Voor die appels kun je tweedehands nog steeds een hoop vragen ja. Maar qua software maakt een 4 of een 5 niks uit. Alleen zullen er op die 4s en 5 wat functies zitten die op de 4 niet zitten (Siri bv) dus die kun je dan niet gebruiken. Maar verder zijn ze toch wel redelijk hetzelfde volgens mij jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat is exact wat ik hoopte te horenen neuh, sloom is denk ik ook relatief met dit soort toestellen (als is mijn Galaxy S 1 wel teringsloom en ook nog eens teringinstabiel), maar wat dat aangaat is appel gewoon wat meer toekomstproof zeg maar. De software wordt nog lang ondersteund en zulks, dat is echt zoveel fijner.. Ik had deze nog geen jaar toen samsung stopte met het ondersteunen van de software, ik voel(de) me enorm genaaid.
Ahw, sterktequote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon ballon
Mijn ouwe kat is deaudMaar hij is wel 22 geworden, dat dan weer wel :-)
Mijn parkietjes heetten vroeger allemaal Bobbyquote:Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn guppies heetten ooit allemaal Bello
Ja dat lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bizar idee dat ik nog niet eens een puber was toen we het beest kregen, dat mijn middelste nu bijna zo oud is als ik toen was
Ik moet ergens een heel boek over mijn camera hebben, maar dat heb ik laatst gezocht, en ik kan het nergens meer vindenquote:Op maandag 17 september 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer het boekje van deze lezen zodat ik scherpere foto's maak![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon ballon
Mijn ouwe kat is deaudMaar hij is wel 22 geworden, dat dan weer wel :-)
Mehehquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet ergens een heel boek over mijn camera hebben, maar dat heb ik laatst gezocht, en ik kan het nergens meer vinden![]()
![]()
Ja, dat is zo raar dan, dat er ineens geen kad meer is..quote:Op maandag 17 september 2012 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij was wel echt aan z`n end hoor, was duidelijk de weg kwijt de laatste tijd. Ik ben blij voor het beest dat het klaar isWel kaal als ik nu bij m`n ouders kom en hij staat me niet op te wachten bij de voordeur.
Dafuq? Het is een hamsterquote:Agh. Is zijn tijd dan toch gekomen.. Koester de mooie herrineringen mascha.. Sterkte xxx
bij ons werden hamsters aan de slang gevoerdquote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hamster overlijdt toch niet? Die gaat toch gewoon dood?
It's the CIIIIRCLE of LLIIIFFFEEEEquote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
bij ons werden hamsters aan de slang gevoerd
Hij moet vanavond weer aan het werkquote:Op maandag 17 september 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haai schaar!
Hoe is het met jou en Wim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |