quote:Ok, ik wil geen flamewar starten ofzo
quote:De klacht moge duidelijk zijn: mensen die zeiken op Apple zijn LOSERS!!
Geld boeit mij niet. Ik betaal graag meer voor beterquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef FruitenCo het volgende:
1. De gemeenschap er om heen.
2. De Prijs.
De kwaliteit is echter subliem. Ik betaal graag voor kwaliteit. Heb je ooit al eens iets van Apple gekocht? Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Rezania het volgende:
Het beleid van Apple is trouwens heel erg gesloten. Dan liever Windows en Android met wat vrijheid.
Dit altijd.quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Michielos het volgende:
Kunnen jullie geen Apple betalen ofzo?
Ik heb 2x een iPhone gehad maar heb meer van mijn HTC Desire HD genoten dan van beide iPhones.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
De kwaliteit is echter subliem. Ik betaal graag voor kwaliteit. Heb je ooit al eens iets van Apple gekocht? Waarschijnlijk nietDan is het idd makkelijk om te zeiken ja
Ik had een iPhone 3GS. Trouwens geef ik gewoon mijn mening, arrogante snotaap.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
De kwaliteit is echter subliem. Ik betaal graag voor kwaliteit. Heb je ooit al eens iets van Apple gekocht? Waarschijnlijk nietDan is het idd makkelijk om te zeiken ja
Tja , goedkoop is duurkoopquote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Flurry het volgende:
Mijn Android telefoon werkt ook gewoon en kost de helftMaar je moet zelf weten waarmee je belt hoor. Mensen die zich daar druk om maken
Alienware.quote:
je HAD een Iphone.. i see.. i seequote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een iPhone 3GS. Trouwens geef ik gewoon mijn mening, arrogante snotaap.
Wel een superieure telefoon tov die speeltjes van julliequote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef wise het volgende:
sowieso een merk verdedigen. Het is maar een TELEFOON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |