Enquote:
Scott wie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:21 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
EnSimon. Te gekke gast!
Zak speelt overigens niet mee. Hij heeft een peesontsteking. Tijdens de Europese tour wordt hij vervangen door Scott Devours.
We gaan het meemakenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Devours. Goeie drummer. Speelde al eerder in Roger Daltrey's band in 2009 en 2011.
[ afbeelding ]
staat dit ergens online?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef Peter88Online het volgende:
Ik had van Mojo dit tijdschema doorgekregen:
18.30u Deuren open
19.45u Vintage Trouble
20.15u Pauze/change over
20.45u The Who
23.00u Verwacht einde concert
Let op: dit tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken door de artiesten.
Nee, maar ik had even gemaild met de vraag naar het Ziggo Dome zelf. En dit gaven zij als antwoord.quote:
ah, thx.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:25 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Nee, maar ik had even gemaild met de vraag naar het Ziggo Dome zelf. En dit gaven zij als antwoord.
ook vinyl singles?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef div-er het volgende:
Hallo, ik ben normal actief in andere fora van FOK, maar wil hier nu een berichtje achterlaten.
Ik heb een enorme collectie cd's van The Who/PT/RD/KM uit een nalatenschap. Teveel voor mijzelf. Materiaal voor de echte fans. Zijn hier liefhebbers die willen weten wat ik op korte termijn in de verkoop ga gooien? Zo ja, DM mij je emailadres, dan krijg je binnenkort een lijstje.
En voor iedereen die morgen naar A'dam afreist, have fun! Lijkt me echt een fantastisch concert.
Nee helaas, enkel cd's. Maar daar zitten ook promo's tussen, en bootlegs, en nog veel meer.quote:
Pfff zijn vader was ook al ziek toen zijn bandje Nederland aandeedquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:21 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
EnSimon. Te gekke gast!
Zak speelt overigens niet mee. Hij heeft een peesontsteking. Tijdens de Europese tour wordt hij vervangen door Scott Devours.
Heb er ook zin inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:00 schreef Braddie het volgende:
We vertrekken morgen rond 4 uur!
Ik ken eigenlijk niet veel van Quadrophenia (Bellboy/The Real Me/Love Reign on me) maar het is gewoon fantastisch om ze live te zien, en ze geven een super show.
HEB ER ZIN IN![]()
Snel "Quadrophenia" op repeat zetten en de nummers in je hoofd laten nestelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:00 schreef Braddie het volgende:
Ik ken eigenlijk niet veel van Quadrophenia (Bellboy/The Real Me/Love Reign on me)
Ja, dat doen we in de autoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Snel "Quadrophenia" op repeat zetten en de nummers in je hoofd laten nestelen.
Wel een beetje een pretentieuze en saaie plaat. Ik loop gewoon om een uurtje of 10 binnen, voor de lekkere hits.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Snel "Quadrophenia" op repeat zetten en de nummers in je hoofd laten nestelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |