Maar waar was die dan? Welke stad en welk stadsdeel?quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Je gaat toch geen 400 euro voor een bezemkast betalen?
Zoveel betaalde ik nog niet eens voor mijn kamers van 20m2
400 euro, inclusief? en ook al inclusief, echt waanzin om zo'n prijs te vragen voor zo'n kamer in oost.quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Herstel: er zit nog een woonkamer bij van ook 6m2.
Er wordt 400 euro gevraagd.
Midden in het centrum van het mooie Deventerquote:Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Maar waar was die dan? Welke stad en welk stadsdeel?
Als ik jou was ging ik nog even terug naar school, 4x6=24quote:Op zondag 16 september 2012 19:09 schreef danzazlol het volgende:
Slaapkamer, keuken, woonkamer nog een woonkamer.
4x6=toch 18m2?
Er is een woonkamer! Drie kamers van elk 6m2, een daarvan is gedeeld. Feitelijk dus zo'n 2*6 + 0,5*6 = 15m2.quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Midden in het centrum van het mooie Deventer
[..]
Als ik jou was ging ik nog even terug naar school, 4x6=24
Kijk, niks tegen Deventer, het is naar mijn weten een mooie stad, maar het verklaart een hoop. In Amsterdam moet je niet aankomen met jouw eisen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Midden in het centrum van het mooie Deventer
Ik weet dat Deventer anders is dan Amsterdam. Maar mijn zusje heeft wel op kamers gewoond in Amsterdam en zij betaalde ook geen 400 euro voor een bezemkast hoorquote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Kijk, niks tegen Deventer, het is naar mijn weten een mooie stad, maar het verklaart een hoop. In Amsterdam moet je niet aankomen met jouw eisen.
Er zijn verschillen, uiteraard. Toch zul je in Amsterdam, ongeacht de grootte, weinig vinden voor minder dan 350.quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet dat Deventer anders is dan Amsterdam. Maar mijn zusje heeft wel op kamers gewoond in Amsterdam en zij betaalde ook geen 400 euro voor een bezemkast hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |