Dag 3
En weer verder met de streams...
00:00
Robin is nog steeds zenuwachtig. Doet (overigens zeer goeie) imitaties van Johan Crijff, De de Boertjes en anderen..
Heeft het over het brood van Koos.
Zelfs Cruijff die Engels praat doe hij wel eng goed na !!
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:08]
Ze hebben in ieder geval ontzettend veel lol met het Robert Paul spelletje
BDW, Z'n imitatie van Edgar van Debiteuren Crediteuren is ook eng goed
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 00:11]
Nog meer ongein over Koos z'n broodbakkunsten.
'Ze kennen je thuis niet meer terug. Dat was toch zo'n lieve man, nu loopt hij daar die kinderen met z'n broden te vergiftigen'
Ze rollen bijna over de grond van het lachen
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:18]
Robin zegt dat ze nu echt moeten gaan slapen omdat Georgie dat wil en hij een 'strakke blik van Georgie wil voorkomen'. Huh?
Ali zet een lied over Georgia in. Het is soms net een comedy.
0.18 uur
Ali roept: "Hé Koos jij hebt zeker nooit gesolliciteerd naar broodbakker? Want dan was je nooit aangenomen!" Iedereen giert het uit; Robin zegt: "Nee, dit kan niet." Koos zegt niks.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 00:18]
Leo heeft geloof ik commentaar op het feit dat ze niet weten hoe laat het is. Daarom hebben ze moeite in slaap te komen.
Dames komen (klagen). Liggen ook allemaal wakker zeggen ze. Weet niet wie
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:31]
De dames zijn wakker en komen in de mannenslaapkamer zitten.
0.33 uur
Robin roept: "We naaien niet." Maakt een grappige opmerking over Koos.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 00:33]
Oude puberale sexliedjes worden uit de kast gerukt.
Inmiddels blijken de dames ook nog wakker te zijn en komen de heren maar weer vergezellen.
Er bij komen liggen is oa. Desiree (kan niet goed zien wie er nog meer zijn)
BB meldt zich: "Bewoners, jullie hebben geen microfoon on"
Nu komt Desiree pas binnen. Ze gaat ook in bed liggen. Wie is dan degene die naast
Ferdi ligt?
Sfeer blijft melig. Veel grappen over Koos. Als ik hem was zou ik nooit meer een brood bakken.
0.48
Het wordt langzamerhand stiller.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:50]
Het begint een beetje stil te worden in de slaap kamer.
De handen moeten boven de dekens blijven en desiree vind ut erg warm in de slaapkamer (ze begint nu te klagen over koude voeten).
Een en al lach in de slaapkamer (lijken wel kleine kinderen).
Koos is wel het slachtoffer vandaag want ze maakten weer grappen over deze oude man.
Ze blijven moeite houden om stil te zijn. Vooral Ali begint steeds weer.
Koos blijkt alleen naar de WC te zijn geweest. Robin zegt dat ze nu stil zullen zijn, waarop Koos reageert:' Ik kan het bijna niet geloven'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 01:01]
Ferdi zegt: Kunnen jullie nu niet eens je mond houden en gaan slapen (op een rustige manier). Zo te zien geeft iedereen gehoor want het is nu stil in de mannenslaapkamer
01.26
Georgie en Robin zijn van plan om in een andere kamer te gaan slapen omdat het te heet is in de mannenslaapkamer. Iedereen is weer zo'n beetje aan het praten (tropische temperaturen bereiken het BB huis)
Ali begint erover dat ze vanaf morgen gaan sporten ofzo.
Robin is Rinus Miegels aan het nadoen met een Eurocard / Mastercard reclame. Na een minuut stilte begint Robin met het bed heen en weer te doen waardoor het behoorlijk gaat piepen. Ali vind het niet meer leuk en sommeert Robin te stoppen. Iedereen begint nu opeens te lachen
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 01:28]
Een van de heren vindt het toch wel vervelend voor Koos: "Wij zijn het allemaal gewent, maar hij niet..."
Toch wordt er weer een poging ondernomen om te gaan slapen en morgenochtend te gaan Tae-bo-en. De gehel poging heeft niet langer geduurd dan 3 tellen. Het gelach is weer begonnen.
De streams zijn bij mij geheel zwart en moet het doen met het geluid.
En toen begaf niet alleen het beeld, maar ook het geluid het bij mij....
01:29
" Als ik straks mensen vertel dat ik in het BB-huis hebben gezeten, geloven ze me echt niet." "Ze zeggen dan geheid dat ik droom..een fatamorgana.."
Het begint weer leuk te worden!! Koos is erg pissed op Ali omdat ie er weer met z'n grote bek doorheen begint te praten en Koos WIL SLAPEN!! Koos kan er kennelijk niet tegen dat zijn mede-bewoners de kinderschoenen nog niet hebben uitgedaan
Ali en Leo slapen nog niet en Ali heeft de kamer verlaten en is nu een luchtje aan het scheppen in de tuin
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 01:34]
gaan die mannen nou nooit slapen? ze moeten morgen nog wel een beetje de man uit kunnen hangen he! (anders zien we Kim nooit een hevige sexscene maken.....) 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |