Turkse kampioenquote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is Galasataray?? Weer zo'n toeval oostblokclub??
Chelsea - Juventus op Sport1quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had de NOS geen spannender potje kunnen kiezen?
Waarom heb ik geen Sport1?quote:
Omdat het kan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen Sport1?
nou hebben ze elke keer te kennen gegeven dat ze vorig jaar onderschat hebben, dat gebeurt ze niet nog eens. ALS ze al verliezen, komt het door een slechte dag of dat een elftal gewoon beter is.quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef TLC het volgende:
Dit kan zomaar eens een gelijkspelletje worden, want zo geweldig is ManU achterin niet en Galatasaray scoort de laatste wedstrijden altijd wel een keertje.
En we hebben ManU vorig seizoen in de CL gezien, dat was ook niet je van het.
Ik zeg 2-2.
Tijd dat de NOS op twee zenders gaat uitzenden. Zelfs als Ajacied zou ik graag nog af en toe zappen naar Real-City. Vanaaf hetzelfde... Man U leuk, maar Chelsea - Juve is ook prima te bekijken...quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
Tijd dat er geen Nederlandse club meer in de CL komt, Real Madrid-Man. City ook al door onze neuzen geboord. Al denk ik dat de NOS gewoon gekozen had voor PSG-Dinamo Kiev of Montpellier-Arsenal.
in de Champions league heb je ervaring nodig, zet hem maar in als je eigenlijk al door bent, maar voor nu is Evra verstandigerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef -Willempie- het volgende:
Buttie niet in de basis, Ferguson
Speelde ook eigenlijk gewoon matig. Die hype die rondom hem is ontstaan is lachwekkend.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef -Willempie- het volgende:
Buttie niet in de basis, Ferguson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |