eh jawel?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:31 schreef AjaciedNick het volgende:
Kan je ook een app icoon van bijv. 3de scherm naar 2de doen? Dat lukt me niet met slepen
Google zegt dat die binnen een paar maanden komt, maar tot die tijd kan je Jasmine eens proberen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:23 schreef Stansfield het volgende:
Er is nu van youtube een app voor de iphone iov de standaard youtube app die in ios 5 er nog op zat. Maar is die er ook voor de ipad eigenlijk?
Jasmine downloaden!quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Zwansen het volgende:
Blijft irritant dat ik niet ff een nummer kan luisteren op Youtube om vervolgens verder te fokken...
Com stond uit.quote:
J ma heeft toch geen samsung tablet gekocht hequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister met m'n ma naar de winkel voor een tablet. Ik raadde uiteraard gewoon een iPad aan, maar ze ging toch even de Samsung tablets bekijken. Komt er zo'n verkopertje aan. Helemaal verhaal over die Samsung tablets, met dat pennetjes leuke opmaakjes maken in een documentje, met grafiekjes slepen.
Dus ik zeg: Ma, koop nou maar gewoon een iPad, vraagt ze aan die verkoper of hij die ook op voorraad heeft, zegt 'ie heel nors: "NEE!".
Keek ik later nog eens naar hem, bleek dat het een verkoper van Samsung was.![]()
Helaasch verkoper.
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabsquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Zwansen het volgende:
Blijft irritant dat ik niet ff een nummer kan luisteren op Youtube om vervolgens verder te fokken...
Hoe roep je de multi taks balk op? Ik heb de iPad pas 2 dagen en soms krijg ik die balk wel en soms nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabs
Vier vingers omhoog swipen of dubbelklikken op de Home-knop.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Hoe roep je de multi taks balk op? Ik heb de iPad pas 2 dagen en soms krijg ik die balk wel en soms niet
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:50 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
J ma heeft toch geen samsung tablet gekocht he
Je hebt dus geen iPad gekocht? Weleens gehoord van " er zijn meer winkels in Nederland die een iPad van Apple verkopen? "quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister met m'n ma naar de winkel voor een tablet. Ik raadde uiteraard gewoon een iPad aan, maar ze ging toch even de Samsung tablets bekijken. Komt er zo'n verkopertje aan. Helemaal verhaal over die Samsung tablets, met dat pennetjes leuke opmaakjes maken in een documentje, met grafiekjes slepen.
Dus ik zeg: Ma, koop nou maar gewoon een iPad, vraagt ze aan die verkoper of hij die ook op voorraad heeft, zegt 'ie heel nors: "NEE!".
Keek ik later nog eens naar hem, bleek dat het een verkoper van Samsung was.![]()
Helaasch verkoper.
Mazzel. Op site staat idd uitgesloten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Dezz het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt de iPad (wifi) met 32gb gekocht voor maar 486 euro! Heerlijk die BTW korting! Ik had niet verwacht dat het ook voor Apple producten zou gelden
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef AjaciedNick het volgende:
Hoe kan ik via de computer mijn liedjes op de iPad zetten? Die stekker zit al in de computer moe ik dan iTunes op de computer hebben? En dan?
Lees nog eens goed waar je op reageert.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor ik moet ook weleens WW invullen om een applicatie te installeren.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of ctrl/ command + O.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.
Klopt, dat moet iedereen en nu nog een keer mijn reactie nalezen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |