Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op want ik pak net zoveel punten in AK dan op bijvoorbeeld Caspian.
Onzinnnnquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steedsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk vrij saai
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima jongen, fijn voor je dat jij je er wel mee vermaakt maar ik vind hem kut. Waarschijnlijk omdat ik enorm hoge verwachtingen had.
Wandel jij lekker door niemandsland, wandel ik wel door borderland. Ba dum tsh
Nee het ligt aan het spel snap dat danquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt nog niet gehad eigenlijkEn heb ook al wat afgelopen, maar dat doe je bij Caspian ook
Maar zou het niet misschien aan het team kunnen liggen?
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, heb me er tot nu toe toch een goede 3 uur al mee vermaakt. en het boeit nog steeds
nee klopt maar zag een foto voorbij komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarom kijk je datis toch geen reet aan
Starcraft, waar de geskilde mensen zich onderscheiden van de noobsquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij vindt Starcraft ook leuk, dat verklaart een hoop.
Dus de noobs zijn de mensen die het spelen en de geskilde zijn de mensen die er na 5 min mee kappen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Starcraft, waar de geskilde mensen zich onderscheiden van de noobs
Mooie retoriek meneerquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus de noobs zijn de mensen die het spelen en de geskilde zijn de mensen die er na 5 min mee kappen?
Of even de pippa van Rossdale gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ff stunnen met shock en daarna op het lichaam schieten ipv de kop en ze zijn zo kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |