"Funktioneel naakt" krijgt vooralsnog alleen maar goede recensies:
quote:
De NRC
Theo Maassen was een paar jaar op de cabaretpodia afwezig. Na een razendsnelle start nam hij gas terug. Maar nu is hij er weer, en beter dan ooit.
quote:
AD
Functioneel Naakt is niet alleen een van zijn beste, maar ook een van zijn somberste voorstellingen.
quote:Het decor bestaat dit jaar uit een tafel met daarop een blikje cola. Ik ben erg benieuwd.
De Volkskrant
In tegenstelling tot zijn vriend, generatie-, provincie-, en stijlgenoot Hans Teeuwen, die momenteel als een woeste kunstschaatser louter pirouettes draait en een beetje uitgepraat lijkt, heeft Theo Maassen de sprong voorwaarts gemaakt.
Heeft iemand hem al gezien?
* Gutteguttegut wil iedereen waarschuwen die op de eerste rijen zitten i.v.m. "het" blikje cola
quote:yup, ik, paar maanden geleden in het Luxor in R'damn; ik moet zeggen, het was een erg leuke show en vooral met dat blikje kun je lachen
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:39 schreef MeneerTim het volgende:Het decor bestaat dit jaar uit een tafel met daarop een blikje cola. Ik ben erg benieuwd.
Heeft iemand hem al gezien?
aanrader!
P.S.
Vraagje: weet iemand hoe het stukje muziek heet dat gedraaid wordt als de show teneinde is? (aannemende dat dit overal hetzelfde is)
MK
quote:ik ben geen fan van hem, maar ga wel ff kijken...
Op dinsdag 30 december 2003 12:11 schreef Patch het volgende:
Aanstaande zaterdag 20:27u op NL 3 "Funktioneel Naakt" van Theo Maassen tot 22:00u
quote:Ja das mooi kut, dan is ook darten erop
Op dinsdag 30 december 2003 12:11 schreef Patch het volgende:
Aanstaande zaterdag 20:27u op NL 3 "Funktioneel Naakt" van Theo Maassen tot 22:00u
Zeker wel goed genoeg om dadelijk op tv te kijken.
maar kan niet ontkennen dat ik toch wel gelachen heb
quote:ruwe pit...
Op zaterdag 3 januari 2004 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de show best leuk, wil graag meer van hem zien
Iemand een idee wanneer de herhaling wordt uitgezonden????
Toch lekker dat hij niet de clown uithangt en probeert a la andre van duin met flauwe grappen mensen aan het lachen te maken, maar dat hij het tempert met karakter en tegelijkertijd zijn kritiek op de mens.
Om maar een vergelijking te maken; ik vond 'm stukken beter dan de oudejaarsconference van L&J.
quote:alleen jammer dat de vara nooit de complete show uitzend
Op zondag 4 januari 2004 01:25 schreef Thomas B. het volgende:
kvond em erg leuk
kep em opgenomen op dvd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |