juist altijd dat je vooral niet de conditioner op je hoofdhuid moet gebruiken om die reden..
quote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, dan moet je toch ook conditioner hebben zonder siliconen enzo, toch?
Ik doe altijd iets van serum in m'n punten, heb nu spul van Lush.quote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
Als ik een masker of wat dan ook gebruik kan ik helemaal niets meer met mijn haarZal dan ook door de siliconen komen zeker? Heb er geen verstand van maar moet het nu soms inderdaad in mijn punten gebruiken.
Mijn haar is nu net op een lengte dat de vettigheid de punten niet meer raakt en dan gaan ze splijten of wat dan ook. Had ik eerst nooit last van
Misschien begin volgende maand weer eens naar de kapper. Alweer bijna 4 maanden geleden en begon weer kleurverschil te zien boven op mijn hoofd.
Ik wil eigenlijk ook weer naar de kapper want ik zie uitgroei en die glinstert hier en daarquote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
Als ik een masker of wat dan ook gebruik kan ik helemaal niets meer met mijn haarZal dan ook door de siliconen komen zeker? Heb er geen verstand van maar moet het nu soms inderdaad in mijn punten gebruiken.
Mijn haar is nu net op een lengte dat de vettigheid de punten niet meer raakt en dan gaan ze splijten of wat dan ook. Had ik eerst nooit last van
Misschien begin volgende maand weer eens naar de kapper. Alweer bijna 4 maanden geleden en begon weer kleurverschil te zien boven op mijn hoofd.
Ik gebruik de pure zijde van biosilk, is ook lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe altijd iets van serum in m'n punten, heb nu spul van Lush.
Hmm, moet eens kijken hoeveel punten ik bij de kapper heb. Als ik 500 punten heb mag ik een product van Redken uitzoeken.quote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe altijd iets van serum in m'n punten, heb nu spul van Lush.
Dat heb ik met m'n kruidvat-punten.. Heb er al veel te veelquote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm, moet eens kijken hoeveel punten ik bij de kapper heb. Als ik 500 punten heb mag ik een product van Redken uitzoeken.
Aan de andere kant betekent dat ook dat ik ¤500,- daar heb uitgegeven en dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten![]()
Ja precies, maar ik gebruik wel mijn 20% studentenkortingquote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook weer naar de kapper want ik zie uitgroei en die glinstert hier en daarMaar is volgens mij nog helemaal niet zo lang geleden en te vaak gaan is duur
Lichter moet juist meestel geverfd worden volgens mijquote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
Ik wil mijn haar graag lichter hebben, maar ik wil niet verven. Mijn haar is daar de vorige keer zo kapot van gegaan, dat was niet fantastisch.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
En werken die ook met 1 punt per euro of hoe?
Klopt, daarom gaat het hem ook niet worden. Ik heb een paar jaar geleden een donkere spoeling gehad, en die bleef te goed zitten. Toen heb ik met veel highlights mijn haar terug moeten kleuren. Dat is nu 2,5 jaar geleden en dat is nog steeds aan het uitgroeien, het geblondeerde haar gaat zo snel kapot.quote:Op maandag 17 september 2012 13:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lichter moet juist meestel geverfd worden volgens mijWant ik wilde eerst ook mijn haar echt verven, maar dat werd mij afgeraden omdat ik toch voor een donkerdere kleur ging.
Ze wilde mijn haar eigenlijk alleen verven als ik grijs zou zijn of als ik een lichtere kleur zou willen.
Morgenquote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand naar Duitsland?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Echt? Kom je bij een DM in de buurt?
Sure, zolang het geen 300 flessen douchegel zijn ofzo, want ik moet het meesjouwenquote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zou je misschien wat voor mij mee willen nemen?
Een stuk of 6 conditioners, een shampoo en twee haarolie?quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sure, zolang het geen 300 flessen douchegel zijn ofzo, want ik moet het meesjouwen
Oh laat maar dan.quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tot de auto that is, dus 2 flessen ofzo kan nog wel
Kenners?quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef Beije het volgende:
Beije meldt zich present! Nieuw hier, maar volgens de kenners mag ik deze sc niet missen
Hallonquote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef Beije het volgende:
Beije meldt zich present! Nieuw hier, maar volgens de kenners mag ik deze sc niet missen
Dan wil ik eerst kijken hoe ver de auto staat en of we tussendoor er nog langs kunnen gaan om spullen te dumpen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een stuk of 6 conditioners, een shampoo en twee haarolie?
Heyquote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef Beije het volgende:
Halloquote:
Jottem, ze is nog leuk ook! Het is geen whoop, of hoe heette die andere doos nouquote:
Ja, maar ik heb geen auto dus dan moet ik met de ICE en ICE is vrij duur. Ik zit al te kijken voor volgende week of er dan nog goedkope tijden zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je woont toch zelf dichtbij de grens?
Discoquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem, ze is nog leuk ook! Het is geen whoop, of hoe heette die andere doos nou
Ahhh, een beginnerquote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef Beije het volgende:
[..]
Hallo![]()
En oh, qua nagellakliefhebber zit het goed. Ik heb ze zojuist geteld: 146 schoon aan de haak!
Jonguh, ik wist toch heul niet wanneer ze zou komen!! JONGUH!quote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, wat ben jij een slekte matige autistenbegeleider jonge, je hoort het toch eerst in drievoud aan te kondigen als je nieuwe mensen introduceert!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee just kidding, maar altijd nieuwe mensen laten weten wat ze kunnen verwachten![]()
![]()
Oh mehquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen auto dus dan moet ik met de ICE en omdat ICE is vrij duur. Ik zit al te kijken voor volgende week of er dan nog goedkope tijden zijn.
Ik leuk? Nee joh! Wacht maar tot ik mijn autistische wederhelft naar buiten laat komenquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem, ze is nog leuk ook! Het is geen whoop, of hoe heette die andere doos nou
Iets met een paard toch?quote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zienquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stashpics?quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef Beije het volgende:
[..]
Hallo![]()
En oh, qua nagellakliefhebber zit het goed. Ik heb ze zojuist geteld: 146 schoon aan de haak!
Muhaha, ik vond mezelf met 146 lakjes best volleerd, maar het kan dus nog erger? Of beter, het is maar hoe je het bekijktquote:
Ik wil wel iets voor je meenemen hoor, ik ben er tochquote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen auto dus dan moet ik met de ICE en ICE is vrij duur. Ik zit al te kijken voor volgende week of er dan nog goedkope tijden zijn.
Autistenquote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik leuk? Nee joh! Wacht maar tot ik mijn autistische wederhelft naar buiten laat komen
Dan ga je maar met Nagelschaartje in een hoekje zitten, jullie vinden elkaar vast aardig danquote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik leuk? Nee joh! Wacht maar tot ik mijn autistische wederhelft naar buiten laat komen
Ik ben heul geen kneus jonguh.quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh, enne... Beije, we zijn hier allemaal mongolen en makeren allemaal wel iets![]()
Welkom bij de kneuzenclub
Een treinkaartje kost mij minimaal 18 euro op de meeste ongunstige tijdenquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel iets voor je meenemen hoor, ik ben er toch![]()
Alleen weet ik niet of het dan de moeite is met verzendkosten erbij.
PM anders even wat je wilt hebben, mochten we nou een autostop maken na de DM omdat ik zelf 100 miljoen flessen koop, dan kan ik het altijd nog meenemen
Lekker samen scharen krassen!quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ga je maar met Nagelschaartje in een hoekje zitten, jullie vinden elkaar vast aardig dan
ZOMG ER VLIEGT EEN VLIEGTUIG OVER IK DENK DAT IK DOOD GAquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
OMG FLASHBACKS NAAR DIE DOOS MET DIE PONY
Ik zal later even een foto maken. Ik ben 30, woon aan de kust (geen reet aan, alleen maar chique poezen, geen volk met zelfspot) met mijn man, kater en soon to come extra kater. Compleet make-up verslaafd en daarom ook bloggende.quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Stashpics?
Maar vertel eens wat meer over jezelf! Naam, leeftijd, cupmaat enzulks.
Dat!!!11!! Behalve dat ik geen planningskills heb; maar goedquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kneus jonguh.
HOE HEETTE DIE NOUquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
OMG FLASHBACKS NAAR DIE DOOS MET DIE PONY
IS JE PAKKET UIT HONGKONG ER AL?quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG ER VLIEGT EEN VLIEGTUIG OVER IK DENK DAT IK DOOD GA
o nee dat was Whoop![]()
ZOMG KIEK MIJ EEN GOEDE MATIGEN SPELFOUT MAKEN
roskerairirieiisiaia iets... achtigsquote:
MIJN PAKKETJE UIT HONGKONG IS ER EERDER DAN EEN PKKETJE UIT ENGELAND WAT IS DEZEquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG ER VLIEGT EEN VLIEGTUIG OVER IK DENK DAT IK DOOD GA
o nee dat was Whoop![]()
ZOMG KIEK MIJ EEN GOEDE MATIGEN SPELFOUT MAKEN
Leuk! Linkje naar je blog? Oh en poussenquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik zal later even een foto maken. Ik ben 30, woon aan de kust (geen reet aan, alleen maar chique poezen, geen volk met zelfspot) met mijn man, kater en soon to come extra kater. Compleet make-up verslaafd en daarom ook bloggende.
Mehequote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
IS JE PAKKET UIT HONGKONG ER AL?
Waar aan de kust?quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik zal later even een foto maken. Ik ben 30, woon aan de kust (geen reet aan, alleen maar chique poezen, geen volk met zelfspot) met mijn man, kater en soon to come extra kater. Compleet make-up verslaafd en daarom ook bloggende.
Heul welquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kneus jonguh.
Ok en ik kan niet lezenquote:
That's what she said!quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef Beije het volgende:
OMG jongens, ik voel een verslaving aan komen! Jullie gaan hard en zijn grappig, precies zoals ik het graag zie
Niemand behalvequote:
Nerdwijkquote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar aan de kust?
en cupmaat?
Zie m'n uitzonderingquote:
Alleen als je dat smecksy rokje aanhebt whaojaaaquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen als je dat smecksy rokje aanhebt whaojaaa![]()
Bij elken post een pic van jou in et rokje
Ermahgerd Nerdwijk!quote:Op maandag 17 september 2012 14:17 schreef Beije het volgende:
[..]
Nerdwijk
Cupmaat groot en zuidelijk
quote:
Hallonquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef Beije het volgende:
[..]
Laten we je dan volledig inwijden: Wat is je autistenscore en je cupmaat en mag priem aan je tetten zittenquote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef Beije het volgende:
OMG jongens, ik voel een verslaving aan komen! Jullie gaan hard en zijn grappig, precies zoals ik het graag zie
O kut ja, snel even stom doen!quote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kut, helemaal vergeten,
Jongens we zijn een kliek, wij nemen heul geen nieuwe mensen aan!
Kut zeg
Vergeet het koffie/thee, bier/wijn, friet/patat-schema niet!quote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laten we je dan volledig inwijden: Wat is je autistenscore en je cupmaat en mag priem aan je tetten zitten
IK WIL OOK IN NERDWIJK WONENquote:Op maandag 17 september 2012 14:17 schreef Beije het volgende:
[..]
Nerdwijk
Cupmaat groot en zuidelijk
Owjah en dat !!quote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet het koffie/thee, bier/wijn, friet/patat-schema niet!
Klinkt als een goeden plek voor jou.quote:
zoals dat hoort bij een goede matigen autistquote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah en dat !!
En met 'grote' cup hebben we niks. Ik wil cijfers en letters jongeuh
Oh ja, kak, ik moest nog m'n werkplan afmaken.quote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
En ik denken dat ik vandaag echt goed ging leren en alles. Blijkt de SC weer tot leven gekomen is.
Zo schiet het natuurlijk niet op he mensen
Zie t als kindersurprise, ti s een verrassing wat er in zit jonge!quote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En met 'grote' cup hebben we niks. Ik wil cijfers en letters jongeuh
Nerdwijk is alleen leuk als je houdt van mensen zonder humor en namaakvolkquote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goeden plek voor jou.
Precies, je moet niet alles meteen willen weten. Je mag best aan mn tetten zitten heur!quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zie t als kindersurprise, ti s een verrassing wat er in zit jonge!
quote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik de 19 topic-geboden posten?
Jup ! Deze moet je in 3 talen vanbuiten kunnen opdreunen; ten alle tijde; wanneer dit gevraagd wordt door 1 van de vaste sc'ersquote:Op maandag 17 september 2012 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik de 19 topic-geboden posten?
Ja maar nerdquote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef Beije het volgende:
[..]
Nerdwijk is alleen leuk als je houdt van mensen zonder humor en namaakvolk
Mss moet 4 even lezenquote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
De 19 SHJNSC-geboden
1. Gij zult maximaal 3 posts per minuut plaatsen om het tempo hanteerbaar te maken
2. Gij zal niet praten over kinderen, trouwen, afvallen, beautyblogs en het leven in het algemeen
3. Gij zult geen emoslingers plaatsen voor Masja, want die passen niet in een bericht (en zie ook regel 2)
4: Gij zult geen lapo plaatsen indien gij Spees heet
5: Gij zult niet zeggen dat gij in bad gaat
6: Gij zult niet zeggen dat gij geen bad heeft of dat gij een bad wilt als iemand toch zegt dat zij in bad gaat.
7: Gij zult beamen dat Nobuys kansloos zijn.
9. Gij zult enkel medeleven uiten door middel van 'krachtsterretjes voor iedereen die het nodig heeft'-posts
11. Gij zult geen 'ik verwonder mij over...' posts plaatsen
12. Gij Dat is privé
13. EINZ!!11!
15. Revieuw
16. klau
17. Garp
18. LIJKEN WASSEN
19. Wie unnen eckten baas
Misschien moet je hem zelf wat beter lezenquote:
O waitquote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien moet je hem zelf wat beter lezen
En Beije weet het geheime wapen tegen Priem nog nietquote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Kijk uit met wat je tegen Priem zegt, ze laat je tieten nooit meer los.....
Bwehehehequote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien moet je hem zelf wat beter lezen
quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Beije weet het geheime wapen tegen Priem nog niet
IK SLUIT JE OP IN DE KRASSCHUUR JONGEUHquote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Beije weet het geheime wapen tegen Priem nog niet
PAS OP ANDERS VERTEL IK HET!quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK SLUIT JE OP IN DE KRASSCHUUR JONGEUH
Heb familie in noordwijk wonen, maar ik wil er alleen wonen als t nerdwijk heet :<quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef Beije het volgende:
[..]
Nerdwijk is alleen leuk als je houdt van mensen zonder humor en namaakvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |