je punt was de 1ste keer ook al duidelijk hoorquote:
Heb de xbox versie ookquote:
Fijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je punt was de 1ste keer ook al duidelijk hoor
Deepack die boy wil nu al op BlackCard Greg lijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:29 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Mephis Depay(DeePack) kan ook zo door voor gansta rapper.![]()
Dan toch zeker wel deze he :quote:
Hoe bedoel je easy?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de xbox versie ook, maar ga denk wel de pc versie spelen. Easy met co-op
Easy met instellen, via jtag xbox moet je nogal wat installenquote:
Aaaaah, Keeno, lang niet gehoord. Samen met Rameses B, Blackmill en MitiS toch wel mijn favoriet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een rare shit, toch klinkt het niet verkeerd
Nog eentje voor jou en Tauch, om af te sluiten. Dat beat als hij erin komt
Het is geen wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aaaaah, Keeno, lang niet gehoord. Samen met Rameses B, Blackmill en MitiS toch wel mijn favoriet.
Hier blijf ik kippenvel van krijgen:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
Eind goed al goed, deze gast had meer flow in zijn nagel dan kleine wayne ooit zal bezitten
Aah zo, maar je kan met jtag toch sowieso niet op de normale servers van microsoft?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Easy met instellen, via jtag xbox moet je nogal wat installen
Kan wel hoor, maar 48 uur hou je het vol, en dan heb je een banquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Aah zo, maar je kan met jtag toch sowieso niet op de normale servers van microsoft?
M:\Muziek\50 cent\50_Cent-Get_Rich_Or_Die_Tryin-2003-RNSquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze vond ik vroeger echt dope stond nog op mijn mp3 spelertje
Die was wel hard eigenlijk heb die nog in het echhie gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
M:\Muziek\50 cent\50_Cent-Get_Rich_Or_Die_Tryin-2003-RNS
![]()
Grappig dat je dat zegt, heb 3 weken alle kanalen van die artiesten leeggetrokken en op mijn telefoon gezetquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Aaaaah, Keeno, lang niet gehoord. Samen met Rameses B, Blackmill en MitiS toch wel mijn favoriet.
Hier blijf ik kippenvel van krijgen:
Was wel lekker album ja, deze ook wel :quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was wel hard eigenlijk heb die nog in het echhie gehad
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was wel lekker album ja, deze ook wel :
M:\Muziek\50 cent\50_Cent-The_Massacre-2005-RNS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |