abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_346390
Ali en Desiree hebben het nu over de camera. Desiree zag het lichtje van de camera (die toen gelijk uitging).

Ali is blij dat ie ligt nu, ze hebben het ook over het liedje van BB dat is opgenomen dat het wel komt. Ali zit te overdrijven dat ie na BB een goede zanger zal zijn (volgens mij is ie voor zijn zangcarriere BB in gegaan). Hij overdrijft trouwens weer over zijn mensenkennis

quote:
Zouden cameramannen met zaklampjes zitten?
Ja, ze zitten met zaklampjes hoe ze de camera moeten aansluiten op het systeem

22.59
Ali zit over 2 vrouwen te praten die hier voor het geld zitten of die hem eruit willen hebben. Ze noemen geen namen maar het zijn vrouwen

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 23:00]

zondag 17 september 2000 @ 22:59:27 #202
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_346397
Zo, wat roddelen hey.

Ali : D'r zit er een die met de hoofdprijs in haar hoofd zit. (Jolanda, kan niet missen)

Desiree : zo iemand is er ook in de dameskamer .. ze is huisvrouw he.

Ali : het komt nooit meer goed. Ik ga het niet goedmaken. Waarom zou ik degene moeten zijn? Ze vond het ook al niet leuk dat ik aan het hoofd van de tafel zat.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 23:00]

zondag 17 september 2000 @ 23:00:20 #203
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346400
Desiree en Ali zitten ontzettend te roddelen over - volgens mij - Jolanda. Die gaat alleen maar voor de hoofdprijs, daar zijn beiden het over eens.

Ze zijn het er ook over eens dat het tussen Ali en Jolanda NOOIT meer goed komt. Ali zegt dat hij het niet meer goed wil maken; hj blijft er maar over doorzeiken, volgens mij zit hij er dus behoorlijk mee. Mooi! Dat loopt nog wel een keer uit op een clash!

Er wordt nog wat doorgeouwehoerd over de persoonlijkheid van Ali. Het slaat nog steeds nergens op om op 2 stream deze ene dialoog te laten zien. Waarom niet even naar de huiskamer, wat gebeurt daar?

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 23:08]

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
pi_346411
23.07
Ali: ik weet dat ik een goed hart heb... ik weet wie ik ben, waar ik vandaan kom.
het gaat goed met die man. desiree zwamt met hem mee.
hoe ze hem moest noemen, mohammed ali of darius? gevolgd door een hoop geneuzel door darius, euh mohammed ali....

hij neuzelt over hoe hij langs de harde weg het leven heeft moeten leren kennen. hoevaak hij wel niet te goed is geweest...
desiree: jaaa, ik was vroeger ook veel te goed...

hebben die lui dope gehad ofzo? ali houdt niet meer op....

ik hou het voor gezien, ik voel me KOOS

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy op 17-09-2000 23:11]

pi_346413
23.04

Ali blijft volgens mij de redactie van BB ompraten. Zo wil hij absoluut niet dat zijn naam wordt afgekort naar Ali maar dat hij gewoon Moham Ali wil worden genoemt. Ali vind zichzelf trouwens een doorzetter en ziet precies hoe het zit.

Hij denkt trouwens ook dat zij waar ze over roddelen (ik denk Jolanda) voor 20.000 in de playboy gaat staan (die playboy wil ik dus niet zien).

zondag 17 september 2000 @ 23:09:40 #206
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_346418
23:07
Ali : noem me geen leugenaar, dan draai ik door. Dat ze daar nog niet mee gekomen zijn. Ik weet zeker dat ze dat ook willen.

23:10
Het kan Ali niks schelen als hij eruit moet. Desiree zegt dat ze graag wil blijven, maar als ze er uit moet, ze het niet heel erg zou vinden. Ze heeft al zoveel gewonnen(?) en al zoveel meegemaakt zegt ze.

Ali : jij blijft echt zitten tot het eind.

Alle heren passeren nu de revue. Robin zou Ali's kleine broertje kunnen zijn. Koos is geweldig. Georgie lijkt op iemand die Ali van de MTS kent. Klikte meteen. Ferdi is tof. Leo is ook ok, soms heb je vat op hem, soms weer niet. (Dus had ik fout in eerdere post, hij niet nep).

Desiree snapt alles, en geeft Ali overal gelijk in.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 23:22]

zondag 17 september 2000 @ 23:14:26 #207
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346426
WAt is ali toch een mensenkenner: omdat Georgie hem doet denken aan een schoolmaat van de MTS, kent hij hem eigenlijk al.

Ik begin zowaar een beetje waardering voor die Ali te krijgen - tegelijkertijd - Hij denkt misschien een beetje naief, maar ik heb wel het idee dat hij zo eerlijk mogelijk doet, nu. Maar dat zeg ik, en wie ben ik?

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 23:16]

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
pi_346436
Desiree en Aly liggen in 1 slaapkamer......en weer ligt die blaaskaak over Jolanda te lullen.....het zit hem wel dwars....hij zegt dat het geen roddelen is.....nou ja zeg......
pi_346438
In de slaapkamer wordt er nog flink geroddeld tussen Ali en Desiree. Ali vindt dat hij niet aan het roddellen, odmat hij 'het' al eerder tegen haar (Jolanda) heeft gezegd...jaja. Desiree valt nu toch wel flink tegen.

Ali zegt dat hij liever geen dingen in de dagboekkamer bespreekt. Hij bespreekt de dingen liever met de mensen zelf....kan iemand Jolanda even roepen!!!

23:26

Ali is naar het toilet, maar volgens mij wil niemand dat weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 23:28]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
  zondag 17 september 2000 @ 23:28:16 #210
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_346449
23.24
Ali zei vanochtend dat hij d'r uit zou stappen als het zo door ging. Heeft daar vanmiddag over nagedacht. Vond zichzelf vuile egoist, eerst z'n zoontje achterlaten, en dan nu die geweldige, fantastische mensen van John de Mol, die zoveel moeite hebben gedaan.

Nee, hij gaat nu alleen nog maar weg als ze hem er uitschoppen.

Hij zei ook nog dat hij alle mensen bij JdM nu door en door kende, en er zat geen een verkeerde bij.

pi_346450
23.26

Ali loopt nu de John de Mol mensen om te praten... John de Mol producties heeft alleen goede mensen in dienst en hij begint er nu tegen te praten Ali heeft ook aan de regie eten beloofd zo lijkt het, hij zegt dat het hem spijt dat hij het vergeten is (zou ie soms een gerecht voor ze klaarmaken).

Ali gaat nu ff bouten het eten heeft hem lekker gesmaakt zegt ie nog

Helaas doet stream 1 het niet meer bij mij

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 23:29]

zondag 17 september 2000 @ 23:32:28 #212
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_346454
Ali zegt tegen Desiree dat zij en Robin goed bij elkaar passen. Zij rustig, hij druk.

Desiree vindt hem keilief. Ze voelt zich tot hem aangetrokken. Vindt het fijn als hij in de buurt is.

Ali : ik zou voor goud gaan (?)

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 23:33]

pi_346455
Ali vindt dat Desiree en Robin goed bij elkaar passen (ik heb nog steeds het vermoeden dat Robin iets 'anders' zoekt). Ali vindt dat Desiree voor goud moet gaan.

Ali zit veel complimentjes te maken over Robin. By the way ze kennen elkaar nog geen week.

Ali zegt dat hij het 3 jaar zonder sex kan volhouden. Desiree zegt dat ze in het huis nooit sex zal hebben. Zij Sabine niet hetzelfde?????

[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 23:37]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
  zondag 17 september 2000 @ 23:37:12 #214
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_346458
23:35

Desiree: ik vindt het prettig om bij iemand in een tweepersoonsbed te liggen, niet dat ik Ferdy aanraak ofzo

Desiree zal geen seks hebben in het bb-huis.

Ali zweert dat hij wel drie jaar zonder kan
Duh

Hatsjoe!
pi_346471
22:40
De eerste zijn naar bed, de streams zijn beiden gericht op de herenslaapkamer. Te horen zijn oa: Koos, Desiree, Ali daar aanwezig.
Koos geeft Desiree een complimentje, dat ze zo leuk is.

Er wordt heen en weer weltrusten gewenst, en ze beginnen met elkaar de manier van nomineren te bespreken.
Desiree: "Je mag iemand 2 of 1 stem geven"
Ali: "er komen er drie te zitten"
Desiree: "maar je mag er twee punten geven"
(geluid valt weg)
Ali: "....als ze nou gewoon vanavond was gaan zitten en me had aangesproken, had ik er met haar over gesproken"
(geluid valt weg)
Ali: "Als ik zelf niet op de bank zit en degene die ik er graag uit wil hebben gat er niet uit..."
Ali: "Denk dat ik het moeilijk zou vinden om te blijven als de ander er ook nog is..."
(geluid valt weg)
Desiree: "Denk je dat er nog meer mensen op je gaan stemmen dan ?"
(stream disconnected)

Ali: "...nee kn hem nu door en door, zal hem nooit nomineren"
(geluid valt weg)
Ali: "Robin of Georgie, die combinatie denk ik" (red. weet niet of ie doelt op de combinatie nomineren of op de overblijvers)
Ali: "Ik heb een groot zwak voor Robin, ook in de buitenwereld zou ik dat hebben en voor jou (naar desiree toegericht), koos en Georgie"
Ali: "Hou niet van die types die overal maar achteraan huppelen om ergens bij te horen"
Desiree: "Nee, ik ook niet, dat zie je ook bij de dames, daar is er ook een...je weet denk ik wel wie ik bedoel..."
Ali: "jah..."
Desiree: "Ik doel niet op diegene waarmee je vandaag ruzie hebt."
Ali: "Er zit er ook 1 met de hoofdprijs in het hoofd..."
Desiree: "Bij de dames ook...ze is huisvrouw he ?"
(geluid valt weg)
Desiree: "....Dat had ik gisteravond ook; wat zullen de dames wel niet van me denken, nu ik bij de heren ben gaan liggen..."
"Maar dat heb ik altijd al gehad dat ik meer met mannen optrek..."
(geluid valt weg)
Ali: "Weet je wat de grootste fout is geweest van d'r wie ik ga nomineren ? Door mij aan te vallen en te zeggen dat ik hier me alleen maar steeds probeer te bewijzen"
"Wat moet ik bewijzen dan ? Dat ik van vlees en bloed ben ? Ik hoef me voor niemand te bewijzen."
(geluid valt weg)

Desiree zegt tijdens dit gesprek niet veel, ze stemt zo nu en dan in en roept af en toe ja tussendoor.

Ali: "...en als ik nu anders had gepraat ? wat had ze dan gezegd ?..."
(geluid valt weg )
Ali: "Wie zegt dat ik het goed moet maken ? Dat had ik vanavond ook, ik ging express niet op de hoek zitten...'k dacht dat als ze nou normaal doet dan hebben we het er over..."
"Maar ze koos erzelf voor om aan de andere kant te gaan zitten...."
(geluid valt weg)
Ali: "Nee, dat komt nooit meer goed."
Ali: "Dat zien mijn broers ook hoor, die zeggen nu ook...zo die wordt genomineerd..." "Maar dat zeiden ze al toen ik het huis in ging...je blijft wel jezelf he, nu je op tv komt.."
(geluid valt weg)
Desiree: "Volgens mij gaat het straks beter als er een paar mensen weg zijn"
Ali: "Ja dat denk ik ook..."
Ali: "En al zou ik eruit vliegen, ik ben er trots op dat ik er in heb mogen zitten...moet je nagaan tussen al die duizenden aanmeldingen ben ik uitgekozen..."
Desiree: "Ja dat heb ik ook.."
Ali: "Heb ook al die brieven die thuis heb, door mijn broer oplaten bergen in een kluis"
(geluid valt weg)
Ali: "Ik ga al vanaf mijn 14e ofzo naar uitgaansgelegenheden...(voor optredens)..ik heb alzoveel mensen gezien en van geleerd..ik zie echt wel wie echte mensen en wie niet"
Desiree: "Ja ik ook"
Ali: "Ik ben 30 hoor geen 19"
(geluid valt weg)
Ali: "....daar hou ik niet van..zit ik eerst te vragen hoe of wat als mensen slecht of d'r denken dan zegt ze daar zit ik niet mee...maar ondertussen...lekker egoistisch ben je dan"
Ali: "Van mij mag ze 4 punten hebben hoor"
(geluid valt weg)
Ali: Ik had ook laatst een gesprek met d'r of d'r relatie...hoe ziet er uit of zo..Robin ook die toonde interesse..."
Desiree: "Ik heb nog helemaal niet veel met haar gekletst.."
(geluid valt weg)
Desiree: "Robin heeft van die pretoogjes" "Georgie en Ferdi zijn ook leuk"
(geluid valt weg)
Ali: "Ach in het gewone leven heb je ook niet zoveel vrienden.."
Desiree: "Nee, dat trek ik ook niet hoor, al die mensen"
(geluid valt weg)

23:16
euhmm geluid is nog steeds pleitos

Yess! weer geluid

Desiree: "Dan zegt ze wel, het is pas over een week we hoeven er nog niet over te hebben, maar we zitten hier al 4 dagen"
Ali: "Aanstaande donderdag al"
(geluid valt weg)
Ali: "En dan gaat ze het nog opnemen voor Koos ook"
(geluid valt weg)

De streams zijn echt uitermate slecht bij mij (even tussendoor trouwens...koos is nog steeds aanwezig in de slaapkamer...hij ligt op bed, weet niet of hij slaapt)

Ali: "Blijf gewoon lekker wie je bent..."
Ali: "Kijkend Nederland heeft ook mensenkennis, van e 10 mensen die kijken in een gezin weten 4 mensen precies hoe en wat en iedereen te doorgronden"
Desiree: "jah.."
Ali: "En de mensen van BB weten ook hoe ze het precies in kaart moeten brengen hoor.."
(stream disconnected)
Ali: ".....dan is het over en uit, dan pak ik mijn spullen en dan ben ik weg..."
Desiree: "Je gaat toch niet weg ??"
Ali: "Ok ik neem mijn woorden terug, ik ga niet weg..ik ga pas weg als ik eruit wordt gepleurd..en dan moet je hard pleuren anders kom ik misschien nog wel terug...want ik kan wel een huis op tillen"
Desiree: "Echt waar?"
Ali: "(lachend)Je gelooft het ook nog...mijn zoon ook hoor, maar die weet niet dat het een legohuisje is van MacDonald"
Ali: "Ik ga even de badkamer opzoeken, want dat is ook belangrijk.."
Desiree: "Jah, niks niet back to basic.."
Ali: "Hallo ?? is daar iemand ?? Hij staat op bezet maar er is niemand...even een luchtje mee...."
Ali: "Wacht eens even..dan moet ik hem natuurlijk wel op bezet laten staan..."

En het is stil.....(tijd voor een sigaretje )

Ali: Weet je, ik vindt jou en Robin eigenlijk best wel bij elkaar passen.."
Desiree: "Vind je ?"
(geluid valt weg)
Desiree: "Vanmiddag was ik ook al heel moe...en toe hing ik ook tegen hem aan, maar toen reageerde de rest ook al raar"
Ali: "Daar moet je niks van aan trekken"
Desiree: "Ik weet niet wat het is, maar voel me wel aangetrokken tot hem, vindt het prettig als ie in de buurt is.."
Ali: "Het is een goeden gozer, past precies binnen mijn vriendenkring..."
Ali: "Was vanmiddag ook zo mooi...bij dat nummer waar ik zo droevig van werd...daar snapte hij niets van"
(geluid valt weg)

23:35
Ali: "Ik had de eerste dag wel zo iets, van hmm douchen en toilet gang...."
Desiree: "Dat had ik ook"
Desiree: "Ik kan me niet in de douchecabine omkleden, dan maar in mijn ondergoed in de badkamer hoor"
Ali: "Voor de toilet heb ik ook een manier gevonden...beetje schuin zitten en alles afdekken"
Desiree: "Dat had ik de eerste keer ook hoor...en dek ook alles zo veel mogelijk af"
Ali: "Wat wil je anders ook...ik woon al 6 jaar alleen, je hebt privacy opgebouwd dat ben je ineens kwijt"
(geluid valt weg)
Ali: "Ik heb echt het gevoel dat het buiten is, dit is niet mijn thuis, maar puur een lange logeerpartij"
Desiree: "Ik beschouw het inmiddels wel als thuis"
(geluid valt weg)
Ali: "...bij het tekenen van de contracten had ik even het gevoel dat ik me moest verdedigen..."
"Had het gevoel dat ze me alleen maar wilden om mijn karakteristieke talenten..om die uit te buiten....maar dat was gelukkig niet het geval."
(geluid valt weg)
Ali: "Ze wilden me als mens...heb toen gelijk het contract getekent"

stream laat opeens de woonkamer zien
HELAAS!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-09-2000 00:02]

Admin maandag 18 september 2000 @ 00:02:06 #216
1 crew  Danny
always and nevermore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: