Ik had geen idee, maar ze doen het bij Ziggodome vaker:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik zag... ik hoop dat er toch staplaatsen zijn, maar ik ben bang dat ze het vol gaan gooien met stoelen idd. Nou ja, we zien het morgen wel, hopelijk kan ik wat goede kaarten te pakken krijgen
Achter middenin dus maar zien te voorkomen inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had geen idee, maar ze doen het bij Ziggodome vaker:
[ afbeelding ]
Ik zie daar trouwens ook een stel stoelen waar je echt niet terecht moet komen.![]()
Er komen inderdaad ook nog 10% servicekosten bovenop. Want voor een duur kaartje moet de ticketboer meer moeite doen dan voor een goedkoper kaartje, vandaar dat het middels een percentage gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef PimD het volgende:
Mijn hemel, 75 euro voor een goede zitplek. Plus servicekosten enzo ben je 85 euro kwijt. Quadrophenia is een van m'n favoriete albums ooit, maar dit soort bedragen voor een concert durven te vragen...
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef Peter88Online het volgende:
Ik sta nu in de virtuele wachtrij
Niet handig dat ze het tegelijkertijd met System of the Down en North Sea Jazz in de verkoop doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart, Ticketservice is ook helemaal overbelast
Tja, planning is ontwikkelpunt van zequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Niet handig dat ze het tegelijkertijd met System of the Down en North Sea Jazz in de verkoop doen.
B is volgens mij nog beter, heb de plattegrond niet helemaal in het hoofd zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Gert het volgende:
Dat ging verrassend simpel. Bij ticketservice was er om 09:50 al een wachtrij. Paar keer ververst. Toen even na tienen even via livenation geprobeerd en ik kon meteen doorlopen. Eerste keer kreeg ik kaarten van A aangeboden, ik druk op nogmaals zoeken en krijg vak B. Perfect!
Oh dat is toch wel netjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Gert het volgende:
Dat ging verrassend simpel. Bij ticketservice was er om 09:50 al een wachtrij. Paar keer ververst. Toen even na tienen even via livenation geprobeerd en ik kon meteen doorlopen. Eerste keer kreeg ik kaarten van A aangeboden, ik druk op nogmaals zoeken en krijg vak B. Perfect!
[ afbeelding ]
Ik had verwacht dat dit vak wel uitverkocht zou zijn vanwege de presale via die fanclub. Blijkbaar hebben die ook geen duizenden leden meer. Of ze hebben een ander vak toegewezen gekregen.quote:
Moet zeggen dat nu ik even kijk naar hoe snel de verkoop gaat, vind ik altijd wel even leuk om te kijken. Op het veld is alles volgens mij uitverkocht en de eerste ring ook bijna.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dit vak wel uitverkocht zou zijn vanwege de presale via die fanclub. Blijkbaar hebben die ook geen duizenden leden meer. Of ze hebben een ander vak toegewezen gekregen.
Heb ook even een paar opties geprobeerd. Er zijn nog veel vakken beschikbaar. ABC lukt niet meer maar de vakken daar achter nog wel, en er zijn ook nog prima vakken op de eerste ring.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Moet zeggen dat nu ik even kijk naar hoe snel de verkoop gaat, vind ik altijd wel even leuk om te kijken. Op het veld is alles volgens mij uitverkocht en de eerste ring ook bijna.
Toen bij Mark Knopfler was alles binnen 5 dagen redelijk uitverkocht (op paar klote plekken na), dat moet The Who toch wel kunnen winnen
Ooh oke, had het ook steeksproefgewijs even gecontroleerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ook even een paar opties geprobeerd. Er zijn nog veel vakken beschikbaar. ABC lukt niet meer maar de rij erachter nog wel, en er zijn ook nog prima vakken op de eerste ring.
103 is een mooi vak, g-b.
Die sluit ik nooit af. Als je in de voorwaarden leest wanneer er uitgekeerd wordt.. de kans op zo'n ernstige gebeurtenis is gelukkig niet zo groot, en mocht het toch gebeuren dan heb ik wel wat anders aan mijn hoofd. Het ticket verpats ik dan wel of ik geef het weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ooh oke, had het ook steeksproefgewijs even gecontroleerd, vind het wel altijd erg duur. Hebben jullie ook nog zo'n annuleringsverzekering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |