16:43
Kan het nog erger: hints ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 16:41]
Nu gezellig Hints aan het spelen. Middag verloopt erg rustig na de jankbui van Ali.
Het AVRO gehalte komt nu naar voren, na wie van de 3 dus nu Hints
16.45
Het eerste woord was "Goeden Tijden, Slechte Tijden". Lekker origineel dus.
16.48
Het tweede woord was "Berenbotje"
16.50
Het derde woord was "ramboo"
Dit woord ging slecht, het is niet geraden.
Nu hebben ze het erover dat de camera rechtstreeks in iemand broek kan kijken, ik weer alleen niet bij wie het was, het was in ieder geval wel een nieuwe broek ![]()
16.54
Koos doet niet mee met het spel, ze vragen wel of ie een goed woord weet maar hij houdt zich een beetje afzijdig en doet niet mee en komt er niet bijzitten
16.56
Ali denkt leuk te zijn en doet net alsof hij telefoneert (immitatie telefoon). Hij begint een heel gesprek tegen een 'virtueel'persoon. De bewoners zouden het wel leuk vinden als ze een radio hadden
Ali heeft het er nu over dat hij 's nachts meestal om 02.00 / 02.30 uur naar bed gaat, het valt me trouwens op dat Ali meestal aan het woord is in het huis.
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 17:00]
17:08
Ferdi en Robin duiken het bed in. Ze gaan voorslapen zeggen ze. Beide streams nu op de slaapkamer.
17:12
Ik denk dat ze bij de redactie ook aan het pitten zijn: 1 stream op een slaapkamer waar geen moer gebeurd en 1 stream op zwart ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 17:09]
De kippenstream is op dit moment het leukste: 1 kip is aan het eten (wat wil je als je ondervoed wordt) en een andere kip probeert 'em van achter aan te vallen! Maar goed dat ze worden gescheiden door een stukkie gaas ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 17:21]
Aladin heeft ut nu over zijn gemiste penalties.
Nu beginnen ze over Pierre v H en Ronaldo (deze schijnen ook slecht te zijn in pennalties).
Koos verteld dat ie in Heerhugowaard woont
Aladin woont in de buurt van Zoetermeer.
Er is ook iemand die in Someren woont
Jolanda woont in de buurt van Haarlem (of Haarlem zelf, zag ik in het introfilmpje).
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 17:23]
17:29
Ali heeft in de DBK aangegeven dat hij niet wil dat zijn jankbui uitgezonden wordt. De DBK: Wij bepalen wat we uitzenden en wat niet. (Super!) Ali heeft gevraagd of ze dan zijn famillie wilden waarschuwen want hij wil niet dat zijn zoontje het ziet.
17:32
Koos vertled dat hij geen 'peeuwer' is. Men kent het woord niet. Een peeuwer is iemand die de hele dag loopt te janken.
Hmm... een Ali dus ![]()
17:34
Aladin wil de kippen eruit stemmen. Ik stel voor dat we de kippen op zijn gezicht zetten ![]()
17:36
Geluid (geen beeld) van Jolanda die verteld dat ze nog pissed is op Aladin.
Jolanda: Hij moet de sfeer niet gaan verzieken. Het moet op een gegeven moment over zijn.
17:46
Iedereen duikt zijn nest in. Desiree en Kim vinden dit niet leuk. Desiree wil ze wakker gaan houden. Ze vindt het prima dat ze een uurtje gaan liggen maar niet 3 of 4 uur gaan liggen pitten.
17:54
Aladin nodigt zichzelf uit bij Robert ten Brink:
Heb ik ook nog verteld tegen de redactie dat ik heel graag wil optreden bij All You Need is Love. Als ik dat mag doen dan is mijn doel berijkt. Ik heb wa met dat programma. Robbert ten Brink vindt ik ook een toffe gast. Daar heb ik respect voor. Hij heeft 6 dochters geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 17:55]
Zo, ik heb ook mijn bijdrage geleverd.
18:57
De Stem vraagt of Hieke haar petje achterstevoren wil zetten. Ze doet het meteen.
19:00
Er komt weer wat leven in huize BB. Leo duikt onder de douche, Koos naar de plee en Robin schijnt zich ook weer tot de levenden hebben begeven en praat met Hieke.
Aladin en de twee suikerspinnen zitten in de woonkamer.
19:04
AHA! Nu gaat het interessant worden: 2 dames gaaan het bad in!! ![]()
Hiek gaat als eertse en daarna Kim, daarna wil Hieka haar benenen gaan scheren... ![]()
GODVERDEGODVER! DIE STREAM OP DE BADKAMER EN GAUW!
19:09
Ze zijn niet tof bezig bij Veronica. 2 streams op het tafeltennis en af en toe een sneak peak in de badkamer ![]()
19:11
AARRGGHH!!!! De camera's beslaan door de hitte van het water ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 19:11]
Het begint leuk te worden, die 2 dames die gaan baden (de muntjes zijn er net ingegaan).
MAAR DE REGIE GAAT DE HELE TIJD NAAR DE PING PONG TAFEL BUITEN
![]()
Water was eerst koud maar nu schijnt ut heel erg heet te zijn (gloeiend heet).
Camera is een beetje aan het beslaan
het beeld wordt slechter
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 19:12]
De camera's beslaan ervan ..NEEEEEEE
Buiten zijn 2 heren aan het tafeltennissen
De dames zijn aan het discussieren hoe ze het moeten doen. Dit zenden ze toch niet uit zeggen ze ![]()
Volgens mij mag Hieke eerst. Ze verstopt zich in de douche.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 19:17]
ze zijn druk bezig het bad te vullen. Kippen zijn rustig aan het pikken op de kippenstream.
Het water begint nu koud te worden (het muntje is op).
Leuk gezicht om de dames zo bezig te zien.
19:14
Er wordt gesproken over schuim maar ze hebben alleen badolie. Mij benieuwen hoe ze dit gaan oplossen ![]()
19:17
Bianca is nu alleen en gaat eerst de douche in... er komen allemaal kleding stukken om de deur heen zeilen....het water van de douche looopt... Bianca zingt...De stream doet het nog steeds...vol spanning kijken wij naar de deur..Een grote gele handoek heeft ze om....ze schiet snel in een witte badjas....gele handoek gaat over het bad heen..ze moet lachen om het geluid van de camera die haar heel hard probeert bij te houden...ze roept: ik ga van ze winnen!...er komt nu ook een rode handoek aan te pas en ze krijgt hulp van Annet en Hieke...de ander camera heeft vol zich! haha!..wat een gestuntel...
Volgens mij wordt er express geen zoom gebruikt ![]()
Annet roept dat ze een foto hier van had willen hebben....internet roelz ![]()
Bianca zit nu in bad met allerlei handoeken eroverheen..
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 19:24]
Ze legt allemaal handdoeken over het bad, met het plan er zelf onder te kruipen.
Ze houden aan een kant een handdoek omhoog.. naar wat ze denken om de camera af te schermen. Maar de camera aan de andere kant registreert alles. Niet dat dat zo heel veel is. Bianca kruipt in het hete bad. Er moet toch wat koud bij, om brandwonden te voorkomen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 19:23]
Ze zit nu in het bad en het is erg HEET!! Ze gaat een boek lezen ohh nee toch niet
Annet en Hieke helpen Bianca met het instappen. Kim kijkt toe.
Blijkbaar is het water te warm, ze komt er weer uit. Nadat Hieke er koud water bij heeft laten lopen zit ze er nu dan eindelijk in.
We leuk hoor, zo'n badtentje![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 17-09-2000 19:26]

In de tuin staan Koos en Ferdi te tafeltennissen Afgewisseld door Robin en Leo. Annet en Kim lijken verdiept te zijn in een boek aan de eettafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |