SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:UTRECHT - Mark van Bommel is geschorst voor de topper tegen Feyenoord van volgende week zondag.
De middenvelder van PSV kreeg zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht geel van scheidsrechter Kevin Blom.
Van Bommel maakte op het middenveld een overtreding op Edouard Duplan waarna een opstootje volgde en Blom hem op zijn vijfde gele kaart van dit seizoen in evenzoveel wedstrijden trakteerde.
De aanvoerder van de Eindhovenaren is de eerste speler ooit die in zijn eerste vijf eredivisieduels van het seizoen vijf gele kaarten pakt.
Ik heb de overtreding niet gezien, maar van Bommel is retarded dus sowieso zal die wel terecht zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blom geeft hem nu alleen maar onder druk van 6 Utrecht spelers die op hem af komen rennen
Niemand vind die kaart terecht, maar alleen onze jood in dit topic vind hem terecht
Nuff said
Wel grappig, 2de op het WK worden en iedereen is lovend over Van Bommel ( Nja bijna iedereen, Stef heeft een Anita bril op)quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb de overtreding niet gezien, maar van Bommel is retarded dus sowieso zal die wel terecht zijn.
Wat voor aanvoerder ben je als je daar zo'n ontzettend domme overtreding gaat maken. Ze hebben mijn grote vriend Strootman ook wel geel mogen geven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blom geeft hem nu alleen maar onder druk van 6 Utrecht spelers die op hem af komen rennen
Niemand vind die kaart terecht, maar alleen onze jood in dit topic vind hem terecht
Nuff said
Ik ben nooit lovend over Van Bommel geweest, ik vind hem een van de smerigste en irritantste voetballers (samen met die kasthomo van een CR7). Als we 70 jaar eerder leefden stond hij vooraan om alle joden de trein in te trappen. Vieze NSB'er dat het is.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel grappig, 2de op het WK worden en iedereen is lovend over Van Bommel ( Nja bijna iedereen, Stef heeft een Anita bril op)
En nu staat voor de wedstrijd al vast dat Van Bommel geel krijgt
Klopt helemaal.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben nooit lovend over Van Bommel geweest, ik vind hem een van de smerigste en irritantste voetballers (samen met die kasthomo van een CR7). Als we 70 jaar eerder leefden stond hij vooraan om alle joden de trein in te trappen. Vieze NSB'er dat het is.
quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben nooit lovend over Van Bommel geweest, ik vind hem een van de smerigste en irritantste voetballers (samen met die kasthomo van een CR7). Als we 70 jaar eerder leefden stond hij vooraan om alle joden de trein in te trappen. Vieze NSB'er dat het is.
quote:Zoek geen oorlogie, je fokt met een straatjoggie #streetlyrics
Saai is het in ieder geval nietquote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV gaat nog wel scoren hoor
Muchos graciasquote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eredivisielive jonge
http://www.thefirstrow.eu(...)-utrecht-vs-psv.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |