Cellular hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
64 GB.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat is dat !!! Met 4gb bedoel je
Jaja, zo herken ik het wél...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Dat is Bluetooth.
Lol je snapt het niet. Dat is geen logo met een kruis erdoorheen. Dat ís het logo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaja, zo herken ik het wél...![]()
De klok staat daar linksboven op 10 uur.
En ja, hier 32 gb + wifi.
Ik. Vind ik datquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
Yoho - ik snap het wélquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lol je snapt het niet. Dat is geen logo met een kruis erdoorheen. Dat ís het logo.
[ afbeelding ]
En nee, het icoon van de Klok-app kan niet bewegen. En hij hoeft ook niet per se rechtsboven te staan.
De mijne is 32 GB.. Ik bedoel dat ik alleen op wifi zit en niet bijv als ik met mijn iPad ergens naar toe gaat dan heb ik geen internet.quote:[b]Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef AppleOcean het volgende:[/
64 GB.
4G bestaat nog niet voor consumenten in europa, dus heet het cellular. Maar ik heb nog de 4 G versie, want ik heb hem die nacht dat hij uitkwam direct gekocht.
Ik bloos gauwquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik. Vind ik dat? Nee.
Als ik 3G nodig heb tether ik wel. Oneindig MB's kunnen gebruiken![]()
.
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De mijne is 32 GB.. Ik bedoel dat ik alleen op wifi zit en niet bijv als ik met mijn iPad ergens naar toe gaat dan heb ik geen internet.
Heb je gelijk in! Zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.
Alleen check ik daar niet mijn bank app.![]()
Lach maar...
Beter iets te voorzichtig dan te onvoorzichtig is altijd een goede instelling. Al is het in dit geval niet nodig (als de bank de beveiliging van de app op orde heeft). Mensen beseffen het vaak niet, maar ook tussen je thuis-internet-aansluiting en de bank gaat je verkeer over het open internet, waar in theorie iemand zou kunnen meeluisteren. Gelukkig maken banken dan ook gebruik van een versleutelde verbinding tussen jou en hen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.
Alleen check ik daar niet mijn bank app.![]()
Lach maar...
Doen ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Fendy het volgende:
Pff, even niet goed opgelet, geen youtube app meer op mijn ipad. Hopelijk komen ze snel met een vervanger.
Apple niet nee, duh. Youtube bedoelt ie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Denk je dat ze geen reden hadden om hem weg te halen?
Ik bedoel natuurlijk Google, de eigenaar van Youtube...zoals die ook apps leveren voor alle andere platformen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Denk je dat ze geen reden hadden om hem weg te halen?
ja, verschrikkelijk gaar op de ipad. moet je hem op dubbel formaat zetten en dan heb je ouderwets xga beeld ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is al een Youtube app van Google zelf, maar die is op iPhone formaat. Draait uiteraard ook op iPad.
Het wachten op een fullscreen app duurt nog even.
Ga ik eens proberen.. Ziet er goed uit zo aan de link te zien ! Is ook geschikt voor retina iPad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor iedereen die een iPad app zoekt voor YouTube: Jasmine ziet er goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |