abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_345523
12.42

Bewoners zijn de vuile was aan het uithangen.

Georgie (volgens mij) komt uit de dagboekkamer en heeft volgens mij gevraagd waar het afval heen moet (hij kreeg als antwoord ergens bij een deur).

Bewoners zetten ut afval bij de deur

pi_345525
Ali zit nog steeds in de woonkamer met Annet. Ook Koos is inmiddels aangesvhoven. Ze praten er met z'n drieen over na. Kan het niet helemaal volgen omdat het geluid steeds weg valt

Annet:......
Ali:.....
Koos: "Heb jij het gevoel dat ik je in je rug hebt aangevallen ?"
Ali: "Nee in principe niet, maar denk beter dat we er met z'n tweeen over hadden kunnen spreken."
Koos: "Ik wou je helemaal niet aanvallen, het was de hele groep, daarom zei ik het ook."
....en toen viel me geluid weer weg....

zondag 17 september 2000 @ 12:50:39 #78
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_345530
Is Hieke nou boter aan het maken?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_345534
12:54

Georgie: "Heb je nooit in een winkel gewerkt ?"
Desiree: "Nee, jij wel ?"
Georgie: "Ja vroeger.."
Vervolgens laat Georgie Desiree zien hoe je het beste de shirts kan opvouwen

pi_345551
Koos en Aly Babba zitten samen in de woonkamer....waarom is er geen geluid...ggggrrrrrrr
pi_345556
13:04

*Georgie en Desiree staan in de keuken, waarbij Georgie het aan haar voor doet en uitlegt hoe ze brood maakt.
*Koos, Ali en ? zitten in de woonkamer nog steeds te praten. (geen geluid)
*Ferdi en Bianca zijn aan het tafeltennisen
*De overige dames zijn elkaar aan het opmaken aan de eettafel.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 13:21]

pi_345560
Desiree komt met de melding dat Koos en Aly Babba weer lachen......desiree moet meel uit haar doos halen...hahahaha....
pi_345561
13:13
het was dus Jolanda die Annet opmaakte en Hieke die Kim onderhanden nam.

Ze gaan morgen aardappelsalade maken...maar eerst moet er dan mayonaise gebrouwen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 13:21]

pi_345573
13:22
Ik hoor weer gezang op de achtergrond. Kan niet helemaal thuisbrengen of het Ali is.
(geluid weg)

Het maken van brood lijkt een hoog interessant bezichtigings waardig element te bevatten, want de keuken stroomt behoorlijk vol, ze hangen nu om Desiree en Georgie heen.
(geluid weg - stilstaandbeeld)

pi_345577
13:27
De voorbereidingen zijn klaar....er wordt een ^5 gegeven door Georgie en Desiree en trachten de keuken weer een beetje schoon te maken. Ferdi en Bianca zijn nog steeds aan het tafeltennisen.
(geluid weg - stilstaand beeld - zwart beeld - AAAARRGGHHHH!!!!!)
pi_345586
13:31
Het is dus inderdaad Ali die weer aan het zingen is. Een van de dames is blij het weer te horen (wat mij echt een raadsel is, luister al 3 dagen naar het kattegejank en wordt er zo langzamerhand gestoord van).
  zondag 17 september 2000 @ 13:43:02 #87
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345599
13.42
Zien nu op twee streams Jolanda in de keuken zitten, in haar eentje. Drinkt koffie oid. Vraag me af waarom we steeds één verhaallijn volgen op twee streams. Waarom niet 1 camera keuken en 1 woonkamer, of 1 woonkamer en 1 tuin?
The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
pi_345609
Koos vraagt aan ALi of ie nooit aan de soundmix heeft willenmeedoen.
Aladin wil niet medoen aan de soundmix show
omdat ie geen mensen wil immiteren. Hij heeft
zijn eigen stem (hebben we gemerkt ja)
  zondag 17 september 2000 @ 13:51:56 #89
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345618
Nou zit iedereen ALi aan te moedigen om te zingen. Zijn ze gek geworden, of hebben ze het gevoel dat ze lief moeten doen tegen hem?

NEEEEEE... nu begint een van de dames een complete aria in te zetten! Het lijkt wel of alle kandidaten geworven zijn bij regionale talentenjachten

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 13:54]

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
pi_345623
Aladin heeft iets roods in zijn handen waar hij de hele tijd aan ruikt. Zal het de string van kim zijn?
Er worden nu allerlij tunes nagedaan.
Ali klaagt dat ie geen kamer meer heeft en vanaf nu in de tuin slaapt.

14:00
Alle 2 de streams staan op de woonkamer en Aladin houdt niet op met het gekrijs

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 13:58]

pi_345627
Annet vraagt aan Ali: of zijn spullen naar zijn kamer moeten....waarop hij smalend antwoord.....ik heb geen kamer.ik slaap tegenwoordig in de tuin...aaaaahhhhhh...wat zielig......Desiree moedigt hem aan om te zingen....volgens mij zitten ze te slijmen...
pi_345632
13:56
Ali probeert nu Arno Kolenbrander na te doen... "Why God..."
pi_345637
Ali jankt!
Hij wordt emotioneel over een bepaald lied. Weet niet welke.
Desiree troost hem.

Robin wil horen welk lied het is en Ali loopt weg! Hij roept: kut zooi ik kan alles zingen maar dat lied niet.
Als ik dat nummer hoor dan breekt er gewoon iets. Ik ben niet snel aan het huilen te krijgen.
Desiree stroost 'em weer.

Ali wil niet dat mensen dit van hm zien. Staat samen met Desiree tussen de handoeken. Vertelt dat er en cd opgezet moest worden omdat hij het zelf niet kan zingen.
Desiree: Ik weet precies hoe je je voelt.
Ali: Het moet niet te ver gaan want dan trek ik het niet meer. Ik wil niet dat mensen mijn zwakte zien. Laat mij het maar thuis doen op mijn manier. Thuis met de gordijnen dicht kan ik zielig zijn zonder dat iemand het ziet.

Ali: ik hoop dat ze het niet uitzenden want als me zoontje thuis ziet dat ze vader jankt! (snik snif enzo..)

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 14:06]

pi_345650
Koos en Aly Babba zitten samen in de woonkamer....waarom is er geen geluid...ggggrrrrrrr
pi_345651
14.08

Ali blijft maar janken!! Hij loopt maar (terrecht) op zichtzelf af te zeiken.

Ali hoopt ook niet dat dit wordt uitgezonden (helaas het is live op internet).

Ow wat ben ik zwak loopt ie maar te zeuren. Ik weet alleen niet welk nummer ie zong waarvan ie zo moest huilen omdat het geluid daarvoor even uitviel

Ali loopt echt de hele tijd de redactie om te praten dat ze dit niet moeten uitzenden. VOO zal dit natuurlijk wel uitzenden: KIJKCIJFERS

Ali loopt maar te zeuren dat zijn zoontje dit niet mag zien. De handdoek waar ie nu in loopt uit te huilen ruikt naar zweetsokken.

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 14:12]

zondag 17 september 2000 @ 14:10:15 #96
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345659
Ali maakt zich vooral heeeel veel zorgen dat zijn zoontje dit niet ziet. Hij doet een soort oproep aan de redactie: of zend het niet uit, of bel van te voren mijn familie om te zorgen dat mijn zoontje niet kijkt.
'Andere mensen kunnen dit relativeren, maar mijn zoontje niet.' Ali blijkt inderdaad zwakker dan hij lijkt, vindt ik.

Heftig moment wel dit. Er gebeurt nu geloof ik eindelijk eens iets. Kan er niks aan doen, maar ben toch onder de indruk. Desiree zegt ook wel goeie dingen: eerlijke, open meid wel, lijkt het.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 14:14]

pi_345665
14:13
Ali: Waarom hebben ze mij uitgekozen. Ik had dat nooit verwacht. Ik heb zoveel afwijzingen gehad in mijn leven.
Ik wil niet dat mijn zoontje dit ziet, hij moet zijn vader niet zien huilen want daar begrijpt hij niets van. Laat ze hem van te voren waarschuwen zodat hij het niet kan zien.
AlI: wiens handoek is dit hij ruikt naar zweetsokken.
pi_345671
Ali begint nu over zijn overleden oma en de overleden vriend van zijn vader. Hij heeft toen 5 uur op de plee opgesloten zitten janken om het grote verlies.

Volgens mij is het een Queen nummer waar hij zo van overstuur is geraakt!! Queen schijnt ook van Persische afkomst te zijn.

Ali wil ook niet dat mensen zien welke problemen hij heeft, het gaat om de herinnering van het nummer

Ali loopt ook maar op te scheppen dat hij iedereen wel onder ogen krijgt die nu naar de roddelbladen gaat of iets over hem beweren

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 14:20]

pi_345684
Wel een watje hoor die Ali
pi_345686
Ali is nu aan het vitten op Jolanda. Ze zitten nu met zijn 3en in het handoeken hok.

Ali: Al hadden ze mee miljard geboden ik ga niet de bus in. Met zijn 12en in 1 bed . Echt niet. Je kan het aan iedereen vragen ik zweer het op mijn moeder en mijn zonntje, als ze een miljard hadden bijgeschreven op mijn rekening was ik niet die bus in gegaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 14:24]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')