abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_346212
20:53
Streams zijn zwaar bagger nu
Kan nog opmaken dat Hieke aan het koken is. De rest moet in de woonkamer zitten afgaande op het ook slechte geluid.
pi_346214
20:51
De laatste voorbereidingen aan de maaltijd worden gedaan. De champignonnetjes worden gebakken. Nog 10 minuutjes wordt er geroepen (dan is het 20:35 <---weer redelijk goed geschat)

P.S. graag gedaan hoor Tuurr

pi_346217
50:56
Heb eindelijk kunnen onderscheiden dat de koks voor vandaag Hieke, Robin en Desiree zijn...('k hoop dat ik niemand over het hoofd heb gezien)

Bianca komt zo nu en dan ffies gluren

zondag 17 september 2000 @ 21:48:53 #179
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346268
21:49

Ik zie al een tijdje twee streams met een lege eettafel. En ik hoor een hoop gelach van twee dames, maar van wie dat is me een raadsel.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_346269
21:48
Drie dames (Hieke, Annet en Jolanda) zijn aan het geiten in de keuken. We zijn inmiddels een uurtje verder (streams nog steeds kl*te) en volgens mij hebben ze nog niet gegeten.

22:00
Jolanda is Leo weer aan het masseren. Ik denk dat leo Jolanda wel leuk vindt gezien al dat gemasseer.

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 22:01]

pi_346270
Hoe weten de bewoners dat Inge de Bruijn een gouden medaille heeft, is dit een gok of....

Op de bank wordt verder gesproken over het missen van de olympische spelen en ander gebrabbel over sport.

[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 21:56]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
  zondag 17 september 2000 @ 22:01:04 #182
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_346280
21.58
Leo geeft Jolanda een knuffel bij het aanrecht. Duurt even.

Daarna zegt hij dat hij een stijve nek heeft. Jolanda masseert z'n nek.

22.00
Het is etenstijd. Iedereen gaat aan tafel

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 22:04]

pi_346284
22:00

Een hartstochtelijke knuffel tussen Leo en Jolanda, wat moet ik daar nu weer van denken? Wie hoort nu bij wie? Nu volgt er een soort erotische massage tussen de twee, gewoon in de keuken

Ed is ok.
pi_346286
22:02
Het is dan eindelijk zover, na "uren" toegekeken te hebben hoe het eten werd gemaakt, mogen de magen kunnen gevuld worden door het geen wat de "keukenprinsesjes en -prins" gemaakt hebben.

Op het menu staat:
*Aardappelen
*peultjes (?)
*sla
*kip

En om het weg te spoelen:
*bier
*wijn rood & wit
*kraanwater

De bovenste twee dranksoorten zijn tijdens de voorbereidingen geheel op gegaan dus ze zullen het moeten doen met kraanwater.

pi_346288
22:02

Nu volgt het verslag van het eten, wat gaat het worden vandaag? Wie houdt het zaakje binnen?

Ed is ok.
pi_346292
22:05
Ze wachten nog even op Leo voor ze dan ook daadwerkelijk de eerste hap naar binnen schuiven.
pi_346299
10:04

Ze wachten allemaal op Leo, hell knows why (ik wil het in ieder geval niet weten, gelukkig valt het geluid nu weg). In de woonkamer valt weinig te beleven, vermoedelijk omdat iedereen aan het eten is. Ali gaat weer zingen, laat hem snel wat eten.

Ed is ok.
  zondag 17 september 2000 @ 22:15:02 #188
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_346310
22:14

Ze zitten rustig met zijn allen te eten er wordt gezegd dat het een verademing is dit eten Verder valt hier het geluid telkens weg.

I'm getting too old for this....
pi_346311
10:09

"Wie heeft er een vork over" roept Ferdi agressief, zou het dan toch nog meppen worden vandaag? Ik hoop maar dat ze genoeg te eten hebben...

Ali is stil, hij zingt niet. Zie hem eens schrokken, zelfs artiesten moeten eten...

In de woonkamer gebeurt nog steeds niets, iedereen is aan het eten.

Er wordt ingezoomd op de mond van Leo, gelukkig heb ik al gegeten.

Ed is ok.
  zondag 17 september 2000 @ 22:15:52 #190
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346313
O.... wat zitten we gezellig te eten allemaal. Heeeel harmonieus. Moet er niet:

- of iemand gaan zingen (we noemen geen namen)
- of iemand beginnen over nachtrust, zoals tijdens het ontbijt?

Of is het niet gezellig en hoor ik dat niet omdat het geluid steeds wegvalt!

Ik laat er ondertussen maar even een cd doorheen spelen. Het is toch steeds stil

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:17]

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
pi_346344
Zitten nog steeds aan de tafel op het brakke geluid te oordelen...
OK mijn geduld is even op voor nu. Ik hoop dat het wat later beter is zodat ik wat kan verslaan. Voor nu is het met peren en gewoon niet te doen, en dat terwijl je kabel hebt
  zondag 17 september 2000 @ 22:34:20 #192
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346348
22.33

Schijnbaar is het hoofdgerecht op: iedereen rent door de keuken. Het gaat over likken: 'likken, likken kreng' roept iemand. Denk dat dit over het toetje gaat?

Een gedeelte gaat buiten roken, en dat moet ze volgens een van de mannen (weet niet wie) vooral doen, want dan zijn de sigaretten snel op en 'zijn we daar vanaf'.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:36]

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
pi_346352
22:26
De tafel wordt weer afgeruimd en hieke trakeert ze op een toetje. Er is maar een schaal dus het moet gedeeld worden....geen idee nog wat het is, maar het schijnt lekker te zijn wat ze vallen er op aan alsof ze uitgehongerd zijn.

22:30
Het is tijd voor de afwas.

-------------
De BB-site meldt trouwens dat de maaltijd bestond uit rijst of gepofte aardappel, rode bieten, tomaten met vlees. Zat er dus behoorlijk naast

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 22:38]

pi_346355
22.35

Bewoners likken hun bord tot het uiterste leeg, ze hebben het er ook over dat ze sigaretten kunnen kopen voor muntjes. Ze drijven een beetje handel met de sigaretten.

VOO mag trouwens wat aan het geluid doen, bij bepaalde camera standen doet ut geluid ut niet

zondag 17 september 2000 @ 22:38:49 #195
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346360
Een gedeelte van de bewoners zit rond de tafel, waar een stuk papier op ligt. Jolanda schrijft er iets op, maar wat en waarom is er papier? Voor de boodschappenlijst?

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:39]

zondag 17 september 2000 @ 22:41:06 #196
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_346368
We zien een paar bedden. Er gaan wat mensen slapen denk ik. Ali en Desiree liggen in ieder geval op bed, met elkaar te kletsen.

Koos verzamelt z'n beddengoed om naar de damesslaapkamer te gaan.

Ali was in de DBK. Hij gaf daar aan dat hij het of vandaag of morgen wou goedmaken (met wie?). Hij wou speling houden. Desiree vraagt of ze alleen luisteren of ook terugpraten.

Ali zegt dat ze de vragen zo stellen dat je wel weet welke kant ze op willen.

Volgens mij roddelen ze nu over Jolanda. Desiree lijkt te zeggen dat er iemand in het huis is die heel nep is. Ali heeft opgelet of ze rijst nam. Gister at ze wel gewoon zijn rijst. En vandaag niet.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 22:46]

zondag 17 september 2000 @ 22:41:34 #197
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346369
We krijgen nu beeld van de slaapkamer. Een van de heren en een van de dames hoor ik praten. Wie zijn het?

Wordt er met bedden geruild.

Koos heeft een zwak voor Desiree. 'Wie dat niet heeft is niet goed bij zijn hoofd.'

Desiree: 'dank je wel lieverd, dat vind ik lief'

Koos: 'je zal me wel een slijmbal vinden, maar van mij mag jij winnen'

ALi en Desiree raken in gesprek over de 'ruzie' met Jolanda. Ali wil het niet meer goed met haar maken. Hij zegt dat hij bij het nomineren al zijn punten aan haar wil geven. Als ze dan niet vertrekt, dan verlaat hij zelf het huis, zegt-ie.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:45]

pi_346380
22.46

Ali heeft het over de nominaties. Als een bepaalde persoon er na het stemmen nog niet uit is zit ik er aan te denken ook weg te gaan. Het gaat over Jolanda

De nominaties worden nu in de slaapkamer besproken hoe de puntentelling werkt en hoe het wegstemmen door het publiek gaat.

Ali denkt dat Desiree, Georgie en Robin tot het laatst overblijven.

Hij zal NOOIT Koos eruit stemmen, hij denkt Koos door en door te kennen. Ali vind Robin ook een goed persoon.

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 22:51]

zondag 17 september 2000 @ 22:50:53 #199
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_346385
22:48
De eerste 3 volgens Ali:
Desiree, Koos en Robin of Georgie .
Ech waar, zeg Desiree, dat zou tof zijn.

Ali gaat Koos nooit meer nomineren. Hij kent nu z'n ware gezicht.

Ali is hetzelfde als Desiree qua karakter volgens Desi. Ai ai... minpuntje voor Desiree

Ali zegt dat hij een zwak heeft voor Robin. Daar moet niemand aan komen, ook niet in de buitenwereld.

Desiree zegt dat ze iemand (een hij meende ik de 2e keer te horen, veel neppers in het huis dus) heel erg nep vindt. Dat moet bijna Leo zijn. De rest hebben ze al besproken.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 22:57]

zondag 17 september 2000 @ 22:53:05 #200
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_346388
Desiree vindt dat er bij de vrouwen iemand bij zit die 'nep' is en probeert vrienden te maken, zodat ze er niet uitgestemd wordt. Ali zegt dat hij weet wie het is, en het is niet Jolanda.

Dacht toch echt dat ze zei dat dat een van vrouwen was.

Desiree deed eerder al even het licht aan om te zien waar de camera op gericht staan. Door het raam waaar de camera's staan was licht te zien. Zodra Desiree daarover begint gaat het uit. Zouden cameramannen met zaklampjes zitten?

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:55]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')