Ouwe zak!quote:
Onzin.quote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
Tis ook al 13 jaar oud. Toen was de gemiddelde FOK!ker nog bezig snachts droog te blijven.
Nee joh, toen was de gemiddelde FOK!ker al flink bezig maar wist niet waar ie het aan af moest drogenquote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
Tis ook al 13 jaar oud. Toen was de gemiddelde FOK!ker nog bezig snachts droog te blijven.
METALFROST!!!quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee joh, toen was de gemiddelde FOK!ker al flink bezig maar wist niet waar ie het aan af moest drogen
Ik trek vreemd publiek aanquote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
METALFROST!!!GIJ ZIJT GEOIEN USER!
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee joh, toen was de bovengemiddelde FOK!ker al flink bezig maar wist niet waar ie het aan af moest drogen
Een carburateurquote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef LangeJan het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoe een carburateur een heel biermerk om zeep kon helpen. In Nederland dan.
Ik niet. Maar zoop toen zeker weten geen alcohol vrij bier!!quote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
Dan kun je inderdaad beter water drinken.quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zoop toen zeker weten geen alcohol vrij bier!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |